ژاپنی, پخش کردن بحث انیمیشن در آمریکا تظاهرات پس از واکنش

به روز شده: 10 ژوئن 2020 8:12:30 pm هنوز هم از NHK تصویری در مورد پل شد. پس از مواجهه با واکنش شدید

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
به روز شده: 10 ژوئن 2020 8:12:30 pm
Japanese broadcaster takes down alleged ‘racist’ anime clip هنوز هم از NHK تصویری در مورد پل شد.

پس از مواجهه با واکنش شدید برای آن تصویر آفریقایی-آمریکایی و ژاپنی NHK پخش شده عذر خواهی کرد و از آن حساب توییتر یک بحث انیمیشن کلیپ های ویدئویی است که تلاش برای توضیح دلایل اخیر موجی از اعتراضات در ایالات متحده است.

دقیقه بلند ویدئو کلیپ که همچنین پخش NHK است 'جهان در حال حاضر' کودکان برنامه در روز یکشنبه به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار گرفت به صورت گمراه کننده و بد نمایش دادن سیاه زندگی مهم جنبش نگهبان گزارش شده است. آن را برجسته سختی به دنبال مرد سیاه برگزاری مشت خود را و ادعا می کنند که تظاهرات در آمریکا باعث شد با توجه به شکاف ثروت بین سیاه و سفید آمریکایی است.

با توجه به سی ان ان, ویدئو کلیپ شکست خورده به ذکر است وادار سازد کشتار غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید. در عوض شخصیت های متحرک شنیده است و گفت که ناآرامی ها باعث شد با توجه به بسیاری از مردم از دست دادن شغل خود را از مردم سفید در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما عذر خواهی برای ما عدم توجه و برای مردم احساس ناراحت کننده" NHK توییتی پس از مصرف کردن کلیپ ویدیوئی.

در واکنش به این موضوع Joseph M جوان به کاردار ایران آگهی موقت در سفارت آمریکا در توکیو در توئیتر خود نوشت: "در حالی که ما درک می کنیم @NHK قصد به آدرس پیچیده مسائل نژادی در ایالات متحده آن را مایه تاسف است که بیشتر فکر و مراقبت از رفتن نیست به این ویدئو. از کاریکاتور استفاده می شود توهین آمیز و حساس است."

چند کاربران رسانه های اجتماعی به نام پخش برای تداوم کلیشه ها در مورد آفریقایی-آمریکایی جامعه است. تنیس, بازیکن نائومی اوزاکا در واکنش به این ویدئو با GIF از محبوب نشان می دهد بحث میزبان استیو هاروی در توییتر.

ژاپن بر اساس آفریقایی-آمریکایی نویسنده خلیج McNeil پرسیدم کاملا وجود دارد هیچ چیز بازخرید در مورد آن! اگر شما نمی درک مسائل واقعی در آمریکا شما فقط باید بخواهید و یا انجام مشق شب خود را! نه به بینندگان خود را مزخرف و اطلاعات غلط در حالی که لودگی ما مثل این! این خیلی بد است!"

روز شنبه صدها نفر از مردم به خیابان ها ریختند در توکیو در اعتراض به خشونت پلیس به عنوان بخشی از تظاهرات جهانی که به دنبال مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب