پروژه های زیربنایی در معرض خطر به عنوان قوه مقننه با استفاده از اتصال بسته به عنوان برگ برنده

لیبریا تیم Walz کشیده شده خشم از قوه مقننه جمهوری خواهان برای استفاده از اجرایی قدرت اضطراری برای پاسخ دادن به

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

لیبریا تیم Walz کشیده شده خشم از قوه مقننه جمهوری خواهان برای استفاده از اجرایی قدرت اضطراری برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر با رهبران جمهوری خواه خواستار اجرایی خود را سفارش بیش از حد گسترده و یک طرفه. آنها می گویند مجلس باید رای گیری بیشتر قدرت و متهم Walz از چکش پایین بیش از حد سخت بر ماندن در خانه و اقدامات غیر ضروری کسب و کار تعطیل.

در مه 2, خانه, رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج قول داد برای جلوگیری از هر گونه پیوند لایحه از مجلس گذشت — سه-پنجم رای اکثریت مورد نیاز است — تا زمانی که Walz حفظ خود را در زمان صلح و اورژانس قدرت.

Daudt گفت: قدرت اجرایی در شروع این بیماری همه گیر "اما بعد از دو ماه یک طرفه قدرت و تصمیم گیری در آن زمان برای او به کار با ما در تصمیم گیری ها و اقدامات در خصوص آینده دولت است."

قبل از آن در نهایت به تصویب مجلس راه و روش کمیته توسط یک 17-10 رای پنج شنبه, مارس 12 بحث در $2.03 میلیارد بسته رشد می شود. تشکر. مری مورفی, D-هرمانتاوون گفت: با وجود همکاران او فرض "حضانت" از لایحه "ما می تواند به توقف کار ما است. مردم از مینه سوتا در حال انتظار پیوند لایحه است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قبل از دریاچه جمهوریخواه در کنگره تونی آلبرایت استدلال در شنبه شنوایی است که آیا به تصویب این لایحه در میان همه گیر شد بحث از اولویت های. قبل از مصرف یک میلیارد دلار وام تعهد او گفت: Minnesotans نیاز به دیدن "یک حسن نیت و تلاش های بین فرماندار و مقننه را به مطمئن شوید که ما در حال نمودار یک مسیر رو به جلو برای بازگشایی مینه سوتا است."

"شما نیاز به خوردن سبزیجات و گوشت و سیب زمینی کردن صفحه قبل از شما به دسر," او گفت:. "من قویا استدلال می کنند که ما نیاز به خوردن آنچه که ما در صفحه اول در نظر مطمئن شوید که ما باز مینه سوتا قبل از ما به دسر (پیوند لایحه)."

مینیاپولیس دموکرات در کنگره جیم Davnie سرعت retorted که مطابق لایحه "نیست و دسر."

"برای خیلی افتضاح Minnesotans در هر جامعه در سراسر کشور مطابق با لایحه این است که چگونه آنها برای گوشت و سبزیجات و نان و شیر" او گفت:.

این سال مطابق بسته شده است مقننه اولویت برای ائتلاف بیشتر مینه سوتا شهرستانها از شروع قانونی در جلسه هفته قبل از هر Minnesotans تایید شد به قرارداد coronavirus. در حال حاضر با اقتصاد محلی به طور بالقوه در نظر گرفتن بازدید از کاهش اموال و مالیات بر فروش مجموعه و Minnesotans گرسنه برای محرک اقتصادی, ائتلاف, مدیر اجرایی, Bradley پترسون گفت: قوی مطابق با لایحه مهم تر از همیشه.

"قطعا مورد است و حتی قوی تر در حال حاضر با این بیماری همه گیر داده که دولت بازگشایی, ما در حال رفتن به نیاز به برخی از محرک اقتصادی" پترسون گفت: فروم سرویس خبری روز سه شنبه. "پیوند لایحه یکی از چند اهرم که دولت می تواند واقعا کشش از لحاظ ارائه تعداد زیادی از محرک اقتصادی علاوه بر انجام گرفتن تمام این پروژه های لازم در سراسر کشور."

این پروژه ها شامل پل و آب بهبود زیرساخت ها و همچنین تعمیر و نگهداری ساختمان, کمک های مالی برای دولت های محلی, پروژه, مراقبت از کودک, و بیشتر.

پترسون گفت: مطابق لایحه کمک مالی قانونگذاران "اهرم" اما "این واقعیت باقی می ماند این پروژه ها نیاز به شروع کنید." دیگر قانونگذاران غرفه "بیشتر سمی گاهی اوقات این سیاست می تواند تبدیل به" او گفت:.

که گفت:, پترسون گفت: وجود دارد "بسیاری از صدمه در سراسر کشور و وجود دارد مقدار زیادی از اضطراب سراسر کشور" با تشکر از coronavirus و متعاقب آن بازدید در Minnesotans زندگی و اقتصاد دولتی. وی از نمایندگان مجلس برای کمک به کاهش این نگرانی و آنها را تشویق به حرکت به سرعت و با خیال راحت به بازگشایی اما "بدون در نظر گرفتن که در آن بحث این است که ما هنوز فکر می کنم آن را ضروری است که یک پیوند لایحه رفتن به جلو."

"در بسیاری از صدمه در سراسر کشور و وجود دارد مقدار زیادی از اضطراب در سراسر کشور است که نیاز به خطاب در راه های متعدد در چند جبهه" پترسون گفت. "قطعا یک چیزی که دولت می تواند انجام دهد این است که یک پیوند لایحه در حال حرکت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب