هند و چین مرز اختلاف: سخنگوی سازمان ملل متحد خواستار اجتناب از عمل است که افزایش تنش ها

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 12:08:31 pm نارندرا نخست وزیر با رئیس جمه

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 12:08:31 pm
india china tension, india china dispute, india china standoff, donald trump on india china tension, united nations on india china standoff نارندرا نخست وزیر با رئیس جمهور چین. (فایل/توییتر/نارندرا)

با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به tweeting که ایالات متحده آماده است تا به "حکمیت" بین هند و چین برای پایان دادن به خود را "خشمگین مرز اختلاف"یک سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: آن را برای دبیر کلی به "اظهار نظر" چه کسی باید میانجیگری در این وضعیت اما خواست که همه طرف های درگیر باید از هرگونه اقدام که افزایش تنش است.

در یک حرکت آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه ارائه شده به "واسطه یا حکمیت" مواج درگیریهای مرزی بین هند و چین گفته او "آماده, مایل و قادر" برای کاهش تنش میان ادامه بن بست بین ارتش دو غول در خط کنترل واقعی (لاک).

"...خواهد بود که برای طرفین درگیر به تصمیم می گیرید که آنها می خواهند به واسطه این نه برای ما برای اظهار نظر کردن. ما در حال بدیهی است که به دنبال در وضعیت و ما می خواهیم همه طرف های درگیر برای جلوگیری از هر گونه اقدام که این وضعیت حتی بیشتر زمان" استفان نواز سخنگوی دبیر کل گفت که روزانه در نشست خبری روز چهارشنبه.

نواز خواسته شده بود در مورد تنشهای مرزی میان هند و چین و چگونه نگران است که سازمان ملل متحد و دبیر کل. او همچنین پرسید: اگر دبیر کل فکر می کند که مغلوب ساختن پیشی جستن را خوب میانجی در این وضعیت است.

حدود 3,500 کیلومتر-طولانی لاک است بالفعل مرز بین هند و چین است. مناطق مختلف به همراه لاک در Ladakh و شمال هند را شاهد عمده نظامی ساخت توسط هر دو هندی و چینی ارتش به تازگی در یک سیگنال روشن از افزایش تنش و سخت شدن مواضع مربوطه توسط دو طرف حتی دو هفته پس از آنها درگیر شدند در دو عملیات جداگانه صورت آف.

هند گفته است که نیروهای نظامی چینی بود مانع عادی گشت زنی توسط نیروهای خود را در امتداد لاک در Ladakh و هند است و به شدت رد پکن مشاجره که افزایش تنش بین دو ارتش باعث شد خاطی از نیروهای هند و در سراسر طرف چینی.

"هر گونه پیشنهاد که سربازان در حال انجام فعالیت در سراسر لاک در بخش غربی و یا هند بخش است که دقیق نیست. هند نیروهای نظامی به طور کامل آشنا با تراز خط کنترل واقعی در هند-چین مناطق مرزی و رعایت آن را با وسواس," وزارت امور خارجی سخنگوی Anurag Srivastava گفت: در رسانه های آنلاین جلسه هفته گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن