"ایران هوایی امن است": بیشتر در انزوا جواب میده ؟

شش ماه پس از اوکراین خطوط هوایی بین المللی پرواز PS752 فاجعه خانواده 176 قربانیان و دولت های درگیر هستند و هنو

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

شش ماه پس از اوکراین خطوط هوایی بین المللی پرواز PS752 فاجعه خانواده 176 قربانیان و دولت های درگیر هستند و هنوز در انتظار برای پاسخگویی.

در صبح روز 8 ژانویه کیف-محدود UIA پرواز PS752 سقوط کرد و در مدت کوتاهی پس از برخاستن از تهران به فرودگاه بین المللی, کشته شدن همه مسافران و خدمه در هیئت مدیره. ایران را به مقامات حمل و نقل هوایی در ابتدا نسبت به این حادثه مرگبار به خطای فنی در هواپیما. اما سازمان های اطلاعاتی از تعدادی از کشورهای صدا زنگ که jetliner هدف قرار داده بود توسط موشک احتمالا اخراج از محدوده نزدیک و ویژگی های خطا از سوال بود.

پس از سه روز از انکار سپاه در نهایت اعتراف کرد که آن را تا به حال این هواپیما را عمدی اشتباه آن را برای دشمن هدف است.

از محل رویداد بسیار جو متشنج در شرق میانه در همان روز که در ایران راه اندازی موشک های بالستیک در برابر ما عمل Ayn al-Asad هوایی در استان الانبار عراق در تلافی جویانه برای کشتار عالی رتبه ایران ژنرال قاسم سلیمانی توسط ایالات متحده و پنج روز پیش از آن. به عنوان یک رویارویی نظامی در اینده نزدیک بسیاری از کارشناسان هشدار داده بود که غیر نظامی پرواز به و از ایران باید متوقف شده اند تا زمانی که جنگ فروکش کرد.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران نامیده تصادف یک "نابخشودنی خطا" وزیر خارجه ایران تمدید عذر خواهی بیش از dereliction و سپاه بستری مسئولیت. دستگاه قضایی ایران وعده داده است که آن را پرتاب یک راکت به این حادثه و اقدام علیه اشخاص مسئول.

در حال حاضر تقریبا شش ماه گذشت از درد قسمت و هیچ مقام رسمی ایران کرد هیچ استعفای شده است بدون محاکمه برگزار شد و تنها یک نفر که هویت اعلام نشده همچنان در بازداشت است.

با ایران امتناع را به طور کامل همکاری در تحقیقات منجر به آشکارسازی جزئیات و دلایل این فاجعه رهبری این کشور است و پیدا کردن خود را در آب داغ. ایران حمل و نقل هوایی مقامات گفته اند که آنها نمی خواهد دست از پرواز جعبه سیاه به بوئینگ آمریکا-بر اساس سازنده هواپیما و درخواست اوکراین است که به ایران می فرستد و در جعبه سیاه ضبط پرواز به کیف برای موشکافی شده اند خار کنار.

مقامات اوکراین اعلام کرده اند که آنها آماده هستند به تشدید اختلاف به دیوان بین المللی دادگستری به اطمینان حاصل شود ایران مطابق با تعهدات قانونی.

دولت کانادا که از دست 63 شهروندان در این حادثه نیز راجع علیه ایران در یک پیشنهاد به تقاضای پاسخگویی و پیدا کردن پاسخ به بسیاری از رمز و راز با محوریت محکوم پرواز.

در بیانیه ای مشترک وزیر امور خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین و وزیر حمل و نقل مارک Garneau اشاره کرد که به عنوان فاجعه را لمس کرده است همه کانادایی ها آنها همچنان به یاد قربانیان و "خواهد بود بی امان در تعقیب عدالت برای آنها و خانواده های آنها."

آن است که نه تنها فشار دیپلماتیک است که اعمال شده بر ایران است. خانواده های قربانیان شده اند به طور مستقل بالا بردن صدای خود را همیشه از تراژدی سلطه سرفصل و در حال حاضر خواستار تحریم های بین المللی علیه ایران را "ناامن آسمان است."

"ایران هوایی امن نیست"

حامد Esmaeilion یک ایرانی-کانادایی دندانپزشک ساکن در هالیفاکس خود را از دست داد و 9 ساله در پرواز است. او به عنوان یک ستاره پس از دادن عاطفی مصاحبه با رسانه های articulately توصیف عذاب او رنج می برد پس از مطلع شدن از تیراندازی پایین رنج او را در آغوش گرفت به بازگرداندن اجساد همسر و دخترش به کانادا برای دفن و خشم او نسبت به کسانی که در زمان خانواده خود را به دور از او.

او عاشقانه صحبت کردن در مورد چگونه به 9 سال Reera را در نواختن پیانو مهارت های هیپنوتیزم همه, چگونه سنگین آن را برای او را به یک تماس به مدرسه او می گویند او غایب خواهد بود برای همیشه لطفا برای و به همین دلیل آن را دشوار است برای او را ببخشد که او را کشته است.

Esmaeilion در حال حاضر موقت سخنگوی کانون خانواده از پرواز PS752 قربانیان. آنها خواستار عدالت و به منظور وادار کردن دولت ایران به همکاری با جامعه بین المللی شفاف آنها را آغاز کرده اند یک طومار خواستار خطوط هوایی بین المللی برای جلوگیری از ایران هوایی تا زمانی که تحقیقات از پرواز PS752 انجام شده است.

این طومار با عنوان "ایران هوایی است که امن نیست" امضا شده توسط به سمت بالا از 44,000 مردم تا کنون تولید شده یک بحث گسترده در ایران در رسانه های اجتماعی.

این در حالی است که گزارش به ظاهر که تعدادی از خطوط هوایی اروپا به رهبری لوفت هانزا شده اند درگیر در مذاکرات با ایران بیش از سرگیری پروازهای خود را.

این می رود بدون گفت که ایران اشتباه مرگبار است غیرقابل دفاع است که هیچ چیز وجود دارد که می توانید آن را برای احیای جان زندگی است که باید آن را به طور کامل همکاری در ایمان خوب است به طوری که خانواده های آسیب دیده دریافت پاسخ به سوالات خود را. ایران و عدم تحویل جعبه سیاه و cockpit voice recorder برای هر دو ایالات متحده و کانادا و یا اوکراین است که قطعا غیر قابل توجیه.

که می شود گفت وجود یک پرسش اساسی است که شایستگی توجه: را فشار خطوط هوایی بین المللی برای جلوگیری از استفاده ایران از کریدور هوایی و توقف پروازهای خود را به این کشور تولید نتیجه مطلوب و وادار کردن ایران به همکاری ؟ و یا این است که چنین رویکردی به مقصد صرفا با کف دست زدن بیشتر انزوا در یک رنج جمعیت غیر نظامی و قطع خود باقی مانده حداقل روابط با جهان خارج هستند ؟

در جهان تبدیل شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس ایران یکی از سخت ترین ضربه کشورها در همان زمان تحمل فشار از دلخراش آمریکا. Coronavirus بحران کاهش تعداد پروازهای سفر از طریق ایران هوایی از 900 در روز به 200. هر پرواز درآمد ایران درآمد از دلار 800. برای برخی از سه ماه در حال حاضر به تهران در فرودگاه بین المللی نه به حال بیش از چهار پروازهای ورودی در هر روز. از اوایل روز از شیوع کروناویروس تا 3 آوریل خطوط هوایی ایران پایدار یک آسیب تومان 173 میلیون با توجه به لغو پروازهای بین المللی خود را.

این پرواز در خدمت به دانشجویان و دانشگاهیان و کسب و کار مردم و روزنامه نگاران و هنرمندان و ورزشکاران و بیماران و شهروندان عادی به مقصد خود را با اتصال آنها را با خود موسسات و خانواده. چه نقطه از محروم کردن آنها از اتصالات آنها و اضافه کردن به چالش آنها را به زندگی از طریق موجب شود ایران?

خواسته است که با جمهوری اسلامی همکاری به صورت کامل و قابل اعتماد رسیدگی به PS752 تراژدی کاملا مشروع است. اما از آن است که بی اگر ترجمه آنها را به انزوای بیشتر و محرومیت برای ایرانیان. به منظور رندر ایران مسئول بازیگر, مردم با صدای بلند مانند حامد Esmaeilion باید هدف یکپارچه سازی ایران, یک ملت و دولت با آن رذیلت و فضیلت به جامعه ملل به جای مضاعف ostracizing آن و dehumanizing مردم آن است.

با توجه به آن بیکران تفاوت با جهان و ايران است و در عمل تبدیل به یک دولت منفور در سطح جهانی طی چهار دهه گذشته با کمی به هیچ معنی دار, بانکداری, تجارت, حمل و نقل, انرژی, مالی, فرهنگی, علمی, علمی و روابط با جهان است. فساد و سوء مدیریت رونق است. افزایش انزوا نیست مسیر که از طریق آن می توان بهتر و بیشتر با هم برابر و شفاف تر جامعه که در آن منافع ملی اولویت دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن