دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی پرسید تا مطمئن شوید که برای جلوگیری از overharvest از steelhead.

به عنوان دریاچه سوپریور به تدریج هوا گرم تا این بهار و ماهیگیری گرم کردن بیش از حد شیلات زیست شناسان درخواست م

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

به عنوان دریاچه سوپریور به تدریج هوا گرم تا این بهار و ماهیگیری گرم کردن بیش از حد شیلات زیست شناسان درخواست ماهیگیران تفننی به توجه نزدیک به خود گرفتن.

Steelhead ماهی قزل آلای رنگین کمان و ماهی آزاد coho هستند عموزاده از مرتب کردن بر اساس هر دو در Salmonidae خانواده است. آنها نگاه نزدیک به اندازه کافی به طور یکسان است که برخی از ماهیگیران تفننی در حال نگه داشتن steelhead به کشتن و خوردن فکر آنها coho.

که یک مشکل زمانی که steelheads بسیار باارزش و محافظت شده است. در ویسکانسین آبهای دریاچه سوپریور تنها یک steelhead مجاز است در هر روز برای ماهیگیران تفننی برای حفظ و آن را به حداقل 26 اینچ طولانی نگه دارید. در مینه سوتا آبهای دریاچه بزرگ ماهیگیران تفننی باید آزادی همه وحشی steelhead ، (فقط steelhead با یک برش از بافت چربی باله در عقب بالای پشت خود را ممکن است نگهداری می شود.)

اما تا پنج coho salmon نگهداری می شود می تواند هر روز در هر دو کشور. و چون coho معمولا نمی تواند واقعا بزرگ, و چون آنها طعم عالی بسیاری از آنها نگهداری می شود کوچکتر از 26 اینچ. این بدان معناست که ماهیگیران تفننی که misidentifying ماهی ها نه تنها نگه داشتن بیش از حد بسیاری از steelhead اما آنها نگه داشتن steelhead که از نظر قانونی بیش از حد کوچک برای نگه داشتن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را انجام نمی دهد بسیار خوب به محافظ قوانین در steelhead اگر ماهیگیران تفننی هستند و نگه داشتن آنها را به فکر آنها هستند coho گفت: پل Piszczek ارشد شیلات زیست شناس برای ویسکانسین اداره منابع طبیعی مستقر در Brule.

"من nosing اطراف از طریق اخیر کریل بررسی (از آنچه ماهیگیران تفننی گرفتن) و متوجه شده است که وجود دارد کاملا چند steelhead نشان دادن" Piszczek گفت. "که نباید اتفاق می افتد. آن را واقعا به نظر می رسد مانند آنها فکر می کنم آنها در حال نگه داشتن coho که در واقع آنها در حال نگه داشتن steelhead."

Cory Goldsworthy, دریاچه سوپریور, منطقه شیلات سرپرست برای مینه سوتا DNR مستقر در رودخانه گفت: تفاهم از ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا همواره مسئله در برخی از سطح دریاچه بزرگ و آن انشعاب رودخانه ها ممکن است بیشتر از یک موضوع به عنوان تازه کار, دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی سرمایه گذاری بر روی این دریاچه بزرگ که کمتر تجربه ابتلا به دریاچه های بزرگ ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا.

"این همیشه یک نگرانی ما شده است. به خصوص برای ماهیگیران تفننی است که نیست گرفتار بسیاری از آنها" Goldsworthy گفت.

Piszczek گفت: مشکل بزرگ نیست به اندازه کافی به یک بیولوژیکی تاثیر بر steelhead جمعیت که به نظر می رسد برگزاری خود را دارد.

"این بیشتر که من فکر می کنم ما می تواند انجام یک کار بهتر از آموزش ماهیگیران تفننی" او گفت:.

جان Krull, ویسکانسین حفاظت سرپرست مستقر در برتر به توافق رسیدند.

"این یک مشکل زمانی که من می توانم به یاد داشته باشید و یا شاید یک مشکل نیست بلکه یک مسئله ... کسی یک ماهی نقره ای آن می رود و در زندگی به خوبی به عنوان یک coho آیا واقعا هست یا نه" Krull گفت. "آیا آن را بر روی هدف و یا حادثه در آن اتفاق می افتد."

راهنمایی دم (و دهان)

کهنه, دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی می تواند شناسایی steelhead خود را ظاهر کلی. Steelhead گرفتار در دریاچه های بزرگ معمولا سنگین بزرگتر از سه پوند و تقریبا همیشه پرش طول مبارزه. Coho تمایل به سه پوند و یا کوچکتر و نمی پرش به همان اندازه است.

بر خلاف ماهی قزل آلا steelhead نیز نمی توان به راحتی از دست دادن خود را در مقیاس های زمانی که آنها در حال flopping در کف قایق و یا به کار گرفته.

اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید که چک دم. Steelhead باید بیشتر مستقیم یا مربع به عقب به لبه دم. Coho تر تلفظ چنگال یا V شکل به پشت دم.

شاید ساده ترین راه را به سرعت شناسایی steelhead است که به بررسی رنگ در داخل دهان خود. داخل steelhead دهان سفید است. داخل هر coho یا chinook (پادشاه) ماهی قزل آلا دهان خاکستری تیره و یا سیاه و سفید.

یکی دیگر از راه به تفاوت است که توسط باله مقعد. این steelhead کوتاهترین باله مقعد. اگر شما به پایین فشار نوک باله با انگشت خود را فراتر از پایه باله. همین کار را با یک coho باله مقعد و نکته سقوط خواهد کرد و فراتر از نقطه میانی از باله. Chinook طولانی ترین سکس باله.

رنگ ماهی متفاوت است بیش از حد. این steelhead دم بسیاری از نقاط کوچک مرتب در ردیف متمایز است. این coho برخی از لکه های بزرگ عمدتا در نیمه بالایی. The chinook اتحاد بزرگ تر نقاط در درجه اول در پایه دم اما آنها مرتب در ردیف.

خوب steelhead جمعیت می گرداند به Brule رودخانه

سقوط 2019 اجرا از ماهی قزل آلا steelhead تا ویسکانسین Bois Brule رودخانه یکی از معدود مکان واقعی ماهی محسوب می شود خوب بود یکی در 6,497. یک کنترل از راه دور دوربین قطاری هر ماهی شنا در گذشته مارماهی سد در پایین رودخانه. که از متوسط 5000-6,000 steelhead در سال های اخیر و پیش از سال 2011 تا 2015 دوره زمانی سالانه اجرا می شود کمتر از 3000 در برخی موارد. اما حتی 2019 زیر 2002-2010 دوره دیدم که اجرا می شود در بالای 8000 و حتی 9,000 ماهی در سال است.

زیست شناسان در حال دیدن سازگار با طول و وزن برای سال های اخیر کلاس های Piszczek گفت: با توجه به لیک برتر به نظر می رسد به ارائه مواد غذایی به اندازه کافی برای ماهی قزل آلا به غذا خوردن در طول این دریاچه بخشی از زندگی خود را.

دریاچه سوپریور, fishing regulations

مینه سوتا آب

وحشی unclipped steelhead ماهی قزل آلای رنگین کمان — گرفتن و انتشار تنها.

مواجه نگردند کوتاه قزل آلای رنگین کمان steelhead یا Hollywood — Daily و در اختیار داشتن حد سه اندازه حداقل 16".

ماهی قزل آلا بروک و splake — روزانه و در اختیار داشتن حد 1 با اندازه حداقل 20".

ماهی قزل آلای قهوه ای — روزانه و در اختیار داشتن حد 5 با تنها یکی از بیش از 16".

دریاچه ماهی قزل آلا — روزانه و در اختیار داشتن حد 3.

ماهی قزل آلا — روزانه و در اختیار داشتن حد 5, همه نوع.

انواع مختلف اردک ماهی — روزانه و در اختیار داشتن حد 2 حداقل طول 15".

شما باید یک مینه سوتا, مجوز ماهیگیری و ماهی قزل آلا مهر به ماهی در مینه سوتا آب از دریاچه سوپریور. برای تکمیل مقررات به www.dnr.state.mn.us و جستجو fishing regulations.

ویسکانسین آب

ماهی قزل آلا — steelhead ماهی قزل آلای رنگین کمان, قهوه ای, بروک یا splake — روزانه و در اختیار داشتن حد 5 که تنها یکی می تواند یک رنگین کمان و تنها یکی می تواند یک ماهی قزل آلا بروک. حداقل اندازه برای رنگین کمان است 26" و برای ماهی قزل آلای قهوه ای و splake 15".

دریاچه ماهی قزل آلا — روزانه و در اختیار داشتن حد 3, 15-inch حداقل و تنها ممکن است بیش از 25".

ماهی قزل آلا, همه نوع — روزانه و در اختیار داشتن حد 5.

انواع مختلف اردک ماهی — روزانه و در اختیار داشتن حد 5 حداقل اندازه 15" و تنها ممکن است بیش از 20"

شما باید یک ویسکانسین مجوز ماهیگیری و ماهی قزل آلا مهر به ماهی در ویسکانسین آبهای دریاچه سوپریور. برای تکمیل مقررات به dnr.wi.gov و جستجو fishing regulations.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب