جاستین ترودو در اجلاس ضد نژادپرستی تجمع و زانو

توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 8:36:58 am نخست وزیر جاستین ترودو طول می کشد, طو

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 8:36:58 am
نخست وزیر جاستین ترودو طول می کشد, طول می کشد در یک ضد نژادپرستی تظاهرات در پارلمان هیل در طول COVID-19 همه گیر در اتاوا روز شنبه 5 ژوئن 2020. (کانادا مطبوعات از طریق AP)

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو با حضور یک ضد نژادپرستی تظاهرات جمعه و در زمان و مکان زانو در همبستگی با تظاهر کنندگان.

ترودو وارد پارلمان هیل در اتاوا با نیروهای امنیتی پوشیدن, سیاه, ماسک های پارچه ای. پس از چند معترضان خواسته او را به زانو زدن او. آنها از او تشکر کرد و پس از آن. او راننده سرشونو تکون دادن به تظاهرات شعار می دادند "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

ترودو گفت: در اوایل این هفته است که کانادایی ها در حال تماشای آنچه که اتفاق می افتند در ایالات متحده با "وحشت و بهت و حیرت" و " او متوقف شد برای 21 ثانیه وقتی پرسیده شد که در مورد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و استفاده از گاز اشک آور علیه معترضان به روشن راه را برای یک عکس فرصت است.

اتاوا در اعتراض به یکی از حوادث متعدد در کانادا در روز جمعه پس از روز از تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در بسیاری از شهرهای آمریکا است. تظاهرات آغاز شد و پس از جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس درگذشت و پس از یک سیاه پوست به دست پلیس این ماجرا زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه به عنوان دیگر افسران تماشا.

تورنتو رئیس پلیس مارک ساندرز و دیگر یونیفورم افسران ملاقات با یک گروه از معترضان پس از آن حذف شده کلاه خود و در زمان زانو در نزدیکی مقر پلیس.

"ما تو را و ما در حال گوش دادن" ساندرز که سیاه و سفید است, توییتی پس از این نشست است. "ما باید به همه ماندن در این کار با هم برای ایجاد تغییر است."

ترودو اذعان کرد در سال گذشته در انتخابات فدرال که او اجازه دهید پایین حامیان او و همه کانادایی ها از رنگ ظاهر می شود سال پیش در قهوه ای صورت و چهره سیاه و سفید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب