'کلام در به تعویق انداختن لغو تجارت برده': بحث ادینبورگ مجسمه به داده های جدید پلاک

بزرگترین مجسمه در ادینبورگ را تحمل یک پلاک توصیف آن موضوع لینک کلیک کنید برای برده داری شورای شهر اعلام کرده ا

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

بزرگترین مجسمه در ادینبورگ را تحمل یک پلاک توصیف آن موضوع لینک کلیک کنید برای برده داری شورای شهر اعلام کرده است.

در پی deplinthing ادوارد Colston در بریستول و زندگی ماده تظاهرات در سراسر جهان مجسمه سابق دبیر خانه هنری Dundas خواهد شد و در حال حاضر بالاتر از کتیبه جزئیات Dundas نقش در به تاخیر انداختن لغو تجارت برده آتلانتیک.

پلاک به قرار زیر مجسمه در شهر مرکزی St Andrew, مربع, می گویند این است که "اختصاص داده شده به حافظه از بیش از نیم میلیون آفریقایی که در اسارت بود و در نتیجه هنری Dundas اقدامات".

شورای رهبر آدم McVey تصویب بندی موافقت کردند امروز به # teamnigel از آنجا که این سایت را طولانی مدت در ارتباط با تماس به صورت صادقانه پلاک به Dundas. جدید پلاک می گویند از Dundas که "او ابزاری در به تعویق انداختن لغو تجارت برده آتلانتیک. برده, تجارت کشتی های انگلیسی بود را لغو کرد تا 1807. به عنوان یک نتیجه از این تاخیر بیش از نیم میلیون آفریقایی را به بردگی کشانده اقیانوس اطلس عبور کرده است."

آن می رود به اضافه کردن که "Dundas نیز پیشتر دموکراتیک مخالفت در اسکاتلند" و این که او "هر دو در دفاع و گسترش امپراتوری بریتانیا تحمیل حکومت استعماری بر مردم بومی".

در حالی که برخی از مفسران معتقدند جدید پلاک دیگران را به نام مجسمه به پاره پاره کردن به طور کامل.

Screenshot 2020-06-10 at 16.45.59.png
Screenshot 2020-06-10 at 17.04.34.png

جف پالمر بود که در اسکاتلند اولین بار, سیاه, استاد و کسانی که در تهیه پیش نویس عبارت از پلاک معتقد است که مجسمه باید با این استدلال که "اگر شما حذف مدارک شما حذف سند".

در سال 2015 من چسب یک پلاک به این اثر تاریخی برجسته Dundas را در ارتباط با برده داری و بعد از توافق رسیدند تا از شورای شهر به اضافه نمودن صادقانه پلاک اما در طول مذاکرات بیان شد گرفتار کردن. در پی تظاهرات در سراسر جهان و سرنگونی مجسمه slaver ادوارد Colston در بریستول شورای شهر تحت فشار قرار دادند و جمله بندی جدید از طریق این هفته است.

Screenshot 2020-06-10 at 17.01.29.png
اصلی پلاک چسب به مجسمه توسط آدم رمزی در سال 2015. | عکس: آدم رمزی.

McVey قبلا گفت: در مصاحبه ای با رادیو بی بی سی که او احساس "هیچ حس از دست دادن" اگر مجسمه پایین گرفته شده است در حالی که من استدلال این هفته که Dundas مجسمه باید از آن ستون قرار می گیرد و در صورت پایین در پایین با پلاک جزئیات نقش خود را در بردگی صدها هزار نفر.

Dundas (1742-1811) یکی از قدرتمند ترین سیاستمداران در تاریخ اسکاتلند. او شناخته شده به عنوان "بزرگ مستبد" در زمان خود و خود را از معاصر رابرت برنز اعتراض خود را به اخراج از معترضان به استرالیا در آهنگ 'اسکاتلندی بهداشت Hae' به اخراج منجر به تمثال سوزانده شدن در تظاهرات در سراسر کشور است.

او به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت هند شرقی که منجر به ضرب المثل رایج در طول عمر خود که او هم اسکاتلند و هند و تغذیه با یک دیگر.

او به عنوان وزیر جنگ و پروردگار دریایی و عمیقا درگیر در جنگ با فرانسه و با تلاش برای سرکوب شورش برده در هائیتی از ترس این امر به گسترش مستعمرات بریتانیا بود.

بیشتر بحث برانگیز, Dundas شد, دبیر خانه هنگامی که اطناب شد تلاش برای ممنوعیت تجارت با مردم در سراسر اقیانوس اطلس. Dundas سازمان یافته در برابر آنها و در نهایت موفق به قرار دادن جهان "به تدریج" به قانون به تأخیر انداختن لغو برای بیش از یک دهه به یک دوره که در آن بیش از نیم میلیون نفر بیشتر بودند ربوده و با انتقال به آمریکا برای بردگی.

جمله بندی کامل از پلاک به شرح زیر است:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن