قاضی کمک های مالی موقت دستور در مقابل مینه سوتا نوار زنجیره ای که متعهد به بازگشایی

این Stearns County District دادگاه دستور موقت صادر شنبه, ژوئن 2, میله شش مکان سایه دار نوار و رستوران های زنجی

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

این Stearns County District دادگاه دستور موقت صادر شنبه, ژوئن 2, میله شش مکان سایه دار نوار و رستوران های زنجیره ای واقع در اطراف Stearns County, از ارائه در سایت مواد غذایی و نوشیدنی های بدون زیر Walz شرایط.

کافه ها و رستوران ها در حال حاضر به عنوان از دوشنبه, مجاز به ارائه در محل مصرف در منزل-تنها به لحاظ اجتماعی فاصله اقامت. اما هفته پیش وقتی که کافه ها و رستوران ها هنوز نیاز به تنها در خدمت take-out, سایه صاحب کریس Schiffler قول داد به زودی Walz سفارشات و بازگشایی زود است.

دادستان کل کیت الیسون در زمینه اجرای اقدام و حرکت به صورت موقت سفارش محدود در برابر سایه در مارس 17 بود که صادر شده توسط Stearns County District Court یک روز بعد.

در اخبار انتشار الیسون رئیس جمهور موقت دستور نیاز به سایه را مطابق با Walz سفارشات در طول مدت طرح دعوی در دادگاه. الیسون گفت که Minnesotans "را می توان رها شوند که دادگاه قرار داده و سلامت خود را برای اولین بار با اعطای این دستور موقت."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Stearns County اتحاد دوم بالاترین نرخ COVID-19 موارد سرانه در دولت است. از روز شنبه بیش از 25,000 Minnesotans تشخیص داده شده اند با COVID-19 و 1,072 Minnesotans اند و از بیماری تنفسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب