در روسیه پوتین یک روزنامه نگار و یک فعال شب

یک شب سرد ماه دسامبر در مسکو یک عبوس مرد ایستاده در کنار یک مشغول ایستگاه مترو سبز هود کشیده بیش از سر خود را

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

یک شب سرد ماه دسامبر در مسکو یک عبوس مرد ایستاده در کنار یک مشغول ایستگاه مترو سبز هود کشیده بیش از سر خود را با پوشیدن دستکش. او در یک پوستر که به عنوان خوانده شده "آزادی زندانیان سیاسی."

مرد ایلیا آذر برنده جایزه روزنامه نگار روسی با مستقل نوایا گازتا روزنامه که در ماه های اخیر اضافه شده بود خط دیگر به رزومه کاری خود را: فعالیت.

آذر اولین روزنامه نگار در روسیه و یا در جای دیگر به راه رفتن خط خوب بین, گزارش, دفاع و سیاست, اما او گرفته شده است که تعادل را به یک سطح کاملا جدید. آذر کمک به سازماندهی این تظاهرات را تکان داد که پایتخت روسیه تابستان گذشته مبارزه برای آزادی زندانی, فعالان و جمع آوری پول برای کمک به دیگر فعالان پرداخت جریمه.

به عنوان سیاسی و آزادی های مدنی در ادامه به کوچک شدن در ولادیمیر پوتین در روسیه و صدای روزنامه نگاران مستقل و در حال غرق توسط دولت تبلیغات, آذر می گوید او احساس می کند مجبور به حمایت از افراد از داستان های خود را هر دو در صفحات روزنامه خود و فراتر از آن.

"در برخی از نقطه من متوجه شدم که من آماده برای انجام این کار" 35 ساله و آذر گفت: من در مسکو در ماه فوریه است. "من فکر می کنم این مهم است. آن را مهم تر از خالص رسمی تعریف هدف روزنامه نگاری است."

از نوشتن به مبارزه

پس از تحصیل در رشته روابط بین الملل در دانشگاه مسکو مشغول به کار به عنوان یک خبرنگار سیاسی روسیه پیشگام آنلاین نشریات مانند Gazeta.ru, Lenta.ru و بعد Meduza اخبار و تحقیقی خروجی مستقر در ریگا ، او شناخته شده برای هدف قرار دادن مصاحبه ها و longform گزارش از دور دور در گوشه و کنار روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق.

در سال 2014 آذر بود به نام نگار از سال با نسخه روسی مجله GQ برای پوشش تظاهرات میدان در کیف الحاق کریمه به روسیه و درگیری در شرق اوکراین است. او پیوست نوایا گازتا به عنوان کارکنان خبرنگار در سال 2017.

آذر می تواند بد خلق و همکاران می گویند اما آن ها او را خوب مصاحبه, کسی که سوزن رسمی دولت با سوالات تا زمانی که منفجر شود در یک unscripted سخنرانی دراز وشدیداللحن است که باعث می شود برای رنگارنگ نقل قول.

"هنگامی که کسی dodging سوال خود را از او خواهد پرسید, دوباره, دو, سه, چهار, پنج, بار, اگر لازم است," گفت: Alexandr گورباچف آذر را سردبیر سابق در Meduza که از سمت چپ انتشار. "و این بسیار ارزشمند است. نه همه به اندازه کافی استقامت برای آن."

آذر تاخت و تاز کردن به فعالیت آغاز کرد و در سال 2017 زمانی که او تصمیم گرفت تا شانس خود را در حال اجرا برای یک صندلی در 15-عضو شورای شهرداری در Khamovnikov سنتی لیبرال منطقه در مرکز مسکو که در آن او بزرگ شده و به مدرسه رفت. این یک موقعیت داوطلبانه مسئول آپارتمان بازسازی ساختمان و زمین های بازی و دیگر امکانات محلی.

بازگشت به آذر گفت: برخی از همکاران خود را مورد سوال تصمیم خود و توانایی های خود را به باقی می ماند بی طرف به عنوان یک خبرنگار. آذر قول داد که در صورت انتخاب او نمی خواهد که پوشش دولت شهر مسکو و یا عضویت در هر حزب سیاسی.

آذر زمان در محل کار و رفت و به مبارزه درب به درب. خود را در نقطه فروش اصلی بود استقلال خود را از شهر مسکو مقامات و یک وعده به ساکنان منافع به قلب یا حداقل امتحان کنید.

او به دست آورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب