Kanye West اعلام کرد ما ریاست جمهوری پیشنهاد می شود Elon Musks حمایت

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 8:42:14 am Kanye West صحبت می کند در دفتر بیضی شکل کاخ س

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 8:42:14 am
Kanye West صحبت می کند در دفتر بیضی شکل کاخ سفید در سال 2018 است.

Kanye غرب می گوید که او را در حال اجرا برای رئيس جمهور. این روشن نیست که اگر نوازنده جدی است و یا اگر این یک شیرین کاری تبلیغاتی برای خود و یا یک پروژه ربطی به ریاست جمهوری.

غرب را شنبه شب توییتر ارسال فورا رفت ویروسی با بیش از 100,000 رسانهها در اولین ساعت. غرب به 29.3 میلیون دنبالکننده در توییتر. 'کنی' به سرعت تبدیل به شماره یک روند بلند مدت در توییتر در ایالات متحده است.

اگر غرب جدی است وجود دارد یک لیست طولانی از موانع به سمت در حال اجرا خواهد بود که تقریبا غیر قابل عبور برای بسیاری از نامزدها از جمله شروع یک کمپین از ابتدا در ماه جولای از انتخابات سال است. او نیاز به واجد شرایط برای رای دسترسی در سراسر 50 ایالت و ناحیه کلمبیا و همچنین ساخت ریاست جمهوری-درجه سیاسی سازمان از ابتدا بدون حمایت از یک حزب و زیرساخت ها است.

در حال حاضر غرب به نظر نمی رسد به ثبت فرم فدرال کمیسیون انتخابات برای ریاست اتاق با توجه به بلومبرگ بررسی FEC داده است.

غرب, 43, صحبت کردن در مورد در حال اجرا برای رئیس جمهور برای سال و سال گذشته گفت: مخاطبان او می خواهم رئيس جمهور برای اجرا در سال 2024. او و همسرش, کیم کارداشیان غرب کار کرده با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چند بار از جمله در آزادی زندانیان. غرب donned قرمز "را در امریکا بزرگ دوباره" کلاه برای دیدار با مغلوب ساختن پیشی جستن در دفتر بیضی در سال 2018 است.

این رسانهها در ادامه به شمع تا.

تسلا Inc. مدیر عامل شرکت Elon Musk که قبلا پشتیبانی سابق نامزد حزب دموکرات اندرو یانگ به سرعت گفت که او در هیئت مدیره. "شما باید از من حمایت کامل!" او در پاسخ به صدای جیر جیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب