در این اسپانیایی خانه سالمندان پلاستیکی نگه می دارد دور coronavirus نه عشق

توسط: AP | بارسلونا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:03:27 pm در این دوشنبه 22 ژوئن 2020, عکس دو

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399
توسط: AP | بارسلونا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:03:27 pm
spain, spain covid lockdown در این دوشنبه 22 ژوئن 2020, عکس دولورس ریس Fernández, 61, لمس چهره پدرش خوزه ریس Lozano, 87, برای اولین بار در نزدیک به چهار ماه به عنوان بازدیدکننده داشته است رزومه به خانه سالمندان در بارسلونا ، (AP Photo/امیلیو Morenatti)

حتی زمانی که آن را می آید پیچیده شده در پلاستیک و یک آغوش می تواند انتقال حساسیت امداد و عشق و ارادت.

ترس که گریبانگیر Agustina Cañamero طول 102 روز او و 84 ساله, شوهر, صرف فیزیکی از هم جدا در طول اسپانیا شیوع کروناویروس حل حاضر این زن و شوهر در آغوش طریق یک صفحه نمایش از فیلم های پلاستیکی.

پاسکوال پرز, شوهرش, زندگی در یک خانه سالمندان در بارسلونا یکی از بسیاری است که قفل شده است و بازدید کنندگان به سعی کنید برای محافظت از ساکنان خود را به عنوان coronavirus کشته شدن بسیاری از افراد مسن اسپانیایی.

spain, spain covid lockdown در این دوشنبه 22 ژوئن 2020 عکس, Agustina Cañamero, 81 و پاسکوال پرز 84 و آغوش و بوسه را از طریق یک فیلم پلاستیکی صفحه نمایش برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس جدید در یک خانه سالمندان در بارسلونا ، (AP Photo/امیلیو Morenatti)

Cañamero, 81 ماند در این کشور در سراسر کشور مستند در خانه او و پرز استفاده می شود برای به اشتراک گذاشتن. طی 59 سال از ازدواج زن و شوهر به حال هرگز به سر برد پس از چند روز از هم جدا.

بنابراین زمانی که Ballesol پویگ من fabra از خانه سالمندان اجازه بازديد به رزومه با علاوه بر این از محافظ صفحه نمایش Cañamero بود در میان برای اولین بار به می رسند. و بوسید دقیقه از طریق لایه نازک از پلاستیک و چهره خود را با ماسک.

خود را گریان مراسم تکرار شد چندین بار در طول روز توسط دیگران شستشو ساکنان دیگر بازدید کنندگان و حتی مبهم چشم مراقبت های بهداشتی کارگران با امواج انرژی درمانی.

در این دوشنبه 22 ژوئن 2020, عکس دولورس ریس Fernández, 61, دارای, دست پدرش خوزه ریس Lozano, 87, برای اولین بار در نزدیک به چهار ماه به عنوان بازدیدکننده داشته است رزومه به خانه سالمندان در بارسلونا ، (AP Photo/امیلیو Morenatti)

Beatriz سگورا با دقت قرار دادن بر روی دستکش بلند قبل از رسیدن سلاح های خود را از طریق دو سوراخ در فیلم های پلاستیکی به آغوش او 96 ساله و مادر در Ballesol پویگ من fabra از. آن را اولین بار خود را در برخورد فرد پس از 15 مارس.

به عنوان اعضای خانه سالمندان کارکنان sobbed از فاصله احترام مادر و پدر صحبت کردیم. سگورا گفت که او به دنبال به جلو به مادرش ایزابل لوپز به غذا خوردن در یک رستوران. لوپز پاسخ داد که او اولویت اول بود به یک سالن زیبایی است.

دولورس ریس 61 و پدرش خوزه ریس 87 نیز با هم بودند برای اولین بار در نزدیک به چهار ماه. در اشتیاق خود آنها کشیده پایین صفحه نمایش در حالی که برای رسیدن به هر یک از دیگر.

نمایندگان Ballesol پویگ من fabra از انرا فاش چگونه بسیاری از ساکنان افتاده بود بیمار با COVID-19 یا فوت در طول وقوع با استناد به یک در حال انجام تحقیقات قضایی. اسپانیا در خانه های سالمندان بودند به ضربه بسیار سخت توسط ویروس است که تحمیل یک کشور تلفات حداقل 28,300.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن