است که توتالیتاریسم در حال افزایش است در شرق ؟

از چند هفته پیش در COVID بحران رفتم به گوشه ای از فروشگاه به انجام برخی از خرید جزئی. برخی از شهروندان ارشد به

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

از چند هفته پیش در COVID بحران رفتم به گوشه ای از فروشگاه به انجام برخی از خرید جزئی. برخی از شهروندان ارشد به انتظارنشسته بودند با توجه به آخرین قوانین دیکته شده توسط همه گیر شد ایستاده در خط چند پا جدا از یک دیگر در انتظار نوبت خود را به خرید خود را در ثبت نام نقدی. به عنوان من در پایان خط که در حال حاضر آمده کاملا عمیق به فروشگاه مناسب یک فرد با پوشیدن یک دست کت و شلوار آموزش خار گذشته گذشته چند نفر در صف و موقعیت خود را درست پشت سر کسی که پرداخت شد در آن لحظه.

من به صدای تماس و جلب توجه فرد به این واقعیت است که این خط در واقع به جایی که من ایستاده بود. در آن لحظه خشم خریدار یک فلش از خشم در چشمان او darted در جهت من: "آیا شما فکر می کنم شما به من بگویید که در آن من باید ایستاده ؟" او hollered ساخت چند چشم در فروشگاه در جهت به نوبه خود. بیهوده من سعی کنید به او را می بینیم که قانون وجود قوانین از حس مشترک مقرر شده است که او جای خود را در خط پشت سر من و چند پا جدا از من است. فرد آماده برای شروع یک مبارزه در دفاع از خود خدا داده مناسب برای پرداخت هزینه کالا خود را در هر کجا و هر زمان که او را دیدم جا نمی خرد شدن و ادامه داد: این استدلال تا از توافق خود را, او تصمیم گرفت با عصبانیت ترک فروشگاه در حالی که گفتن مبهم تهدید در جهت من.

من نمی خواهد به اشتراک گذاشته اند این داستان اگر این یا مشابه دیگر گناهان نیست توصیف تعمیم پاسخ از جمعیت به قوانین گرفته شده از سوی دولت رومانی برای جلوگیری از گسترش این COVID ویروس. علاوه بر این, من نمی خواهد که به استفاده از این رویداد به عنوان یک تصویر اگر دولت از نافرمانی و بی حرمتی در قانون به تصویر کشیده بالا نمی توصیف کلی فضای اجتماعی در زمان بیماری همه گیر در رومانی.

مقدار زیادی از جوهر است ریخته شده است به تازگی decrying سریع ظهور استبداد در شرق. روزنامه نگاران و نمایندگان سازمان های مردمی را با عجله به پرچم تا سیگنال های هشدار در مطبوعات هشدار داد که وضعیت در شرق اروپا و روسیه به ذکر استبدادی چین شد و به سرعت از کنترل خارج شود. آنها بیشتر احتیاط است که دیکتاتورها از اوربن به پوتین و شی جینگ پین با استفاده از COVID لحظه در حال خائنانه تلاش خود را به منظور جلب کشورها را به تلاطم از استبداد است.[1] در این زمینه رومانیایی دولت به همان اندازه انتقاد برای استفاده از این جریمه های سنگین صادر شده و در آن شهروندان در طول بیماری همه گیر به غنی سازی خود را.[2]

من نه دفاع از حقوق بالاتر-نام حاکمان و یا کسانی که از هر کسی که در موضع قدرت – شرقی یا غربی عصاره به سوء استفاده از قدرت و دولت است. اما آنچه باید به طور مشخص در این مورد این است که در غیر این صورت حسن نیت روزنامه نگاران که در راه اندازی این زنگ سیگنال را به حساب تعمیم فساد کانونمند توسط حکومت غنی است که به نظر می رسد برای مشخص کردن کشورهای آنها تصمیم گرفته اند را به محل موردتوجه وتماشای عموم.

در رومانی برای مثال عجیب و غریب درک درستی از دموکراسی فیلتر شده از طریق لنز خصوصی علاقه شدید و دستیابی به سود اقتصادی تبدیل جامعه به یک چشمه از بی قانونی بی احترامی برای شهروندان و بی توجهی به اساسی ترین ارزش های انسانی است. پس از سقوط کمونیسم در اروپای شرقی و روسیه در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود موج bourgeoisification شخصی, غنی سازی در دست دولت و تجلیل از مالکیت خصوصی به عنوان مهمترین و مقدس از همه ارزش های دموکراتیک منجر به ایجاد یک nouveau riche کلاس. به جای تعمیم فقر است که کشورهایی مانند رومانی به عنوان یک نتیجه از کافی توسعه اقتصادی دولت تحت کمونیسم این کلاس دیکته جدید استانداردهای زندگی برای یک جامعه و تحت تأثیر قرار نمیگیرند با غرب ناز و نعمت و افسون توسط ژنده پوش به ثروت موفقیت یک شوخی از ارزش بنیادی دموکراسی در حالی که گریه ناپاک در هر تلاش دولت برای محدود کردن آن لجام گسیخته قدرت.

باز حکایت در خدمت کمی در این زمینه هنگامی که در تلاش برای توصیف بسیار جدی تر deviances که معمولا نادیده گرفته میشوند که decrying از دست دادن دموکراسی در شرق است. ما باید در این دسته جنایی کردن از جنگل ها و بی توجهی به هنجارهای زیست محیطی که در توصیف دولت متاسفم شرقی اقتصاد به خصوص در سرزمین هنوز هم سرشار از منابع طبیعی مانند که از رومانی. آن است که اعتنایی آشکار به قانون است که باید به همان اندازه مقصر برای افزایش چشمگیر تصادفات جاده ای ناشی از یک فقدان کامل رعایت سرعت مقررات قرار می دهد که رومانی در بالای اتحادیه اروپا انتخابات در شرایط نامطلوب ایمنی جاده شرایط.[3]

به این دلایل کلمه "دموکراسی" ندارد همان حلقه در غرب که در شرق اروپا و این نه تنها به دلیل اقتصادی اختلاف. به این دلیل است که حکم جدید کلاس برداشت و انتخاب هر کدام از "دموکراتیک" ارزش آن را مناسب دیدم از شمع پرتاب آن در اوایل دهه نود عواقب مخربی برای جوامع شرقی. پس از یک فاجعه خصوصی سازی از صنایع دولتی که حاوی تنها یک قدرتمند چند دموکراسی در شرق اروپا توسعه یافته زیر نظر اقتصادی و اجتماعی الگوی بیشتر شبیه به قبیله گرایی از ارزش های لیبرال. این چراغ نه تنها به تمرکز قدرت به دست اقلیت حاکم به عنوان نمونه روسی همچنین نشان داد اما به uber-لیبرال شیوه زندگی دیکته غنی که اکثریت فقیر طبقه متوسط به شدت سعی در تقلید. به عنوان یک نتیجه از این طبقه متوسط اسیر توسط هذیان از عظمت و شکوه آن را در نظر طبیعی به زندگی و عمل در راه است که آینه به طور فزاینده ای توتالیتر حکومت ثروتمندان در حالی که مشتاق را به جای خود.

آن را ضروری است به همین دلیل است که ما از چه نوع توتالیتاریسم ما در حال بحث در جوامع شرقی. بیشتر به نقطه, چه تاریخی زمینه که گفته birthed این توتالیتاریسم? و در نهایت ما باید اندیشید که آیا یا نه آن است که توتالیتاریسم غنی به جای این که از دولت است که ما باید محکوم?

فسخ از توتالیتاریسم در شرق نزدیک می شود باید در یک مقایسه اساس. ما باید تمایز بین اوربان را به حق جریمه اقدامات از حکم فرمان و کمتر دقیق مقررات به منظور جلوگیری از unruliness از یک کلاس است که قرار داد خود را بالاتر از قانون است. رومانیایی دولت مورد انتقاد قرار گرفته برای جریمه های سنگین و درستی پس اما آنچه سلاح از دولت اگر شهروندان خود را ندارد آنها را به طور جدی ؟ چند هفته پیش یک زن رومانیایی جریمه توسط یک افسر برای داشتن تحت اختیار او بیانیه ای مسئولیت[4] گزارش شده است که اعلام کرد که او نمی مراقبت در مورد قانون شکنی او به عنوان "پول کافی" به پرداخت هر چه جریمه او وارده. چنین خرده حوادث نشان می دهد که فردگرایی و خصوصی بهره که منجر به کاهش شدید در مسئولیت اخلاقی. به تمرد که برخی از شهروندان نشان داد برای قانون – هر دو قبل و در طول همه گیر – به وضوح مجبور دولت به تا و نه خفیف جریمه آن را صادر کرده است در اولین هفته از اورژانس.[5] تضعیف شده توسط سی سال سالارانه حکومت و قدرت است که با پلیس به کار گرفته اند بحران در رومانی و جریمه های سنگین, در حالی که نه توهین آمیز را تضمین امنیت شهروندان خود را حتی اگر آن را در زمان دقیق قوانین و مقررات برای اجرای این.

رومیان حال قدرتمند برای بیان وضعیت کنونی در رومانی: Dura, الکس sed lex.[6] آن است که غیر ممکن است برای اجرای این قانون که اجرای مقررات سختگیرانه است بلافاصله برابر با توتالیتر اقدامات است. ایالات متحده و بریتانیای کبیر و گروه از دموکراسی های غربی است که مجموعه استاندارد برای حکومت داری خوب در جهان گذشته چند صد سال نمی رسیدن خود را "متمدن" وضعیت با رفتن نرم جرم و جنایت تا کنون از آنها به قدرت در صحنه جهانی است. کاملا برعکس. چرا گریه ناپاک زمانی که شرق (چین و مورد است و حتی نماینده بیشتر در اینجا از آن است که از شرق اروپا) تلاش برای ایجاد دموکراسی در راه است که ترویج و قانونی و اطمینان از خوب زندگی مشترک بدون ازدواج در راه است که همیشه کپی استانداردهای غربی? ما باید مالیات اروپای شرقی دولت برای در نظر گرفتن اقدامات که به دنبال اعمال قدرت دولت در یک زمینه که در آن قانون جنگل کرده و به جای حاکمیت قانون ؟ چرا ما باید قرض دادن گوش به همه این روزنامه نگاران محکوم کردن اقدامات دولت به عنوان حمله به حقوق بشر و بازگشت به توتالیتر حکومت ؟

به عنوان طولانی به عنوان شرقی دولت در همدستی با گروه سالارانه کلاس اقدامات انجام شده توسط دولت در طول همه گیر دیده نمی شود باید به عنوان نقض حقوق بشر اما به عنوان یک راه مبارزه با بی قانونی از جمله این که از به طور مداوم افزایش nouveau riche.

اگر این بیماری همه گیر به عنوان برخی تلاش کرده اند تا به کمک فاش راه که در آن ما در حال تمام این اقدامات برای جلوگیری از این بی قانونی نیز نشان داد که خرده فساد و بی اعتنایی به قانون در حال بومی در جوامع شرقی. در این وضعیت دولت تنها قدرت است که می تواند محدود است که با فساد و تلاش برای حفظ قرارداد اجتماعی بین طبقات است. از این رو ضروری است که دولت ها نمی جانبی با غنی در این درگیری اما در حالی که اطمینان از بازگشت از قانون نشان می دهد آنها هنوز هم سزاوار احترام همه اعضای جامعه است.

در طول همه گیر رومانیایی دولت نشان داد که آن را تا به حال بالقوه به دست آوردن مجدد برخی از اقتدار آن را پس کشید از دست داده و بیش از سه دهه از postsocialist گذار. اقدامات لازم از هم اکنون نشان خواهد داد که آیا دولت در واقع متعهد به ارائه امن زندگی شرایط و فرصت های برابر برای همه اعضای جامعه است. به هر صورت وضعیت فعلی نشان داده است nouveau riche که آنها به همان اندازه افراد از قانون و دولت است که باید به شدت در تلاش برای محدود کردن قدرت خود را اگر از قدرت است که با قرار دادن دیگران و دولت خود را در معرض خطر است.

[1] یک مقاله نشان دادن چهره اوربن پوتین و اردوغان در زیر عنوان Coronavirus: همه گیر است که مورد استفاده برای قدرت گرفتن در اروپا ؟ مربوط است در این زمینه: https://www.bbc.com/news/world-europe-52308002.

[2] فاکس نیوز که آیا خود را گزارش assimiliable به خوبی شیوه های روزنامه نگاری یا نه نوشت که "در رومانی باعث می شود میلیون ها نفر از توزیع coronavirus جریمه" در یک eponymously عنوان مقاله: https://www.foxnews.com/world/romania-millions-coronavirus-fines

[3] دویچه وله گزارش داد که در سال 2017 رومانی در صدر اتحادیه اروپا لیست با 98 مرگ و میر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت: https://www.dw.com/en/romania-pushes-past-bulgaria-to-top-list-of-road-deaths-in-europe/a-43325623

[4] رومانیایی دولت آن را اجباری تا 15 ماه مه برای همه شهروندان به حمل بیانیه ای مسئولیت به معنای محدود کردن ترافیک های غیر ضروری در اوج این بیماری همه گیر.

[5] در طول دو هفته اول از دولت مقرر اجتماعی فاصله و محدودیت در آزادی حرکت بودند که حکومت نظامی به فرمان جریمه در رومانی شد بسیار پایین تر از بین 30 مارس و آوریل 15th, زمانی که وضعیت اضطراری از نظر قانونی به پایان رسید.

[6] قانون سختگیرانه است اما این قانون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب