ایتالیایی شرکت ادعا می کند که توسعه واکسن که neutralises coronavirus در سلول های انسانی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 4:05:39 pm با توجه به آزمایشات انجام شد

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 4:05:39 pm
italy coronavirus vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus vaccine update, covid 19, covid 19 vaccine, italy covid 19 vaccine, covid 19 vaccine, italy coronavirus, italy coronavirus news, Italian firm, Takis, coronavirus vaccine italy, covid-19 cure, covid-19 vaccine, coronavirus italy cases با توجه به آزمایشات انجام شده در رم های عفونی-بیماری Spallanzani بیمارستان واکسن است که آنتی بادی تولید شده در موش هایی که کار بر روی سلول های انسان است.

ایتالیایی پزشکی شرکت ادعا کرده است که توسعه یک واکسن است که neutralises رمان coronavirus در سلول های انسان است. با توجه به آزمایشات انجام شده در رم های عفونی-بیماری Spallanzani بیمارستان واکسن است که آنتی بادی تولید شده در موش هایی که کار بر روی سلول های انسانی, ایتالیایی, خبرگزاری ANSA گزارش شده است.

آزمایشات انجام شده بر روی موش توسط یک تیم از دانشمندان ایتالیایی در پزشکی شرکت Takis نشان داد که توسعه آنتی بادی پس از واکسیناسیون است که می تواند به جلوگیری از ویروسی آلوده کردن سلول های انسان ANSA گزارش شده است.

لوئیجی Aurisicchio مدیر عامل شرکت Takis شرکت پشت این واکسن گفت: ANSA که Covid-19 نامزد واکسن تا به حال neutralised این ویروس در سلول های انسان برای اولین بار.

"با توجه به Spallanzani بیمارستان تا آنجا که ما می دانیم که ما برای اولین بار در جهان تا کنون به نشان خنثی سازی coronavirus توسط یک واکسن. ما انتظار داریم که این اتفاق در انسان بیش از حد" Aurisicchio گفت ANSA.

پس از مشاهده که پنج نامزد واکسن تولید شده در تعداد زیادی از آنتی بادی محققان انتخاب دو با بهترین نتایج.

همه از نامزد واکسن در حال حاضر در حال توسعه هستند بر اساس ماده ژنتیکی از DNA و پروتئین "سنبله". آنها تزريق شده با "الکتروپوریشن" تکنیک که متشکل از تزریق عضلانی به دنبال مختصری ایمپالس های الکتریکی به کمک این واکسن وارد سلول.

محققان در Takis بر این باورند که این باعث می شود خود را واکسن به خصوص موثر برای تولید آنتی بادی در ریه سلول های هستند که بیشتر در معرض coronavirus ANSA گزارش شده است.

یکی دیگر از شرکت ایتالیایی ReiThera گفت: آن coronavirus واکسن نشان داده بود "قوی پاسخ ایمنی" در حیوانات. "آنتی بادی قادر به جلوگیری از عفونت و سلول های T از بین بردن ویروس است که در حال حاضر وارد ارگانیسم" این گفته خبرگزاری ANSA.

تا کنون حداقل 254,532 اند از Covid-19 پس از وقوع اولین ظهور در چین در ماه دسامبر گذشته و بیش از 3,629,160 موارد تایید شده اند در 195 کشور و سرزمین.

در روز سه شنبه اسرائیل وزیر دفاع Naftali Bennett ادعا کرده در حال توسعه یک آنتی بادی به کروناویروس در کشور اصلی بیولوژیک موسسه تحقیقات IIBR است که می تواند حمله ویروس ها و جلوگیری از تجمع آن در بدن افرادی که قرارداد آن است.

این بیانیه با این حال روشن نیست که آیا آزمایشات انسانی برای واکسن انجام شد. با توجه به PTI های IIBR است انجام برخی از آزمایشات بالینی. این محققان شناسایی پروتئین است که کارآمد در کشتن این ویروس در بدن بیمار و موسسه خواهد بود با انتشار یک مقاله به زودی در مورد یافته های PTI اعلام کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن