ساحل عاج PM نامزد ریاست جمهوری Amadou Coulibaly می میرد

توسط: AP | Abidjan | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 4:22:57 pm Amadou Gon Coulibaly سپس وزیر-ریاست

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: AP | Abidjan | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 4:22:57 pm
Amadou Gon Coulibaly سپس وزیر-ریاست جمهوری صحبت می کند و در کاخ ریاست جمهوری در Abidjan, ساحل عاج جمعه, مارس 13, 2012. (AP)

نخست وزیر Amadou Gon Coulibaly این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ساحل عاج به حزب حاکم درگذشت, چهار روز پس از بازگشت از دو ماه از درمان های پزشکی در فرانسه که در آن او قبلا تحت عمل پیوند قلب.

Coulibaly مرگ می اندازد انتخابات ریاست جمهوری به بی نظمی افزایش نگرانی در مورد که در حال حاضر به نمایندگی از حزب جمهوری Alassane Ouattara که مورد نیاز است بعد از دوره دوم خود.

Coulibaly, 61, صحبت نکرده بود علنا در مورد اینکه چرا او به فرانسه رفت و در بازگشت در ماه مه. بسیاری بر این باورند که سلامت خود را مشکلات مربوط به 2012 پیوند قلب است.

Ouattara حزب بوده است بعد از انتخابات از یک دهه پیش در سمت چپ برخی از 3000 نفر کشته و سپس رئیس جمهور Laurent Gbagbo حاضر به اذعان به شکست خود در انتخابات و رای دادن.

در ابتدا این گمان وجود دارد که Ouattara خواهد سعی کنید برای گسترش حکومت خود را اما او در نهایت گفت که او نمی خواهد اجرا و انداخت حمایت خود را پشت Coulibaly.

Coulibaly مرگ اعلام شد دوشنبه در تلویزیون ملی و رئیس جمهور با صدور بیانیه ای خواستار او برادر کوچکتر من پسرم" و نزدیکترین سیاسی متحد برای 30 سال است.

سلام من حافظه از یک دولتمرد بزرگ, وفاداری, وفاداری و عشق به کشور خود Ouattara گفت.

Coulibaly که مجاز به سفر به فرانسه با وجود تعطیلی فرودگاه مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر در حال بازگشت به ساحل عاج شش روز پیش.

او با حضور وزرای خارجه در کاخ ریاست جمهوری در آبیجان در چهار شنبه اما بعد از آن بیمار گفته است.

تنش در حال حاضر در حال افزایش بیش از ساحل عاج را در چشم انداز سیاسی ماه پیش از اکتبر رای دادن.

حکم بازداشت صادر شد برای گیوم سورو, اولین نامزد اعلام کرد او در حال اجرا بود به عنوان او آماده برای بازگشت از خارج از کشور.

او بعدها در دادگاه به صورت غیابی به 20 سال زندان به اتهام حامیان او می گویند هدف قرار داد در sidelining نامزدی خود را.

رئیس جمهور سابق هانری کنن Bedie نشان داده است او اجرا خواهد شد دوباره در سن 86.

Bedie که قبلا به رهبری این کشور از سال 1993 تا 1999 با کودتای انتخاباتی به نمایندگی PDCI-RDA ،

وجود دارد نیز شده است عدم اطمینان در مورد جاه طلبی های سیاسی از Gbagbo رئيس جمهور از قدرت پس از از دست دادن انتخابات سال 2010.

او شده است تبرئه جنایت علیه بشریت اتهامات در دادگاه جنایی بین المللی بوده ولی قادر به بازگشت به خانه به ساحل عاج که در آن او هنوز هم قابل پشتیبانی است. دادستان در ICC جذاب هستند خود را تبرئه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن