ژاپن را متهم چین از هل دادن ادعاهای ارضی در coronavirus همه گیر

توسط: رویترز | توکیو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 3:50:52 pm ژاپن می بیند چین به عنوان یک دراز

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: رویترز | توکیو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 3:50:52 pm
Japan-US missile system, Japan to scrap US missile system, ژاپن می بیند چین به عنوان یک دراز مدت و جدی تر تهدید از هسته ای کره شمالی. (رویترز)

ژاپن سالانه دفاع بررسی متهم چین از هل دادن ادعاهای ارضی خود را در میان coronavirus همه گیر و مظنون پکن از تبلیغ و دروغ آن را به عنوان فراهم می کند کمک های پزشکی به سازمان ملل مبارزه با COVID-19.

چین "است که در ادامه به تلاش برای تغییر وضعیت موجود در دریای چین شرقی و دریای چین جنوبی" ژاپن گفت: در دفاع کاغذ سفید تایید شده توسط نخست وزیر شینزو آبه دولت در روز سه شنبه.

کاغذ سفید توصیف "امان" رسوخ در آبهای اطراف یک گروه از جزایر ادعا توسط هر دو کشور در دریای شرق چین شناخته شده به عنوان Senkaku در ژاپن و Diaoyu در چین است.

در جنوب دریای چین گفت: پکن شد ادعا ادعای ارضی با ایجاد مناطق اداری در اطراف جزایر مورد مناقشه که مجبور کشورهای پریشان شیوع کروناویروس به پاسخ.

ژاپن در انتقاد از چین پژواک نظرات مشابه ساخته شده توسط ایالات متحده و می آید به عنوان تنش در منطقه را افزایش می دهد به عنوان پکن و واشنگتن انجام جداگانه نظامیان در منبع غنی از دریای چین جنوبی و به عنوان روابط بین دو کشور اقتصاد بدتر شده است.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo روز دوشنبه را رد کرد چین, مورد مناقشه ادعا می کند به منابع دریایی در دریای چین جنوبی کرد و گفت آنها "به طور کامل غیر قانونی". پکن اصرار دارد اهداف خود را در آبراه که از طریق آن حدود 3 تریلیون دلار از تجارت جهانی می گذرد و هر سال در حال صلح آمیز است.

ژاپن می بیند چین به عنوان یک دراز مدت و جدی تر تهدید از هسته ای کره شمالی. پکن در حال حاضر صرف چهار بار به عنوان بسیاری به عنوان توکیو در دفاع به عنوان آن را می سازد زیادی مدرن نظامی است.

ژاپن دفاع بررسی همچنین ادعا کرد که چین به نظر می رسد به مسئول "تبلیغ" و "دروغ" در میان "اجتماعی ابهامات و سردرگمی" ناشی از شیوع کروناویروس.

این دروغ گنجانده آنلاین ادعا می کند که coronavirus آورده بود به چین توسط یک نظامی ایالات متحده عضو یا این که چینی داروهای گیاهی می تواند در درمان COVID-19 یک مقام وزارت دفاع گفت: در یک جلسه.

دیگر تهدیدات مواجه ژاپن شامل کره شمالی در حال توسعه سلاح های هسته ای و موشک های بالستیک و همچنین احیای عملیات نظامی توسط روسیه در آسمان و آب در ژاپن, در زمان, در مشترک دریل با چین, دفاع, نقد گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن