کالج هاکی حرکت یک گام به دور از تغییرات عمده به اضافه ساختار

در انتظار تصویب NCAA بازی قوانین و نظارت کمیته جولای 22nd, پنج دقیقه, پنج-در-پنج کاری که در راه خود را. جدید ر

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

در انتظار تصویب NCAA بازی قوانین و نظارت کمیته جولای 22nd, پنج دقیقه, پنج-در-پنج کاری که در راه خود را.

جدید راه اندازی به عنوان مشخص شده توسط NCAA قوانین کمیته در روز جمعه خواهد بود به شرح زیر است:

  • شصت دقیقه تنظیم بازی به طور معمول.
  • اگر گره خورده است پس از دوره سوم همه بازی ها (کنفرانس و nonconference) را به طور مستقیم به یک پنج دقیقه ای سه روز-three اضافه کاری. ارزش سه-در-چهار پیروزی/از دست دادن نخواهد بود برابر مقررات پیروزی در RPI و دو به دو. دقیق ارزش در حال حاضر مورد بحث قرار گرفته است. آنچه در نهایت تصمیم بر نهایت خواهد گذشت قهرمانی کمیته و تایید شده توسط کمیته نظارت.
  • اگر کسی نمره سه-در-سه وقت اضافه بازی را در یک کراوات برای RPI و NCAA اهداف این لیگ خواهد بود و مجاز به انجام سه نفر در ضربات پنالتی برای کنفرانس نقاط و یا به تعیین که پیشرفت های در به طور منظم فصل مسابقات مانند Beanpot.

در پلی آف تیم ادامه خواهد داد به بازی پنج بر پنج به مدت 20 دقیقه دوره تا زمانی که یک هدف به ثمر رساند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فرض کنید این بازی قوانین و نظارت کمیته تصویب جدید اضافه کاری راه اندازی به طور منظم فصل بازی همانطور که انتظار می رود آن را به محل آغاز این سقوط برای تمام سطوح از کالج هاکی -- بخش من بخش سوم مردان و زنان.

جدید راه اندازی خواهد شد کوتاه شدن طول بازی اضافه کاری کاهش روابط و سه-در-سه نفر در هر کالج هاکی کنفرانس برای اولین بار.

دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس شده است هل دادن برای جهانی سه بر سه به دو سال گذشته. NCHC کمیسر جاش فنتون ستایش این کمیته پس از شنیدن پیشنهاد خود را.

"من ستایش @NCAAIceHockey قوانین کمیته برای مصرف سرب در پیشنهاد OT تغییر به 3v3 برای همه, کالج, هاکی! دانشجو-ورزشکاران می خواهید به آن بازی و عشق طرفداران به تماشای آن" فنتون در توییتر نوشت.

در فصل گذشته هر کراوات بازی رفت به یک NCAA موظف پنج دقیقه پنج در و پنج اضافه کاری. اگر هیچ کس به ثمر رساند و سپس بازی رفت به کتاب به عنوان یک کراوات برای RPI و دو به دو. اما چهار نفر از شش کالج هاکی لیگ بازی پنج دقیقه ای سه روز-three اضافه کاری و در صورت لزوم یک در ضربات پنالتی برای لیگ امتیاز تنها.

پس مختلف لیگ ها شروع به استفاده از سه در سه در کالج هاکی-شروع با NCHC در 2015-16 -- بیش از نیمی از آنها (85 160 و 53 درصد) به پایان رسید در عرض پنج دقیقه.

"کمیته ما را به انجام آنچه ما باور داریم که بهترین ها را برای این بازی گفت:" هیلاری Witt زنان هاکی روی یخ مربی در نیوهمپشایر و موقت کمیته قوانین صندلی, در بیانیه ای. "به عنوان بازی همچنان به تکامل در تمام سطوح احساس می کنیم این مهم است که برای کالج هاکی به تکامل با آن است."

اگر قانون جدید عبور می کند به عنوان انتظار می رود NCHC احتمال ترک آن نقطه ساختار راه آن است که: سه امتیاز برای تنظیم برنده دو امتیاز برای سه بر سه در ضربات پنالتی پیروزی یک نقطه برای یک سه بر سه در ضربات پنالتی از دست دادن و هیچ امتیاز تنظیم از دست دادن.

Faceoff تغییرات

نیز وجود خواهد داشت تغییرات جزئی به faceoff روش با هدف سرعت بخشیدن به بازی و افزایش فرصت به ثمر رساند.

اگر تایید حمله تیم را وادار به انتخاب طرف از یخ برای faceoff پس از شکر و تخم مرغ تماس بگیرید و یا برای شروع یک بازی قدرت. که به معنی تهاجمی تیم می تواند با قرار دادن بهترین خود را faceoff مرد در کنار یخ او ترجیح می, افزایش احتمال حمله به تیم برنده faceoff و شروع با جن.

"این اجازه می دهد تا تیم به طور بالقوه ایجاد فرصت های توهین آمیز," NCAA قوانین ویرایشگر استیو Piotrowski در بیانیه ای گفت. "اگر ما می تواند پیاده سازی قوانین برای ایجاد فرصت های بیشتری به ثمر رساند که یک چیز خوب است."

به منظور سرعت بخشیدن به بازی و مقامات دیگر را به بازی شیر یا خط به مراکز خارج از faceoff نقطه برای یک faceoff نقض. در عوض آنها را هشدار مرکز نقض و اگر وجود دارد یک دوم رسمی خواهد شد تماس مجازات است.

که خواهد شد از بین بردن صندلی شرایطی است که اغلب قرعه کشی خشم طرفداران.

دست دادن اجباری نیست

NCAA دیگر نمی خواهد نیاز به handshakes بعد از هر بازی.

که در حال حاضر خواهد شد تا تیم ها و کنفرانس ها برای تصمیم گیری دست دادن روش.

در گذشته غربی مبتنی بر تیم های مورد استفاده برای دست دادن در پایان هر دو سری بازی هر چند NCAA تصمیم به اجرای آن قانون بیشتر به شدت در سال های اخیر نیاز به یک دست دادن بعد از هر بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن