در پی 'غیر قابل قبول' رسانه های اجتماعی, پست, Grand Forks سرپرست تشکیل کمیته برای رسیدگی به نژادپرستی

این به نوبه خود از وقایع "magnifies موضوع نژادپرستی" برنر گفت: Grand Forks هیئت مدیره مدرسه در آن جلسه جمعه, ژ

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

این به نوبه خود از وقایع "magnifies موضوع نژادپرستی" برنر گفت: Grand Forks هیئت مدیره مدرسه در آن جلسه جمعه, ژوئن 8.

او نوشته بود "ننگین مبتذل نژادپرستانه و تهدید آمیز, تهدید غیر قابل توجیه و غیر دوستانه" او گفت:.

"چند روز گذشته بوده است شخصا و حرفه ای نگران کننده برای من," او گفت: هیئت مدیره.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پست ها نمایش داده می شود یک "مطلق عدم بشریت" گفت: عضو هیئت مدیره شانون در شرایط معمولی اشاره کرد که معلمان و رهبران دانشجویی باید گنجانده شده در این کمیته تلاش.

"برخی از تازه واردان به جامعه ما گفته بودن به بازگشت به کشور خود گفت:" سینتیا, Shabb یک عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی از دوستان جهانی و ائتلاف است.

این منطقه را به "تغییر شکل سیاست ما" در مورد قلدری برنر گفت. "ما نیاز به اضافه کردن بیشتر دندان ها در اینجا."

مراحل متعدد در این منطقه گرفته شده در طول سال برای ایجاد یک فرهنگ استقبال از "به وضوح کافی نیست," او گفت:.

برنر گفت که او پیش بینی دوره اجباری که ارائه "یک درک عمیق از مسائل" و دیگر اقدامات برای اطمینان حاصل شود که هر دانشجویی که وارد یک چنگال بزرگ مدرسه تجربیات یک محیط "فراگیر و احترام و جسمی و عاطفی ایمنی است."

بیانیه ای در مورد این موضوع خواهد بود ارسال شده در منطقه مدرسه وب سایت سه شنبه, ژوئن 9, او گفت:.

در این منطقه اعطا با چنگال پلیس در مورد احتمال از اتهامات جنایی و به دنبال مشاوره حقوقی در مورد آینده اقدام برنر گفت.

هیئت مدیره رئیس جمهور لایحه Palmiscno ستایش مدیر جان Strandell اقدام سریع در قالب ایمیل به چنگال بزرگ مرکزی دبیرستان خانواده.

"(آنها) عالی بود," او گفت:.

تسهیلات وظیفه نیروی

هیئت مدیره می تواند انتظار می رود توصیه های گزارش از بلند مدت تسهیلات نیروی کار که در حال مطالعه این منطقه امکانات و بودجه, تصویر, در اواسط ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر گفت: Tom Weber ارشد کسب و کار مشاور برای SitelogIQ استخدام شرکت توسط هیئت مدیره به ارائه قبل از رفراندوم خدمات.

وقفه ناشی از این بیماری همه گیر تاخیر در پیشرفت 50-عضو گروه وبر گفت. این گروه شروع جلسه مارس 12, مدت کوتاهی قبل از بهداشت عمومی اورژانس اعلام شد.

اعضای مشتاق برای تور امکانات به عنوان به زودی به عنوان آن را ممکن است در COVID-19 دستورالعمل برای دیدن دست اول ساختمان شرایط آنها مشغول مطالعه و بحث به تازگی در هفته خود را زوم جلسات.

عضو هیئت مدیره داگ نجار که اختصاص داده بود همراه با کهربا فلین توسط هیئت مدیره برای نظارت بر این گروه پیشرفت کرده و با حضور در بسیاری از جلسات ،

"این روند در جریان بوده است واقعا خوب" نجار گفت: افتخار دولت های منطقه کارکنان خود را برای پاسخ به سوالات از این گروه است. "من فکر می کنم ما به شما برخی از توصیه های خوب خارج از این روند است."

جبران افزایش

در دیگر عمل در خواندن دوم این سیاست تصویب هیات مدیره با رای 7-2 افزایش عضو هیئت مدیره مدرسه را سالانه پرداخت غرامت توسط $1,000. این عمل طول می کشد اثر در ابتدای 2020-21 سال تحصیلی.

اعضای هیئت مدیره " جبران افزایش خواهد یافت از 4000 $به $5,000; هیئت مدیره رئیس جمهور جبران افزایش خواهد یافت به $6000.

سینتیا Shabb یادآوری اعضای هیئت مدیره که مدرسه مدیره رای به کاهش جبران خسارت توسط $1,000 چند سال پیش.

حتی به تازگی افزایش سطح Grand Forks, مدرسه, مدیره جبران پایین تر از هر دیگر در دولت, او گفت:.

رای گیری در حمایت از حرکت بودند نجار فلین ژاکلین Hoffarth اریک Lunn جف مانلی, Shabb و مت Spivey. رای گیری در برابر آن بودند شانون در شرایط معمولی و Palmiscno.

هیچ غرب مهد کودک

غرب مدرسه ابتدایی که در ادامه به دیدار سال آینده در کشف ابتدایی مدرسه نمی خواهد که یک مهد کودک در سال آینده به دلیل پایین ثبت نام گفت: Jody Thompson, دیپلم, سرپرست آموزش و پرورش ابتدایی.

در یک بررسی اخیر غرب والدین خواسته شد آنچه در مدرسه فرزندان خود را حضور در. در این مرحله غرب kindergartners مجموع 7, تامپسون گفت.

پدر و مادر داده شده است گزینه داشتن فرزندان خود حضور در دریاچه Agassiz یا Winship مدارس ابتدایی است.

برخی از والدین ابراز نگرانی غرب در مورد آینده گفت که اگر فرزندان خود را "در حال کشف این (آینده) آنها هرگز بازگشت به غرب" گفت: Arlene O'Halloran غرب معلم که خطاب به هیئت مدیره.

چند اعضای هیئت مدیره گفت: غرب است که به عنوان بخشی از تمام منطقه تسهیلات توسط تسهیلات نیروی کار. برنر گفت: وظیفه نیروی خواسته شده است به آمده تا با توصیه هایی که "بهترین خواهد بود برای همه 19 از دانشگاه های ما و نه فقط یکی."

بهره اوراق قرضه پس انداز

این هیئت همچنین پذیرفته مناقصه دو نوع اوراق قرضه در "به طور قابل توجهی کاهش" نرخ بهره از منطقه پرداخت شده است.

در نرخ پایین تر از مدرسه منطقه متوجه خواهد شد در مورد $700,000 در بهره جویی بیش از چهار به 15 سال اسکات برگ منطقه را مدیریت کسب و کار گفت: اعضای هیئت مدیره.

"وجود دارد هیچ خطر اضافه," برگ گفت: "این نرخ پایین تر از قبل از COVID محیط زیست است."

در اقدام دیگر هیئت مدیره به رسمیت شناخته شده و تشکر عضو هیئت مدیره Spivey و اعضای رایلی Thoreson و الیور ولف که به تازگی فارغ التحصیل از رودخانه سرخ و چنگال بزرگ مرکزی مدارس به ترتیب برای خدمات خود را در هیئت مدیره



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب