ایران به اجرا مردی که به اتهام جاسوسی در آمریکا-کشته عمومی

توسط: AP | تهران | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:44:46 pm مجد بود 'وابسته به سیا و موساد', اطلاع

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: AP | تهران | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:44:46 pm
مجد بود 'وابسته به سیا و موساد', اطلاعاتی اسرائیل آژانس اسماعیلی ادعا بدون ارائه شواهد. نه هوش آژانس می تواند بلافاصله نظر رسیده.

ایران اعلام کرد که روز سه شنبه آن را اجرا یک مرد به اعدام محکوم و به اتهام ارائه اطلاعات به آمریکا و اسرائیل در مورد برجسته پاسداران ژنرال قاسم سلیمانی که کشته شد در یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در بغداد در ماه ژانویه است.

سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی ارائه اطلاعات کمی در مورد محکوم, مرد, فراتر از دادن نام خود را به عنوان محمود موسوی مجد.

اما بلافاصله آن را مطرح سوال در مورد چگونه مجد را به حال دسترسی به سلیمانی سفر اطلاعات است. اسماعیلی متهم مجد از گفته های امنیت اطلاعات در گارد و آن اعزامی واحد به نام قدس یا بیت المقدس نیروی که سلیمانی فرمان.

مجد بود 'وابسته به سیا و موساد', اطلاعاتی اسرائیل آژانس اسماعیلی ادعا بدون ارائه شواهد. نه هوش آژانس می تواند بلافاصله نظر رسیده.

اسماعیلی نگفت که مجد خواهد بود اعدام دیگر از آن خواهد بود 'به زودی' او نیز متوقف کوتاه از پیوند مستقیم اطلاعات گفته های ارائه شده توسط Majd سلیمانی به مرگ است.

ژانویه 3 حمله در بغداد نیز به کشته شدن ابو مهدی Muhandis معاون فرمانده ایران-حمایت شبه نظامیان در عراق شناخته شده به عنوان نیروهای مردمی و پنج نفر دیگر از جمله شبه نظامیان' فرودگاه پروتکل افسر محمد ردا.

ایران بعد برای انتقام سلیمانی کشتن با یک موشک بالستیک اعتصاب با هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق است. که همان شب نگهبان به طور تصادفی به ضرب گلوله یک اوکراین jetliner در تهران به قتل 176 نفر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن