کوین کرامر: بهبود PPP برنامه وام و کمک امریکا کسب و کارهای کوچک

کسب و کار مطمئن نیستید که آیا آنها می توانید دوام بیاورید رکود اقتصادی تا حدی بازگشایی با رعایت بهداشت محلی اس

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

کسب و کار مطمئن نیستید که آیا آنها می توانید دوام بیاورید رکود اقتصادی تا حدی بازگشایی با رعایت بهداشت محلی استانداردهای ایمنی و یا حتی مجاز به بازگشایی در همه. نیز کارکنان خود را مجبور به نگرانی در مورد پرسش های اساسی مانند اینکه آنها را به یک کار و یا چگونه برای قرار دادن غذا بر روی میز و نگه داشتن یک سقف بالای سر خود را.

این است که چرا مجلس سنا گردد چک Protection Program (PPP) در ماه مارس است. این wildly محبوب برنامه تحویل بیش از 500 میلیارد دلار برای مبارزه کسب و کار است که استفاده از آن را به صرفه جویی در شغل و نگه داشتن خود را شناور. ما همچنین ارائه یک مسیر برای وام به بخشیده شود اگر آنها به درستی استفاده می شود.

در حالی که PPP یک موفقیت بزرگ بود آن را در حال حاضر می دهد کسب و کارهای کوچک و وام دهندگان یک منبع جدید از اضطراب. با توجه به گزارش AQN استراتژی های فعلی روش برای دریافت وام بخشش می تواند هزینه کسب و کارهای کوچک 2000 $و وام دهندگان $500 برای PPP وام کمتر از 150.000 دلار.

کنگره می تواند و باید نقش خود را در کاهش نگرانی های خود را و اجازه می دهد آنها را به تمرکز بر روی راه اندازی مجدد اقتصاد آمریکا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای رسیدگی به عدم قطعیت در اطراف PPP وام بخشش من و همکارانم معرفی دو حزبی قانونی که حذف استرس قرار داده شده در هر دو وام گیرندگان و وام دهندگان. این لایحه چک حفاظت از کسب و کار کوچک بخشش عمل خواهد ساده بخشش فرایند برای کسب و کارهای کوچک و کاهش بوروکراسی غیر ضروری در حالی که حفاظت از مالیات دهندگان.

عمل ارائه می دهد بخشش برای PPP وام از $150,000 یا کمتر اگر وام گیرنده تسلیم, ساده, قانونی, یک صفحه, فرم گواهی به قرض دهنده.

وجود دارد حدود 4.2 میلیون PPP وام از $150,000 یا کمتر حسابداری برای 85 درصد از تمام PPP تصویب وام. این وام تنها به پوشش 26 درصد از PPP بودجه صرف شده است. در ایالت داکوتای شمالی که بالاترین میزان مشارکت سرانه متوسط اندازه دولت 19,724 PPP وام $بود 91,000.

ساده بخشش روند برای این کسب و کارهای کوچک برطرف اضطراب خود را و اجازه می دهد تا دولت فدرال را به تمرکز بر آن مسئولیت نظارت. بدون ساده بخشش فرایند سازمان در اجرایی خواهد شد که تا حد زیادی گسترش نیروی کار خود را به بررسی میلیون ها نفر از اشکال آنها را دریافت خواهد کرد. ما لایحه اجازه می دهد تا سازمان های فدرال به تمرکز نظارت تلاش های بزرگتر PPP وام به حساب 74 درصد از PPP بودجه صرف شده است.

قانون ما همچنین حذف هزینه های بالای اداری رعایت صرفه جویی در کسب و کارهای کوچک 8.4 میلیارد دلار رسید و وام دهندگان نزدیک به 2 میلیارد دلار.

ما نباید درخواست ما وام گیرندگان و وام دهندگان به بی ارزش صرف منابع ارزشمند در مطابق با برنامه های فدرال طراحی شده برای کمک به آنها آب و این رکود اقتصادی است.

قانون ما نیز تضمین می کند PPP وام دهنده را مسئول نمی باشد اگر قرض فرم شامل دروغ. یک صفحه گواهی تضمین می کند که در حالی که انطباق بار خواهد بود کاسته وام هنوز هم باید پاسخگو باید از آنها سوء استفاده از بودجه فدرال و یا ارتکاب تقلب. روند تفتیش آرا به دست نخورده باقی می ماند و وام گیرندگان پاسخگو خواهد بود اگر خود گواهی اثبات شده است نادرست است.

این یک عرف عام گام بعدی در مبارزه با رکود اقتصادی ناشی از COVID-19 و پشتیبانی از این قانون دو حزبی رشد می کند هر روز.

من بعد از معرفی آن با سنسور. باب منندز (D-N. J.) تام Tillis (R-N. C.) و Kyrsten Sinema (D-Ariz.), بیش از 140 سازمان های کسب و کار ارائه شده حمایت خود را به عنوان به خوبی به عنوان بانکداران انجمن از هر دولت است. وزیر خزانه داری استیون Mnuchin تایید و مفهوم این لایحه در مجلس شنوایی در اوایل این ماه.

ما در حال حاضر 25 سناتور در این لایحه و ما انتظار داریم بیشتر به آمده است.

در زمانی که هر درصد مسائل ما باید از این فرصت برای گریز از هزینه بوروکراسی است که فقط رفتن برای رسیدن به همان نتیجه گیری است که این وام باید ببخشند.

چک حفاظت از کسب و کار کوچک بخشش عمل می دهد کسب و کارهای کوچک صلح از ذهن با از بین بردن غیر ضروری اداری مورد نیاز و تسهیل روند برای آمرزنده وام های کوچکتر. من مصرانه از همکاران من به حمایت از آن و رهبری آن در فاز چهار بسته امداد.

کوین کرامر یک جمهوری خواه نشان دهنده داکوتای شمالی در سنای آمریکا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب