در اواخر شب, رای, مینه سوتا, سنا از نهاد دولت کارگر را افزایش می دهد در برگزاری

کارمند موافقت نامه های مذاکره سال گذشته و راه اندازی شد به حدود 50,000 دولت کارگران یک 2.25% افزایش حقوق و دست

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

کارمند موافقت نامه های مذاکره سال گذشته و راه اندازی شد به حدود 50,000 دولت کارگران یک 2.25% افزایش حقوق و دستمزد آغاز سال گذشته 2.5 درصد افزایش در ابتدای ماه جولای.

اما پس از coronavirus همه گیر در زمان 4 میلیارد دلار گاز از دولت پیش بینی شده بودجه, مجلس سنا جمهوری خواهان استدلال دولت باید صبر کنید برای ارائه 2.5% افزایش حقوق و دستمزد تا زمانی که سوتا بودجه چشم انداز به نظر می رسد کمی روشن تر است. این روشن نیست که مجلس تا به حال قدرت برای بازگشایی موافقت نامه های بین Walz دولت و 11 اتحادیه های کارگری به نمایندگی از کارکنان دولت است.

مینه سوتا در مجلس نمایندگان به تصویب این قرارداد در اوایل این هفته و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت که او هیچ برنامه ای برای مذاکره مجدد دولت کارمند و موافقت نامه.

سناتور. علامت گذاری قرآن R-North Branch آورده پیشنهاد اجازه می دهد تا اولین مجموعه از افزایش پرداخت می شود اما به صبر کنید تا زمانی که تابستان آینده احتمالا پرداخت مجموعه دوم عطف به ماسبق اگر دولت گزارش بودجه مازاد. بودجه دولت مقامات در اوایل این ماه پیش بینی شده است که مینه سوتا چهره 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه تا حد زیادی با توجه به همه گیر و اقدامات دولت برای جلوگیری از گسترش آن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"کل ایالت مینه سوتا است که صدمه زدن به سمت راست در حال حاضر" سناتور. علامت گذاری قرآن R-North Branch گفت: در انتشار اخبار. "وجود دارد 650,000 افراد بیکار در سراسر کشور کسب و کار در حال بسته شدن به صورت خوب و مردم در حال از دست دادن معیشت خود را هر روز. این لایحه امروز منصفانه است که به هر Minnesotan هر دو کارکنان دولت و مالیات دهندگان."

بدون بالا و یا پایین رای در قرارداد کار دولت توافق خواهد برگرداندن به قرارداد قبلی و به معنی قطع پرداخت برای کارکنان دولت همراه با پتانسیل سردرگمی در اطراف مزایای بهداشت و درمان است که تغییر به عنوان بخشی از توافق است.

چندین کارکنان دولت در روز شنبه خواسته سنا به تصویب این قرارداد عنوان شده است. آنها گفتند که می خواهم خواسته شده است به کار سخت تر از همیشه با توجه به همه گیر بود و سزاوار به جبران درآمده است.

و دموکراتیک-کشاورز-کار نمایندگان مجلس موافقت کردند که قوه مقننه باید توجه قرارداد که مذاکره در ایمان خوب است.

"من نا امید که در زمانی که Minnesotans در سراسر کشور در حال پله تا برای کمک به جوامع در طول زمان بسیار قطعیت جمهوری خواهان شکست خورده اند به تصویب معنی قانون است که کمک خواهد کرد که مردم در هر گوشه از دولت است. Minnesotans انتظار بهتر از خود مقامات منتخب" رهبر اقلیت سنا سوزان کنت D-وودبری گفت.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: این طرح مشروط به تصویب این قرارداد می تواند به جلوگیری از کاهش دستمزد و محدود کردن هزینه های دولت اگر بودجه باقی مانده در شکل.

"کارمندان دولت در گسل نیست اینجا. ما فقط در تلاش برای ایجاد بهترین از آنچه که می تواند یک وضعیت فاجعه آمیز: یا چهره بسیار خشن و قطع پرداخت یا اخراج در دولت برای مدیریت کسری," او گفت:. "امروز اصلاح تصویب است که عرف عام و عادلانه راه حل برای هر Minnesotan."

Gazelka در اوایل روز شنبه به خبرنگاران گفت که این قرارداد تجدید نظر شده می تواند یک برگ برنده برای اکثریت سنا در تصویب بزرگتر پیوند لایحه. $2 میلیارد پیشنهاد و آمد از سه پنجم اکثریت مورد نیاز به تصویب آن از طریق DFL-چراغ خانه. سنا و مجلس ایران قرار داده تا $998 میلیون پیشنهاد پنج شنبه.

اما خانه DFL رهبران گفت: قرارداد نباید تبدیل به بخشی از معامله بیش از یک نامربوط موضوع است.

قانونگذاران باید تا نیمه شب یکشنبه به آرا در قراردادها مطابق با بیل و تعداد زیادی از دیگر اولویت های خود را قبل از آخرین مهلت برای سال 2020 جلسه قانونی اجرا می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن