ارتش عراق: راکت در نزدیکی فرودگاه بغداد

توسط: AP | بغداد | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:35:18 am این حمله برای اولین بار است به هدف قر

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | بغداد | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:35:18 am
iraq missile attack, baghdad airport rocket us attack این حمله برای اولین بار است به هدف قرار دادن فرودگاه پس از تاریخ 6 مه که سه موشک کاتیوشا زده در نزدیکی نظامی خود را بخش. (AP Photo/هادی میزبان)
(بازنمودی)

یک فروند راکت در حاشیه بغداد فرودگاه نظامی عراق روز دوشنبه گفت: بدون ارائه جزئیات بیشتر. ارتش در بیانیه ای گفت: این موشک راه اندازی شد از منطقه ای در جنوب فرودگاه که شامل یک پایگاه نظامی آباد توسط نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا.

نیروهای امنیتی از آغاز عملیات جستجو برای کشف عاملان این بیانیه گفت:. وجود دارد هیچ گزارش تلفات و یا خسارت. عراق یک مقام امنیتی گفت که موشک زده نزدیک به مقر رهبری ایالات متحده و ائتلاف است.

این حمله برای اولین بار است به هدف قرار دادن فرودگاه پس از تاریخ 6 مه که سه موشک کاتیوشا زده در نزدیکی نظامی خود را بخش. که حمله نمی شود هر گونه تلفات. این موشک تا به حال زده به نیروهای عراقی در فرودگاه نظامی دیگر در نزدیکی اردوگاه کراپر یک بار ما بازداشتگاه و گذشته نزدیک به جایی که ما نیروهای مستقر در این پایگاه است.

ایالات متحده متهم کرده است ایران رهبر انقلاب از انجام چنین حملات در گذشته است. چندین حملات هدفمند منافع آمریکا در اوایل ماه مارس از جمله سه پایگاه های نظامی شناخته شده به خانه نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا.

ائتلاف به رهبری است پس از چند پایگاه در سراسر عراق در خروج برنامه ریزی شده. به طور جداگانه یک نظامی آمریکایی در اثر سقوط هواپیما به یک دیوار بتنی در اردوگاه تاجی های عراق پایگاه نظامی در شمال پایتخت بدون ایجاد تلفات ائتلاف به رهبری گفت.

سقوط C130 اواخر دوشنبه تلقی شد تصادف سخنگوی ائتلاف به رهبری ایالات متحده Myles Caggins آسوشیتدپرس گفت. Caggins گفت: این هواپیما متعلق به overshot باند و سقوط کرده به دیوار, و در نتیجه آسیب به هواپیما و آتش.

"چهار عضو سرویس در هواپیما پایدار غیر تهدید کننده زندگی صدمات و در حال درمان در اردوگاه تاجی را به مرکز پزشکی" Caggins در بیانیه ای گفت: پس از حادثه.

"فعالیت های دشمن است نه مشکوک; این حادثه همچنان تحت بررسی است."

وجود هفت خدمه و 26 تن سرنشینان پرواز, عراق مقام گفت. رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود در خط با مقررات. در ماه مارس دو آمریکایی و یک سرباز انگلیسی کشته شدند زیر رگباری از راکت ها در اردوگاه تاجی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب