جو بایدن تعهدات قرارداد جدید مانند دستور کار اقتصادی برای مقابله با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: AP | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 7:54:01 am دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: AP | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 7:54:01 am
Joe Biden, Donald Trump, US economy, Biden to counter trump, Us coronavirus, World news دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند در طول یک رویداد در دوور. (AP Photo/سوزان والش)

دموکرات جو بایدن تبدیل مبارزات انتخاباتی خود در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سمت اقتصاد دوشنبه معرفی یک معامله جدید-مانند دستور کار اقتصادی در حالی که طراحی یک تضاد با یک میلیاردر وقت او گفت: رها کرده است طبقه کارگر آمریکایی در میان آبشاری بحران.

معاون سابق رئیس جمهور ارائه جزئیات دستور کار جامع که او تبلیغ به عنوان تهاجمی ترین سرمایه گذاری دولت در اقتصاد ایالات متحده پس از جنگ جهانی دوم است.

او همچنین متهم به تهمت نادیده گرفتن coronavirus همه گیر و بحران آب و هوا در حالی که تشویق بخش میان ملی حساب با نژادپرستی نظاممند.

"شکست خود را با یک انسان وحشتناک هزینه و اقتصادی عمیق عوارض" بایدن گفت: در طول 30 دقیقه آدرس در یک فلز با این نسخهها کار شرکت نزدیک بچگی خود را در اسکرانتون پنسیلوانیا.

"زمان و دوباره کار خانواده ها در حال پرداخت قیمت برای این دولت بی کفایتی."

بایدن شیفت به اقتصاد در دیدار مغلوب ساختن پیشی جستن در چمن خواه رئیس جمهور تا به حال دیده می شود به عنوان قدرت خود را قبل از همه گیر به شدت محدود فعالیت های مصرف کننده و سوار بیکاری به نزدیکی-بزرگ سطح افسردگی.

در حال حاضر بایدن و دستیاران خود را بر این باورند که موضوع همه جانبه افتتاح می دهد که دموکرات راه را برای حمله به مغلوب ساختن پیشی جستن در چند جبهه در حالی که توضیح خود را حاکم بر چشم انداز برای کشور است.

معاون سابق رئیس جمهور آغاز شد پنج شنبه با طرح های در نظر گرفته شده برای تجدید آمریکا تولید و تکنولوژی بخش است.

بایدن به نام برای $400 میلیارد به چهار سال افزایش در دولت خرید از آمریکا مبتنی بر کالا و خدمات به علاوه 300 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه در فناوری ایالات متحده و نگرانی است. او همچنین پیشنهاد کرد محکم کردن زمان "خرید آمریکایی" قوانین است که در نظر گرفته شده به نفع شرکت های ایالات متحده اما این که سازمان های دولتی می تواند به دور زدن.

کسانی که حرکت را ایجاد 5 میلیون شغل جدید بایدن وعده داده شده است.

او همچنین با تاکید بر وعده قبلی برای ایجاد یک 15 دلار در هر ساعت حداقل دستمزد تقویت کارگران چانه زنی جمعی حقوق و لغو جمهوریخواه حمایت معافیت های مالیاتی برای شرکت های بزرگ ایالات متحده است که حرکت شغل در خارج از کشور.

و مبارزات انتخاباتی خود متعهد شده است که کسانی که سرمایه گذاری در بازارهای داخلی خواهد آمد قبل از بایدن وارد مذاکرات جدید بین المللی و موافقت نامه های تجاری.

او باز تاکید بر تولید و نیروی کار سیاست تصادفی نیست: بایدن می خواهد به سرمایه گذاری در اتحادیه روابط و پیروزی طبقه کارگر سفید رای دهندگان که سوخت مغلوب ساختن پیشی جستن ناراحت پیروزی چهار سال پیش.

او اشاره کرد خود را از طبقه تربیت و اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن در دوران کودکی به عنوان پسر یک میلیونر توسعه املاک و مستغلات.

بایدن ادامه خواهد داد تا در هفته های آینده با انرژی و زیرساخت های برنامه ریزی برای مبارزه با بحران آب و هوا و یک سوم بسته متمرکز بر روی ساخت و مراقبت از کودک و سالمند و مراقبت مقرون به صرفه تر و کمتر از یک مانع به سن کار آمریکایی است.

انرژی و زیرساخت های پیشنهادی که برخی از بایدن دقیق است در حال حاضر به احتمال زیاد به انجام بزرگترین برچسب قیمت به عنوان معاون رئیس جمهور سابق در تلاش برای استفاده از فدرال کیف پول برای تحریک رشد اقتصادی است.

"این به اندازه کافی برای ساخت. ما باید برای ساخت بهتر" بایدن گفت: قول او "اطمینان از همه آمریکایی ها در مقابله."

این دموکرات را در دستور کار حمل حداقل برخی از لفظی پژواک از مغلوب ساختن پیشی جستن ؟ امریکا برای اولین بار ؟ فلسفه اما معاون سابق رئیس جمهور و مشاوران و توصیف خود را به عنوان رویکرد منسجم تر.

آنها بازیگران مغلوب ساختن پیشی جستن اعمال تعرفه ها و ناهموار مذاکرات تجاری به عنوان یک slapdash انزوا در معرض خطر بیشتر با سیاست های مالیاتی که غنی سازی شرکت های چند ملیتی.

این بایدن کمپین همچنین با اشاره به چشم انداز مثبت در خارجه تهیه و ادامه داد: برون سپاری شغل های مستقر در ایالات متحده شرکت های بزرگ در طول مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

جمهوریخواهان روشن ساخته اند آنها حمله بایدن در تجارت و اقتصاد, فریم, او را به عنوان یک ابزار از سمت چپ در مالیات و شرکت کنندگان حاضر در دهه سیاست های تجاری است که طی آن وارد کارگران آمریکایی. تهمت نیز lampooned بایدن به عنوان "ضعیف در چین است."

در تجارت حداقل آن یک خط حمله بایدن در برابر از مقدماتی حزب دموکرات runner-up دیابت برنی ساندرز. اما آن را یک برگ برنده استفاده می شود به طور موثر در برابر نامزد دموکرات هیلاری کلینتون در سال 2016.

معاون رئیس جمهور مایک پنس در حال ساخت چند توقف در پنسیلوانیا در روز پنج شنبه و همچنین برجسته دولت محل به عنوان صنعتی میدان نبرد.

به عنوان یک سناتور بایدن رای دادند برای توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی در سال 1994.

یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا دستاوردهای تعمیرات اساسی از نفتا که او انجام شده با حمایت بسیاری از دموکرات ها در کاپیتول هیل.

پس از 1990s از جمله در دوران انتخابات ریاست جمهوری, کمپین بایدن حمایت کنترل در آینده معاملات تجاری و او وعده داده شده شامل سازمان های کارگری و جنبش های زیست محیطی.

کمپین طرح بایدن برنامه تاکید می کند که نامزد می خواهد یک تجدید حیات در بازار آمریکا قبل از درگیر شدن در معاملات تجاری خارج از کشور.

که شامل مشارکت ترانس پاسیفیک که بایدن حمایت از زمانی که او به عنوان رئیس جمهور باراک اوباما و معاون رئیس جمهور. تهمت مخالفت با TPP به عنوان 2016 نامزد شده است. نه چین و نه ایالات متحده یک عضو TPP.

مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن را به نام چین برای تجارت ناعادلانه شیوه اما بایدن متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از تحریک یک جنگ تجاری با پکن است که او نمی تواند برنده.

در حال حاضر بایدن گفته است که چگونه او می خواهم پرداخت برای پیشنهاد های جدید برای ساخت و فن آوری است.

او را شناسایی لغو توافق کاهش مالیات بر شرکت ها و ثروتمندترین آمریکایی ها به عنوان منبع درآمد برای برخی از پیشنهادات خود را برای هزینه های جاری از جمله برنامه های خود را برای گسترش بیمه درمانی دسترسی داشته باشید.

اما دستیاران خود را نشان داده است که او مایل به استفاده از کسری هزینه برای یک بار و یا کوتاه مدت سرمایه گذاری می بیند به عنوان محرک برای مبارزه با این بیماری همه گیر رکود است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن