قیمت انواع مبل شنی

به طوری که حداکثر 2 الی 3 نفر می توانند روی مبل های شنی استراحت کنند. مبل های شنی یک نفره با رویه چرم یکی از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به طوری که حداکثر 2 الی 3 نفر می توانند روی مبل های شنی استراحت کنند. مبل های شنی یک نفره با رویه چرم یکی از پرکاربردترین مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد. مبل های شنی از جنس بدنه پارچه ای مخملی بسیار نرم و لطیف تشکیل شده و دیگر مدل های آن از پاچه فوم مصنوعی ساخته و تولید میشوند داخل مبل های شنی یک آستر وجود دارد که مواد داخل مبل شنی در داخل فوم ریخته میشود در انتهای کیسه یا آستر یک زیپ تعبیه شده به طول ۸۰ سانتی متر که میتواند از ریختن مواد به بیرون از مبل جلوگیری کند رویه مبل نیز بر روی آستر کشیده میشود تا مبل شکل بگیرد استفاده از مبلهای شنی حس بسیار آرام و لذت بخشی را به فرد منتقل میکند که استفاده از آن را با هیچ مبل دیگری نمیتوان مقایسه کرد.

با این حال فاکتورهای مختلف دیگری نیز در تعیین قیمت مبل شنی بزرگ تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت مبل های شنی اشاره کرد. گرانول های فومی ساچمه ای شکل و یونولیت خرد شده درجه یک از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و کمتر افت میکنند 3- پوسته های چرم به مدت دو سال گارانتی پوسته پوسته شدن مبل شنی را داشته باشد ، 4- دوخت دقیق و محکم توسط دستگاه های مجهز نیز قابل مشاهده باشد که در شکل ظاهری و مقاومت مبل نقش بسزایی دارد . قابل توجه خریداران مبل شنی و هپی چیر : 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، توصیه میشود برای اطمینان از مواد داخلی مبل از قسمت زیر مبل یک زیب قرار دارد آن را باز کرده و یونولیت داخل مبل را نگاه کنید ، چنانچه یونولیت داخلی مبل به صورت خرد شده و پودر شده بود مواد ضایعاتی بود از خرید مبل خودداری کنید. Data h as  be en created wi᠎th t​he ᠎help  of GS᠎A Conten᠎t Ge ne​ra to᠎r  DEMO .

قیمت بین بگ : قبل از خرید بین بگ مشخص کنید برای خرید این وسیله چه میزان قرار است هزینه کنید. در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و یا از مواد داخلی آن کم کنید . از طرفی مبل شنی را می توان برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. گوشهای بزرگ و مثلثی شکل با دستهای از موهای سیاه به طول تقریبی ۵ سانتیمتر در انتهای آن. اما باز هم با توجه به اینکه این مبل ها دارای ویژگی ها و مدل های خاصی هستند، می توان آن ها را بر اساس کاربرد و نوع جنس به چند دسته تقسیم کرد. بسیاری از افرادی که متقاضی خرید مبل شنی هستند، علاقه مند به خرید مبل شنی بزرگ می باشند. یکی از انواع مبل های شنی اینتکس دو نفره، مبل شنی اینتکس دو نفره تختخواب شو است.

مبل شنی کودکان یکی از انواع مبل های شنی است که با سایز کوچک تولید می شود. این مبل شنی هم ایمنی بالایی دارد و هم می تواند برای کودکان بسیار لذتبخش باشد. این مبل شنی سایز بزرگی دارد و به راحتی می تواند مانند یک تخت دو نفره برای شما مورد استفاده قرار گیرد. آستر مبل شنی، در لایههای زیرین قرار گرفته است بنابراین، ظاهر آن چندان قابل اهمیت نمیباشد. ظاهر این مبلها بسیار راحت و به اصطلاح دارای طراحی ارگونومیک است به همین جهت کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که از مبل شنی ناراضی باشد. طراحی و شمایل رویه بسیار مهم است چرا که مستقیماً بر ظاهر مبل اثر میگذارد. برخی از آن ها با رویه چرم و برخی دیگر با رویه پارچه ای تولید شده اند. مبل شنی اینتکس یکی از انواع مبل های شنی باکیفیت موجود در بازار است که با رنگ های مختلف و متفاوت به شما عزیزان ارائه می شود. مجموعه مبل راحتی تولید کننده انواع مبلمان خانگی و باغی می باشد که با هدف فروش مستقیم وحذف واسطه به صورت درب تا درب ( از درب کارخانه تا درب منزل ) فعالیت خود را در سال 1395 آغاز و تلاش حد اکثری خود را در اخذ رضایت 100% مشتریان با استفاده از نیروی کار تماما ایرانی و استفاده از جدید ترین دستگاه ها و ابزار آلات صنعتی به کار گرفته است محصولات تولید شده در این مجموعه دارای طیف بسیار گسترده بوده که شامل انواع مبلمان و کاناپه های یک نفره و دو نفره تختخوابشو ، مبل راحتی ، صندلی شنی ، میز و صندلی فلزی باغی و انواع تاب راحتی و ریلکسی و تختخواب های فلزی باکسدار و انواع تخت باکس های ساده و جک دار می باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن