ایتالیا بازگشایی مرزهای اتحادیه اروپا برای گردشگران تکه 14 روز در قرنطینه برای مسافران

توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 3:43:55 pm ایتالیا تصمیم دولت برای بازگشایی مر

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 3:43:55 pm
anti consumerism, anti consumerism pandemic, lockdown, rise of anti consumerism, empty markets, self sufficiency, indian express, indian express news ایتالیا تصمیم دولت برای بازگشایی مرزهای اروپایی برای گردشگران می آید پیش از شروع تابستان — است که اوج فصل در کشور برای گردشگری است.(عکس: Damini Ralleigh)

پس از سه ماه در سراسر کشور مستند به کاهش تاثیر Covid-19 pandemic, ایتالیا باز کرده است مرزهای خود را برای گردشگران در اروپا در تلاش برای احیای آن, آور, گردشگری بخش بی بی سی گزارش روز چهارشنبه. مسافران را نمی خواهد نیاز به از خود جدا برای 14 روز که به دولت است اوراق اجباری دوره قرنطینه اتحادیه اروپا برای گردشگران از ژوئن 3 به بعد.

ایتالیا نخست وزیر جوزپه کونته اجرا از لحاظ اقتصادی فلج کننده مستند در اوایل ماه مارس پس از این کشور تا به حال به سرعت تبدیل به یکی از بدترین تحت تاثیر COVID-19 همه گیر در اروپا است. صنعت گردشگری که حساب برای 13 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور و ایجاد هزاران شغل در زمان یک ضربه عظیم پس از دولت ممنوع همه گردشگری مرتبط با جنبش در طول مستند و اجرا یک هفته دو دوره قرنطینه برای مسافران است.

تصمیم دولت برای بازگشایی مرزهای اروپایی برای گردشگران می آید پیش از شروع تابستان — است که اوج فصل در کشور برای گردشگری است. دو از ایتالیا محبوب ترین نقاط توریستی — کولوسئوم در رم و برج کج پیزا — هر دو بازگشایی در این هفته. در تلاش برای اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای شد و به دنبال آن کارکنان در کولوسئوم شده اند به کارگردانی اعتراف گروه 14 در عرض 15 دقیقه فاصله از یکدیگر نگهبان گزارش شده است.

طبق یک بیانیه رسمی دیگر شنگن سازمان ملل نیز انتظار می رود برای باز کردن مرزهای خود را به اجازه اینتر-سفر منطقه ای در ماه های آینده. اسپانیا و پرتغال اعلام کرده اند برنامه های خود را به 'شود' بازگشایی مرزهای خود را پیش از تابستان با توجه به وضعیت بر روی زمین است.

با بیش از 233,515 ثبت COVID-موارد مثبت و 33,530, مرگ و میر, و ایتالیا سوم بدترین آمار کشور اروپایی پس از انگلیس و اسپانیا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب