داخل مبارزه برای کنترل روسیه دیجیتال داوطلبانه بخش

با توجه به Levada مرکز نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که "در یک بیماری همه گیر وضعیت چه خواهد شد به روابط بین افر

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

با توجه به Levada مرکز نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که "در یک بیماری همه گیر وضعیت چه خواهد شد به روابط بین افراد در کشور ما؟", نیمی از پاسخ دهندگان انتخاب پاسخ: "مردم تنها به مراقبت بیشتر در مورد خود و عزیزان خود". در همان زمان همانطور که اشاره شد توسط جامعه شناس الکسی لوینسون تنها 17 درصد پشتیبانی پاسخ: "مردم به حمایت از یکدیگر بیشتر". لوینسون نیز توجه به این واقعیت است که در میان جوانان پاسخ دهندگان وجود دارد حتی کمتر که اعتقاد به رشد کمک های متقابل (12 درصد) است. به گفته این جامعه شناس این آمار را می توان با این واقعیت توضیح داد که در طول یک بیماری همه گیر اجتماعی مخاطبین هستند نه تنها بالقوه در پاسخ به بحران, اما بالاتر از همه یک شکل از گسترش آن. بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده توسط چاقو وب سایت 40 درصد از پاسخ دهندگان تکیه تنها بر خود 37 درصد متکی به مردم مسئولیت جمعی و تنها نه درصد بر این باور است که شما می توانید کمک از دولت است. این نظر سنجی نشان می دهد یک نوع خلاء اعتماد که در آن اعتماد مردم نه همسایگان خود و نه دولت.

یک راه یا دیگری غلبه عمودی بسیج همراه است نه تنها با موفقیت فن آوری, سیستم عامل, بلکه با تضعیف اجتماعی افقی. این را می توان توضیح داد که هر دو با کاهش طبیعی اجتماعی در زمینه این بیماری همه گیر و با حمایت مقامات برای vigilantist انواع روابط. اما باید جامعه مدنی پنهان کردن در یک وضعیت همه گیر ترک فضا تنها به خدمات عمومی از جمله برای بسیج شهروندان ؟ این یادآوری ارزش است نمونه هایی از کشورهای دیگر از جمله انگلستان که در آن عمودی و افقی مدل های مدنی بسیج همزیستی مسالمت آمیز و مکمل یکدیگر.

البته عمودی بسیج می تواند خود را به ارمغان بیاورد نتایج قابل توجهی به عنوان ما می بینیم در مورد دولت مکانیزم برای داوطلبان استخدام در روسیه است. اما اثربخشی این مدل محدود است. آن است که ادغام عمودی و افقی, مدل دلالت بر گفت و گو میان دولت و جامعه مدنی به جای تلاش برای اولین بار به دومی تحت کنترل است که می تواند ارائه موثر ترین مدل بسیج منابع انسانی در یک وضعیت بحران است.

موفق ایجاد دیجیتال عمودی که ما می بینیم امروز در روسیه مملو از خطرات جدی است. انحصار یک "فرمان" ممکن است نه تنها به کاهش اثر بحران های مربوط به بسیج بلکه به تضعیف ثبات و اجتماعی مصونیت جامعه در طول بحران های آینده. اما اجتناب از این انحصار است که به سختی ممکن است زمانی که مستقل اشکال بسیج درک شده به عنوان یک منبع اضافی, اما به عنوان یک تهدید سیاسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن