هندی-آمریکایی سرمایه داری میزبان مجازی جمع آوری کمک برای بایدن

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:46:41 am فایل – آوریل 12, 2020, فایل عکس

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:46:41 am
Deven Parekh, Joe Biden, Joe Biden US elections, US Presidential elections, Joe Biden US presidential elections, World news, Indian Express فایل – آوریل 12, 2020, فایل عکس دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن می رسد به صحبت در مورد کوروناویروس در ویلمینگتون دلم. (AP Photo/مت Rourke فایل)

پیشرو هندی-آمریکایی جهانی سرمایه داری به میزبانی مجازی جمع آوری کمک برای سابق جو بایدن که presumptive ریاست جمهوری نامزد مخالفان حزب دموکرات است.

Deven Parekh که مدیر عامل بینش همکاران ملحق شد توسط راجر آلتمن بنیانگذار Evercore, بلر Effron بنیانگذار Centerview, همکاران, و, سفیر سابق جین هارتلی در میزبانی وب با مشخصات بالا جمع آوری کمک برای بایدن برای برخی top 25 وال استریت اهدا کنندگان.

با دو کلید تاییدیه عرشه در حال حاضر روشن به صورت مستقیم مسابقه بین بایدن 77 و 73 سال رییس جمهور وقت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری.

در کوتاه پنج دقیقه از اظهارات بایدن با تمرکز بر چگونه آمادگی رئیس جمهور تهمت بود برای رسیدگی به بهداشت و عواقب اقتصادی مطرح شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

اذعان مضطرب بار در کشور زندگی می کنند در خصوص نیویورکی بایدن گفت: اهدا کنندگان او قدردانی چگونه آنها گیر کرده ایم با او در طول همه گیر توسط کمک به مبارزات انتخاباتی خود و بسیج آنها برای ادامه به انجام این کار برای چند ماه آینده.

"ما کمتر از شش ماه به روز انتخابات. که شمارش به عنوان قدیمی گفت می رود بایدن جوک. مغلوب ساختن پیشی جستن شده است جمع آوری پول از روز او منتخب در سال 2016.

بایدن سپس ذکر شده به عنوان او اغلب می کند, چگونه 2020 انتخابات تبدیل به مهم ترین انتخابات در طول عمر خود چون او را در حال اجرا است اما از آنجا که این کشور در شخصیت و جایگاه در جهان است در انتخابات.

او سپس شروع به انتقاد تهمت رهبری در طول همه گیر مرجع چگونه اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان COVID-19 جدی کمتر آمریکایی ها فوت کرده اند.

بیش از 5 میلیون نفر در سراسر جهان تایید شده اند آلوده به ویروس و مورد 330,000 مرگ و میر ثبت شده است. ما در بدترین آسیب دیده کشور با بیش از 93,000 مرگ و میر و بیش 1.61 میلیون عفونت با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

"اگر شما را دیدم کلمبیا مطالعه امروز تا به حال رئیس جمهور آغاز شده و یک هفته قبل از آن وجود دارد ممکن است 36,000 مرگ و میر کمتر. این است که مطلق مطلق قصور او گفت:.

مرجع فزاینده اقتصاد است که می تواند به رکود بزرگ عصر سطوح بایدن اذعان کرد چگونه این ویروس در این مسابقه که روشن است که پیامدهای آن تشدید شد چرا که تهمت تضعیف هسته ارکان اقتصادی ما قدرت سه سال گذشته است.

Parekh عمده جمع آوری کمک برای رئیس جمهور سابق باراک اوباما در طول که دولت او به عنوان یک هیئت مدیره در خارج از کشور, شرکت سرمایه گذاری خصوصی.

Parekh برگزار شد تعدادی از نقش ها در Berenson Minella و شرکت بین سال های 1992 و 2000 از جمله مدیر و معاون رئیس جمهور. قبلا از سال 1991 تا 1992 او یک تحلیلگر مالی برای Blackstone Group.

به عنوان یک مدیر عامل در بینش همکاران Parekh مدیریت سرمایه گذاری در نرم افزار داده ها و مصرف کننده کسب و کار اینترنتی در سطح جهان است. او به طور فعال مشغول به کار با سرمایه گذاری در اروپا و اسرائیل و چین و هند و امریکا و روسیه است. در هند در میان دیگران او سرمایه گذاری کرده BharatPe.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب