ژاپن و آمریکا به راه اندازی امنیت اقتصادی dialogue

توسط: رویترز | توکیو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 1:55:04 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونال

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | توکیو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 1:55:04 pm
Japan, US deepened understanding over positions on trade - Motegi رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نخست وزیر ژاپن اعلام کرد(AP)

ژاپن و ایالات متحده راه اندازی خواهد شد گفت و گو در امنیت اقتصادی است که بحث 5G موبایل-تلفن و شبکه های صادرات غیر نظامی و فن آوری است که همچنین دارای نظامی استفاده Yomiuri روزنامه گزارش روز شنبه.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز جمعه نقل مکان کرد برای جلوگیری جهانی تراشه های لوازم چینی 5G تجهیزات غول پیکر, Huawei Technologies HWT.UL.

سخنگوی دولت ژاپن در دبیرخانه آمریکا شورای امنیت ملی و وزارت بازرگانی ایالات متحده شرکت انتظار می رود و می تواند خود را نگه دارید اولین جلسه پایان سال, Yomiuri گفت: با استناد به منابع بی نام.

بخوانید| بدون مهلت برای Huawei به عنوان ما گسترش تجارت ممنوعیت تا مارس سال 2021

مقامات ژاپن و وزارت خارجه نمی تواند بلافاصله نظر رسیده در روز شنبه.

ایالات متحده در لیست سیاه هواوی کرد و گفت: این شرکت 5G تجهیزات می تواند با ارائه یک درب عقب برای دولت چین جاسوسی است. هواوی بزرگترین تجهیزات مخابراتی ساز این ادعا را رد کرده است.

دولت آمریکا نیز دلسرد کشورهای دیگر با استفاده از Huawei دنده به ساخت 5G شبکه های تلفن همراه به عنوان بخشی از یک نبرد جهانی فن آوری تسلط بین دو اقتصاد بزرگ.

دولت ژاپن تصمیم گرفته است به طور موثر حذف Huawei و رقیب شرکت چینی سازنده تجهیزات ZTE Corp (0763.هنگ کنگ) (000063.SZ) ZTE از تدارکات عمومی این کشور سه telcos به دنبال کت و شلوار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن