قاضیان حکومت برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد اخراج

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 10:52:50 pm دولت ساخته شده است که پیاده سازی سیستم پ

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 10:52:50 pm
Why Democrats want the Supreme Court to act quickly on a case that could end Obamacare دولت ساخته شده است که پیاده سازی سیستم پناهندگی یک محور آن مهاجرت را در دستور کار خود گفت: آن مملو از سوء استفاده و غرق meritless ادعا می کند. (NYT)

دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می تواند به اخراج برخی از افرادی که به دنبال پناهندگی بدون اجازه می دهد آنها را به پرونده خود را به یک قاضی فدرال.

دادگاه عالی را 7-2 حکم شامل افرادی که خود را شکست اولیه پناهندگی نمایش آنها را واجد شرایط برای اخراج و یا تسریع حذف.

قضات حکم در مورد مردی که گفت او فرار از آزار و اذیت به عنوان یک عضو از سریلانکا اقلیت تامیل اما موفق به متقاعد کردن مقامات مهاجرت که او با آن مواجه آسیب اگر بازگشت او به سری لانکا. این مرد دستگیر شد و به زودی پس از او تضعیف سراسر مرز آمریکا از مکزیک است.

دادگاه عالی معکوس پایین تر-حکم دادگاه به نفع مرد Vijayakumar Thuraissigiam که قرار داده شد در تسریع رسیدگی به حذف منع کرده است که افرادی که موفق مصاحبه های اولیه از درخواست دادگاه های فدرال برای کمک زیادی.

از سال 2004 مقامات مهاجرت را هدفمند برای سریع اخراج مهاجران مستند نشده که در حال برداشت در 100 مایل از مرز ایالات متحده و ظرف 14 روز از ورود به کشور. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال گسترش است که اقتدار به طوری که افراد بازداشت شده در هر نقطه در ایالات متحده و تا دو سال پس از آنها رو در اینجا می تواند به سرعت اخراج.

روز سه شنبه یک دادگاه تجدید نظر فدرال انداخت از یک قاضی دادگاه حکم که مسدود شده بود گسترش سیاست. دیگر مسائل حقوقی می شود در این مورد.

دولت ساخته شده است که پیاده سازی سیستم پناهندگی یک محور آن مهاجرت را در دستور کار خود گفت: آن مملو از سوء استفاده و غرق meritless ادعا می کند. تغییرات شامل ساخت پناهندگی پناهجویان صبر در مکزیک در حالی که موارد خود را باد از طریق مهاجرت به آمریکا, دادگاه, انکار پناهندگی به هر کسی که در مرز مکزیک که عبور از یک کشور دیگر بدون به دنبال حفاظت وجود دارد و پرواز هندوراس و ال اهالی السالوادور گواتمالا با یک فرصت برای درخواست پناهندگی وجود دارد به جای ایالات متحده در روز دوشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتشر فراگیر, جدید, رویه ای و ماهوی قوانین که آن را بسیار مشکل تر برای دریافت پناهندگی تحریک یک دوره 30 روزه برای اظهار نظر عمومی قبل از آنها می تواند اثر را.

ایالات متحده در جهان تبدیل شد مقصد پناهندگی پناهجویان در سال 2017, با توجه به آمار سازمان ملل متحد بسیاری از آنها مکزیک و آمریکای مرکزی, خانواده, فرار بومی خشونت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن