ایران بازدید متهاجم ما متخصص با نمادین تحریم

توسط: AP | تهران | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 12:00:36 pm تهران تحریم فکر می کنم تانک و مدیر عامل شرکت

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399
توسط: AP | تهران | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 12:00:36 pm
Iran hits hawkish US expert with symbolic sanctions تهران تحریم فکر می کنم تانک و مدیر عامل شرکت در ماه اوت گذشته برای نقش خود را در ترویج تحریم ها و چه جمهوری اسلامی به نام "تروریسم اقتصادی" علیه ایران است. (انتخاب فایل عکس)

ایران روز یکشنبه با اعمال نمادین تحریم ها در افزایش تدابیر سابق متخصص با کاخ سفید شورای امنیت ملی ایران, رسانه های دولتی گزارش شده است.

بیانیه ای از ایران وزارت امور خارجه گفت: تحریم ریچارد گلدبرگ اجرا شد به دلیل نقش او در آنچه آن را به نام "اقتصاد آمریکا و تروریسم علیه منافع جمهوری اسلامی ایران و شهروندان آن" از خبرگزاری ایرنا گزارش شده است.

گلدبرگ نخواهد بود واجد شرایط برای ایران ویزا و یا حساب در ایران موسسات مالی و نه او بود واجد شرایط برای هر گونه معاملات مالی با ایران و نهادهای بیانیه ای گفت:.

"امروز من به دست آوردن جدید نشان افتخار: 'تحریم' توسط ایران برای هماهنگی realDonaldTrump حداکثر فشار کمپین" گلدبرگ توییتی یکشنبه.

گلدبرگ شده است یک مدافع برای اقدامات سخت علیه ایران و تا ژانویه مشغول به کار بر روی مسائل ایران در شورای امنیت ملی. او در حال حاضر با این نسخهها کار با بنیاد دفاع از دموکراسی در واشنگتن فکر می کنم تانک که طولانی حمایت حداکثری رویکرد در برابر ایران است.

تهران تحریم فکر می کنم تانک و مدیر عامل شرکت در ماه اوت گذشته برای نقش خود را در ترویج تحریم ها و چه جمهوری اسلامی به نام "تروریسم اقتصادی" علیه ایران است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن reimposed فلج کننده تحریم ها علیه ایران پس از عقب نشینی یک جانبه امریکا از توافق هسته ای بین ایران و قدرت های غربی در ماه مه سال 2018 است.

ایران بعد از آن در پاسخ به آرامی رها کردن تقریبا هر جنبه ای از توافق, وجود آن که هنوز هم اجازه می دهد تا بازرسان سازمان ملل متحد دسترسی به سایت های هسته ای. تحریم ها باعث شده ایران در صادرات نفت این کشور در منبع اصلی درآمد به شدت سقوط.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب