مرد هندی dozes در دبی, فرودگاه نتواند بازگشت پرواز: گزارش

توسط: PTI | دبی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 6:37:05 pm مقامات در حال حاضر در تلاش برای ارسال او ر

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: PTI | دبی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 6:37:05 pm
Coronavirus: Emirates suspends operations till March 25, salary cut for all employees مقامات در حال حاضر در تلاش برای ارسال او را در یکی دیگر از امارات پرواز آنها اجاره در روز شنبه. (منبع: میخائیل Tereshchenko/ TASS/ گتی ایماژ)

53 ساله هندی کارگر در امارات متحده عربی از دست رفته است, ویژه بازگشت پرواز پس از او dozed کردن در دبی فرودگاه بین المللی گزارش گفت:.

P Shajahan که مشغول به کار به عنوان یک انبار دار در ابوظبی قرار بود به پرواز به تریواندروم در امارات جت ادم تنومند و بدقواره اجاره توسط کرالا مسلمان مرکز فرهنگی (KMCC) دبی ایسنا گزارش شده است.

این اولین جت ادم تنومند و بدقواره اجاره برای بازگشت.

Shajahan که تا به حال پرداخت 1,100 امارات (300 تومان) برای بلیط و گفت که او نمی خواب در شب گذشته به عنوان او را نگه داشته و در انتظار تایید بلیط خود را برای جت ادم تنومند و بدقواره پرواز 427 رشته سرخپوستان به کرالا آن گفت. او به فرودگاه در صبح زود و پس از اتمام بررسی در روش های سریع تست او به منطقه در انتظار شبانه دروازه در ترمینال 3 حدود 2 ساعت به وقت محلی در این گزارش گفت:.

"من نشسته به دور از بسیاری از دیگران است. اما من در خواب پس از ساعت 4.30 بعد از ظهر" او گفت:.

S Nizamudeen کلم که هماهنگ پرواز چارتر گفت که مقامات هواپیمایی نمی تواند اثری Shajahan زمانی که پرواز خود را به پرواز. "او بیدار شد و به نام ما پس از پرواز به سمت چپ. این غم انگیز است که او از دست رفته پرواز بود که اولین جت ادم تنومند و بدقواره اجاره برای بازگشت. ما در حال حاضر در تلاش برای ارسال او را در یکی دیگر از امارات پرواز که ما اجاره در پنج شنبه", کلم گفت.

پس Shajahan نداشت پول Jasimkhan Kallambalam سازماندهی وزیر KMCC تریواندروم رفت به فرودگاه برای دیدار با او در روز جمعه.

"پس از خود ویزا لغو شد, او نمی تواند بیرون آمدن از فرودگاه. او تنها خورده تنقلات در کیت KMCC داده بود. ما موفق به او را به برخی از پول نقد برای خرید مواد غذایی از طریق KMCC داوطلب Alamsha Latheef", Kallambalam گفت.

در ماه مارس یکی دیگر از هند جاست افتاده بود از خواب در همان ترمینال و از دست رفته آخرین پرواز قبل از پرواز متوقف شد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. او سرگردان در اینجا برای بیش از 50 روز قبل از گرفتن عودت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب