قاضی کمک های مالی جهت نیاز به توجه چاره روند ND پست الکترونیکی-در رای گیری را رد کرد و برای امضای مسائل

FARGO — یک قاضی فدرال اعطا کرده است یک دستور در یک دست کت و شلوار است که به دنبال حمایت برای پست الکترونیکی-د

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

FARGO — یک قاضی فدرال اعطا کرده است یک دستور در یک دست کت و شلوار است که به دنبال حمایت برای پست الکترونیکی-در رای گیری که رد کنید برای امضای مسائل.

دستور اعطا یکشنبه, ژوئن 3, میله, داکوتای شمالی وزیر امور خارجه آل Jaeger و دیگر انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با رد هر گونه پست الکترونیکی-در رای گیری بر اساس یک امضای "عدم تطابق" بدون در محل اطلاع کافی و روش های درمان.

سفارش در محل به صورت اولیه انتخابات برای چهار شنبه, ژوئن 9, و ممکن است به انتخابات عمومی در نوامبر. 3.

دستور درخواست توسط اتحادیه زنان رای دهندگان داکوتای شمالی و دیگر شاکیان که استدلال کرد که دولت در انتخابات نیست اطلاع رای دهندگان که خود را در انتخابات رد شده با توجه به ویژگی های خطا از قبیل عدم تطابق امضا و دارد که هیچ روشی برای رای دهندگان برای رفع چنین شرایطی است.

با دستور رای دهندگان خواهد شد که یک راه برای بررسی وضعیت خود را رای. اگر یک مسئله وجود دارد آنها می توانند ارائه اطلاعات مورد نیاز به اعتبار خود را در رای گیری اتحادیه زنان رای دهندگان گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دادگاه دستور را می توان در اینجا یافت نشد.

کت و شلوار واصل در ایالات متحده دادگاه منطقه نگهداری می شود که دولت را رد صدها برگه های رای توسط بازیگران واجد شرایط رای دهندگان داکوتای شمالی هر انتخابات و رای گیری تایید روند نامتناسب disenfranchises رای دهندگان در معرض ابتلا به امضا تنوع به طور خاص افراد معلول با زبان مادری غیر انگلیسی و هر دو جوان و مسن رای دهندگان.

این قاضی فدرال را خواستار احزاب در کت و شلوار به مشورت و ارائه ظهر جمعه, ژوئن 5, "روش های ارائه شده برای اجرا در شهرستان حسابرسان که استطاعت تحت تاثیر رای دهندگان که رای گیری شناسایی شده است که حاوی یک امضای عدم تطابق به عنوان به خوبی به عنوان یک فرصت (برای) تحت تاثیر رای دهندگان به منظور بررسی برگه های رای خود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن