ایرلند دولت موقت و خرد از یک قرن duopoly

ایرلند هنوز یک دولت موقت بعد از یک نتیجه کلی انتخابات در 08 فوریه. که انتخابات به پایان رسید یک قرن duopoly از

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

ایرلند هنوز یک دولت موقت بعد از یک نتیجه کلی انتخابات در 08 فوریه. که انتخابات به پایان رسید یک قرن duopoly از مرکز-راست Fianna Fáil و خوب Gael احزاب که بین آنها منجر شده هر دولت ایرلند از پایه و اساس دولت از یک قرن پیش در پی افزایش حمایت برای چپ ناسیونالیست Sinn Féin حزب در انتخابات.

از سه طرف به پایان رسید گردن و گردن با کمتر از یک چهارم آرا و با Sinn Féin دقت برنده رای مردمی. تعادل پشتیبانی رفت و به احزاب کوچکتر و مستقل در ایرلند به طور فزاینده ای تکه تکه چشم انداز سیاسی از جمله به حزب سبز حزب کارگر سوسیال دمکرات و چپ همبستگی مردم قبل از سود داد در 160 صندلی مجلس (نگاه کنید به جدول 1).

votes Ireland

جدول 1: ایرلندی به طور کلی نتایج انتخابات سال 2020

در حالی که هر ترکیبی از سه نفر از چهار طرف (Fianna Fáil, Sinn Féin خوب Gael یا سبزی) را حفظ اکثریت هیچ آشکار ائتلاف حاکم پدید آمده در هفته پس از انتخابات با توجه به خطوط قرمز هر یک از احزاب اصلی. دولت تشکیل شد انتظار می رود به ماه با ائتلاف با یک امکان مجزا.

کروناویروس در ایرلند

مذاکرات حوادث پیشی گیرد به عنوان اولین مورد از coronavirus در کشور ثبت شد در 29 فوریه و دولت آغاز یک مستند در سراسر کشور از 12 مارس. یک تغییر ناگهانی از ایرلندی پا بحران دیدم Taoiseach (نخست وزیر) و لئو Varadkar – یک پزشک با آموزش – پاسخ به خود دولت تماس برای پشتیبانی و دوباره پیوستن به پزشکی ثبت نام برای کار در یک شیفت در هفته برای کمک به این کشور در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر.

روز جمعه 01 مه Taoiseach اعلام مبهوت بلند کردن اجسام از محدودیت در حرکت و اقتصادی و فعالیت های اجتماعی. به عنوان رشد در تعداد موارد تایید شده از coronavirus در کشور شروع به سقوط تمدید توجه به عدم وجود یک دولت دائمی.

دولت در مذاکرات

هر دو Fianna Fáil و خوب Gael حاضر به لقاء حاکم با Sinn Féin و شکسته اند یک قرن قدیمی, تابو با باز کردن چشم انداز حاکم با هم. اما حتی احزاب ترکیب صندلی به اشتراک می افتد کوتاه از اکثریت و آنها نیاز به پشتیبانی از حداقل یکی از احزاب کوچکتر و یا گروه های مستقل برای تشکیل یک دولت.

در حالی که در ابتدا ظاهر می شود و تمایلی در اوایل ممکن است رهبر حزب سبز ایامون Ryan, مذاکرات با رهبران Fianna Fáil و خوب Gael با نظر به موافقت یک جدول زمانی برای مذاکرات شده اند که در حال انجام است.

هر گونه ائتلاف است که انتظار می رود برای دیدار با مقاومت از درون صفوف هر یک از طرفین. بسیاری از درون خوب Gael و Fianna Fáil (آثار از طرف مخالف این کشور جنگ داخلی از یک قرن پیش) را تحمل نمی تواند چشم انداز ائتلاف با تاریخی خود و رقبا. قدرتمند روستایی بال از هر دو خوب Gael و Fianna Fáil عمیقا مشکوک از این سبزی از جمله حزب خط قرمز تعهد به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توسط 7 ٪ در سال است. یکی ارشد Fianna Fáil شکل اظهار داشت که "هر حرکت شامل حزب سبز و شهری و بر اساس آب و هوا-محور در دستور کار خواهد بیشتر تشدید شهری-روستایی تقسیم و ایجاد ویرانی بیشتر' به جوامع روستایی. در همین حال بسیاری از خوب Gael اعضای ابتدا مطالب با چشم انداز تحکیم در مخالفت نیمکت پس از یک کبودی انتخابات و نزدیک به ده سال در دولت است.

به سهم خود از این سبزی عمیقا تقسیم شده بیش از چشم انداز تسهیل بازگشت از احزاب سنتی به دولت به خصوص پس از حزب گذشته تجربه در دفتر – هنگامی که آنها از دست همه از کرسی های خود را در سال 2011 به طور کلی انتخابات پس وقت خود را در ائتلاف با Fianna Fáil زمانی که طرفین توافق مالی کشور یونان با اتحادیه اروپا به, اتحادیه اروپا, بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول در سال 2010.

پتانسیل دخالت مستقل و یا از طرف دیگر ممکن است تصمیم گیری را آسان تر برای سبزی بنابراین به عنوان برای جلوگیری از آنها را از بودن گلگیر برای احزاب بزرگتر اما برای بسیاری از رتبه و فایل و اعضای آن هنوز هم ممکن است ثابت کند بیش از حد.

برخی در داخل Fianna Fáil به نام برای یک دولت وحدت شامل سه حزب اصلی اما در حال حاضر تفاوت باقی می ماند بیش از حد آشکار برای این به احتمال زیاد. در ضمن Sinn Féin که گرفته اند, در تشکیل دولت, مذاکرات, باقی می ماند متعهد به پیشرو جایگزین چپ دولت است. اما این نیز بعید به نظر می رسد بر اساس زمان زراعت ومالداری ولایت بادغیس حسابی. حزب ادامه خواهد داد برای تحکیم حمایت از اطراف آن دید و احتمالي احزاب از دولت ممکن است بلک در چشم انداز Sinn Féin حل و فصل در به عنوان بزرگترین حزب مخالف است.

این مذاکرات در حال حاضر وارد مراحل نهایی خود را با برخی از انتظار است که پیش نویس یک برنامه برای دولت می تواند ظهور با شروع ماه ژوئن است. در حالی که آن را غیر ممکن است برای پیش بینی, اگر دولت بعدی اجرا خواهد شد دوره کامل خود را در یک رمان به نوبه خود نقش Taoiseach است که انتظار می رود به چرخش در دولت جدید با Fianna Fáil رهبر Micheál مارتین پیشرو در نیمه اول جدید دولت در دوره پنج ساله و با گائل را لئو Varadkar پیشرو در دوم.

همه تغییر, تغییر کاملا

در حالی که هر چیز دیگری محدودتر در اهمیت در مقایسه با زمانی که به خرید اینترنتی از COVID-19 گیر این دوره اخیر هنوز هم نشان دهنده یک تغییر لرزه ای در ایرلندی سیاست های که قبلا غیر قابل تصور آینده با هم از رقبای سنتی از Fianna Fáil و خوب Gael که در حال حاضر به نظر می رسد تقریبا قطعی به حکومت با هم.

به عنوان سیاست ظهور از اولیه بیماری همه گیر تاری سه گانه چالش های سیاسی کشور تجدید این بیماری همه گیر کوروناویروس و اجازه دهید فراموش نکنید که طولانی و مداوم خروج از کشور را نزدیکترین همسایه از اتحادیه اروپا است تبدیل ایرلند به طور سنتی نسبتا با ثبات و قابل پیش بینی چشم انداز سیاسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب