هند می شود 3 سال در زندان آمریکا زندان برای قاچاق مواد مخدر

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 3:28:08 pm در طول تقاضای خود را برای حضور در دسامبر

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 3:28:08 pm
Delhi Police, murder convict arrested, Delhi murder convict arrested, delhi police arrest murder convict, delhi news, city news, Indian Express در طول تقاضای خود را برای حضور در دسامبر 9, 2019, Belani اعتراف کرد که او اداره مواد مخدر-توزیع نهاد مستقر در هند به نام LeeHPL سرمایه گذاری و همچنین به عنوان یک وب سایت مرتبط http://www.leehpl.com. (بازنمودی تصویر)

یک تاجر از ناگپور بود که زودتر تحویل از جمهوری چک بوده است محکوم به قاچاق مواد مخدر و پول شویی های ما وکیل گفته است.

یک دادگاه منطقه ای فدرال در اوکلند کالیفرنیا در جولای 7 محکوم Jeetendra Harish Belani نام مستعار Jeetu, 37, از ناگپور به زمان خدمت پس از سه سال از نظارت آزاد است. Belani بازداشت شده است حدود 13 ماه پس از دستگیری او در جمهوری چک در 3 ژوئن 2019.

Belani که حذف خواهد شد به هند پس از آزادی او از زندان فدرال شد و همچنین دستور داد برای جریمه تومان 100,000 ما دادستان اسکات W بردی گفت: در روز پنج شنبه. Belani شد استرداد به ایالات متحده پس از بازداشت در جمهوری چک.

در طول تقاضای خود را برای حضور در دسامبر 9, 2019, Belani اعتراف کرد که او اداره مواد مخدر-توزیع نهاد مستقر در هند به نام LeeHPL سرمایه گذاری و همچنین به عنوان یک وب سایت مرتبط http://www.leehpl.com.

بین 2015 و 2019, Belani اعتراف کرد که او و شرکت او توطئه گران از طریق LeeHPL سرمایه گذاری های وارداتی به ما داروهای مختلف موجود است فقط از طریق نسخه پزشک از جمله tapentadol یک برنامه دوم کنترل مواد مخدر و همچنین ترامادول carisoprodol و modafinil همه برنامه چهارم کنترل مواد.

علاوه بر این Belani اعتراف کرد که بین 2015 و اواسط 2017 او با دو co-توطئه گران در ایالات متحده ویلیام Kulakevich و هزینه های غیرقانونی قاچاق مواد مخدر شناخته شده به عنوان etizolam به ایالات متحده به طوری که Kulakevich و می تواند هزینه های فروش از طریق وب سایت آنها عمل http://www.etizy.com دادگاه مقالات گفت.

Etizolam بخشی از یک کلاس از مواد مخدر مشابه به بنزودیازپین ها که اغلب استفاده می شود برای درمان بی خوابی و اضطراب و حمل بالقوه برای سوء استفاده و مصرف بیش از حد. برای فرار از تشخیص توسط ما گمرک و حفاظت مرزی مقامات Belani اعتراف کرد که او و شرکت او توطئه گران استفاده نادرست و آداب و رسوم اعلامیه که mischaracterised و کم ارزش محتویات بسته های فرستاده شده به ایالات متحده توسط LeeHPL سرمایه گذاری.

علاوه بر این Belani ناشی از مواد مخدر محموله به شکسته شود به مقادیر کوچکتر و حمل به آدرس های متعدد برای کمک به اطمینان از تحویل و جلوگیری از رهگیری توسط ایالات متحده مقامات گمرکی.

به همین ترتیب Belani اعتراف کرد که او باعث co-توطئه گران به آغاز پرداخت بالغ بر ده ها هزار دلار از حساب در ایالات متحده به حساب او در کنترل هند و یا در مکان های دیگر در خارج از ایالات متحده همه به عنوان وسیله ای برای ترویج خود ادامه تلاش برای قاچاق مواد مخدر به ایالات متحده آمریکا وزارت دادگستری گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب