جان بولتون می توانید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کتاب با وجود تلاش برای جلوگیری از آن: قاضی

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئن 20, 2020 9:21:46 pm جان بولتون مشغول به کار به عنوان یک مشاور

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئن 20, 2020 9:21:46 pm
Bolton revelations anger Republicans, fueling push for Impeachment witnesses جان بولتون مشغول به کار به عنوان یک مشاور امنیت ملی تحت رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (منبع: رویترز)

یک قاضی فدرال حکم داد شنبه که سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون می تواند حرکت رو به جلو در انتشارات خود را بگویید-تمام کتاب با وجود تلاش های مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از انتشار به دلیل نگرانی که اطلاعات طبقه بندی شده در معرض می تواند.

این تصمیم از ما منطقه قاضی رویس Lamberth یک پیروزی برای بولتون در مورد دادگاه که درگیر هسته متمم اول قانون اساسی و نگرانی های امنیت ملی. اما قاضی نیز روشن ساخته نگرانی های خود را که بولتون بود "قمار با امنیت ملی ایالات متحده" با انصراف از prepublication روند بررسی به منظور جلوگیری از مقامات دولتی از ریختن اسرار طبقه بندی شده در خاطرات آنها منتشر شده است.

حکم تخلیه مسیر به صورت گسترده تر در انتخابات سال های خوانندگان و توزیع یک کتاب خاطرات به دلیل سهشنبه که رنگ unflattering پرتره از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست خارجی تصمیم گیری در پرتلاطم سال و نیم است که بولتون صرف در کاخ سفید است.

همچنین بخوانید: مغلوب ساختن پیشی جستن التماس کرد با یازدهم برای کمک در انتخاب مجدد می گوید: سابق مشاور امنیت

Nonethless, Lamberth ناپسند راه بولتون رفت و در مورد انتشار این کتاب است. بولتون آن را در زمان "بر خود برای انتشار کتاب بدون تامین امنیت تصویب نهایی از اطلاعات ملی مقامات" و شاید باعث آسیب های جبران ناپذیر به امنیت ملی Lamberth گفت.

اما با 200,000 نسخه در حال حاضر توزیع به کتابفروشان سراسر کشور تلاش برای جلوگیری از انتشار آن خواهد بود بیهوده قاضی نوشت.

"تنها فردی اختصاص داده شده با یک کتاب در دست می تواند به انتشار محتویات آن را دور و گسترده ای از خود محلی کافی شاپ" Lamberth نوشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب