در Brainerd, COVID-19 رانندگی علاقه Keto

"من همیشه یک ورزشکار که با خوردن هر آنچه که من می خواستم می گوید:" Eisenschenk رئیس بیمارستان پزشکی و سر از وز

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

"من همیشه یک ورزشکار که با خوردن هر آنچه که من می خواستم می گوید:" Eisenschenk رئیس بیمارستان پزشکی و سر از وزن بخش مدیریت برای Essentia سلامت-St. joseph's مرکز پزشکی در برینرد. "این همه را در دانشکده پزشکی" او می گوید. "من به دست آورده 30-40 پوند تمام در حالی که ورزش و خوردن آنچه من فکر کردم سالم بود. "

Eisenschenk می گوید: او چربی در دانشکده پزشکی در آشنا, لیست, طبیعی, فضیلت-ظاهری مواد غذایی.

"من می خواهم شروع هر روز صبح را با خوردن غلات با شربت افرا کم چربی ماست یونانی و آب پرتقال," او می گوید. "من قبل از اجرای آن خواهد بود یک کره بادام زمینی و ساندویچ ژله با نوعی پروتئین در نوار. در شب وجود دارد خواهد بود یک گوشت و گیاهی بلکه یک بزرگ مقدار زیادی از نشاسته."

6-پا 4-اینچ, دانشگاه مینه سوتا و کلینیک مایو-آموزش پزشک به او می گوید قرار دادن بر روی وزن بسیار زیاد در طول این سال ها با روزانه اجرا می شود و "غذا خوردن سالم" که او به زودی آمار 235. "زمانی که من duathlon (دویدن و دوچرخه سواری)" او به یاد می آورد با وغصه "آنها من را در نریان دسته."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Eisenschenk و تجلی عیسی در نهایت وارد در پاییز سال 2016 پس از اتمام اولین شهرهای دوقلو مسابقه دو ماراتون.

"من تا به حال روت تمام آن تابستان" او می گوید. "من وارد 450 مایل است. من از خوردن راه من فکر کردم من قرار بود به غذا خوردن. . . . من فرار ماراتن رو به پایان است که کل دوره و من فکر می کنم من تا به حال از دست همه از 7 پوند است. "من به یاد داشته باشید فکر, من نمی تواند اجرا شود و من راه خروج از این.'"

در مواجهه با یک انتخاب از در حال اجرا حتی سخت تر و کمتر خوردن Eisenschenk رو به رشد ادبیات توصیف LCHF (کم کربوهیدرات با چربی بالا) راه خوردن, همچنین شناخته شده به عنوان رژیم غذایی ketogenic یا keto ،

"من شروع به برش کربوهیدرات افزایش چربی و نمی انجام هر گونه ورزش از نوامبر 2016 تا ماه مه سال 2017," او می گوید. "من از دست 25 پوند فقط با برش من کربوهیدرات و انجام روزه متناوب. تا که در آن نقطه من بود 'من نمی توانم نیست استفاده از این به عنوان یک ابزار برای بیماران من.'"

از آن زمان به بعد بیمارستان, پزشکی و هیئت مدیره گواهی چاقی متخصص کاهش یافته است یکی دیگر از 15 پوند است. با COVID-19 هل دادن سلامت هزینه چاقی و مرتبط با شرایط متابولیک و حتی بالاتر keto در حال حاضر تبدیل به اولین ابزار در Eisenschenk را از جعبه ابزار.

"از طریق مبارزات خود من," او می گوید: "من حاصل یک درک عمیق تر از تغذیه و فیزیولوژی که منجر به سوال معمولی پارادایم وزن, تغذیه, سلامت متابولیک. آن را به تغییر مدیریت بالینی با الهام نتایج. آن را نیز فراهم کرده است و مرا توانایی به آموزش دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی در حالی که افزایش کار من رضایت مقابله با فرسودگی شغلی و اضافه کردن شادی."

قدیمی رژیم غذایی مشاوره

برای دهه غذایی وضعیت موجود در ایالات متحده به تصویر کشیده از دست دادن وزن به عنوان یک فرآیند ساده از ورزش بیشتر و کمتر خوردن — کالری کمتر و کمتر در رژیم غذایی چربی های اشباع شده مانند کره و روغن نارگیل و یا چربی حیوانی.

این کالری در کالری از رژیم غذایی سیستم باور منعکس شده است در شمارش کالری در مقابله فست فود فرانچایز دستورالعمل که کنترل مواد غذایی ارائه شده به فرزندان ما در مدرسه ناهار و کرایه خدمت در بیمارستان های غذاخوری که در آن آنها را با کمال میل در خدمت شام رول و وانیلی پودینگ اما تنها لبنی کم چرب.

"سلامت غذا" در این تصویر هیچ جایی برای مرزه فرهنگی وعده های غذایی مانند سوپ گوشت و یا مرغ سرخ شده با پوست بر روی آن. به اصطلاح مدیترانه داش و گیاهی در رژیم غذایی همه توصیه سلامتی بهتر از طریق کم کالری رژیم غذایی غنی از غلات سبوس دار و میوه ها و سبزیجات و تنها مقدار کمی از گوشت بدون چربی و ماهی در حالی که اجتناب از چربی بالا بالا-کالری, کلسترول مملو از مواد غذایی مانند پنیر و کره و گوشت قرمز و تخم مرغ است.

این رژیم غذایی استاندارد مراقبت قرار داده است به جلو به عنوان مسیر از چاقی و بیماری های قلبی و دیابت بزرگسالان و فشار خون بالا همان شرایط بیشتر موفق با دارو درمان می شود به عنوان "مزمن" و همان به اصطلاح شرایط اساسی قرار داده است که بیماران در معرض خطر بیشتری از نتایج بد از COVID-19.

بنابراین پاسخ به آنچه که ما باید غذا خوردن ناگهان مهم تر از همیشه.

برینرد می رود keto

"این لزوما مزمن پیشرونده شرایط — می توان آنها را معکوس می گوید:" Eisenschenk منطقه اولین هیئت مدیره گواهی پزشکی چاقی پزشک.

امروز او تجویز کتوژنیک هرم مواد غذایی به افراد مبتلا به چاقی و "با همان اعتماد به نفس به عنوان من می خواهم اگر من تجویز دارو," او می گوید. "من آن را انجام دهد گفت:" اگر شما انجام این کار شما احساس می کنید بهتر است وزن خود را بهبود بخشد و ما احتمالا می تواند به توقف برخی از داروها."

با کمک یکی از اعضای خانواده که در هیئت مدیره با طرح او می گوید: بیماران معمولا خاموش و در حال اجرا

"دو چیز من شنیدن یک" من دیگر گرسنه "و دو" من نمی ارزو چیزهایی که من استفاده می شود به طلب.' اگر کسانی که تبدیل شدن آنها بیشتر و یا کمتر تبدیل به خوردن این راه و که در آن نقطه من بیشتر یا کمتر از یک مشاور و مربی برای کمک به ریز لحن چیز است."

این روش را کاهش می دهد "غذا خوردن سالم" به یک چیز فقط: به حداقل رساندن انتشار انسولین.

انسولین یک هورمون توسط لوزالمعده زمانی که سوخت از رژیم غذایی کربوهیدرات ها وارد جریان خون. انسولین شنت انرژی به سلول های چربی. که باعث می شود شما گرسنه دوباره در مدت کوتاهی بعد از خوردن غذا. در این راه انسولین باعث می شود ما overfed است و دچار سوء تغذیه در همان زمان.

برای جلوگیری از انسولین, رژیم غذایی ketogenic ترویج نامحدود خوردن گوشت چرب و پنیر و گیاه یا حیوانی پروتئین آجیل و دانه ها و سبزیجات است که رشد بالاتر از سطح زمین.

آن را ممکن است به خوردن keto با یک گیاهی یا رژیم غذایی مبتنی بر گیاه, اما آن را آسان نیست. آماده ترین غذاهای وگان و گیاهخواری غذاهای برگزار شد با فرآوری روغن های گیاهی و کربوهیدرات.

نیز در تلاش برای خوردن low-carb "با پروتئین بالا" — سالم بدون افزایش چربی های حیوانی مانند کره و گوشت قرمز و کرم -- برگ احساس فرد دچار سوء تغذیه.

به سهولت شک و تردید از همکاران که سوال بالا مصرف چربی های اشباع و پروتئین حیوانی با keto Eisenshenk خواهد آنها را تشویق به بررسی این آمار نشان از پایه شواهد ارتباط رژیم غذایی با کلسترول و چربی های اشباع شده با بیماری های قلبی و دیابت و چاقی و ضعیف است در حالی که داده های حمایت از LCHF به معکوس دیابت بزرگسالان در ادامه به کوه.

برای مثال LCHF تایید کرده است چاقی, پزشکی, انجمن, در حالی که کربوهیدرات محدودیت در حال حاضر پشتیبانی شده توسط انجمن دیابت آمریکا. Virta سلامت یک keto برنامه مربیگری در ایندیانا به تازگی منتشر شده تحقیقات نشان می دهد دو سال از موفقیت معکوس دیابت نوع 2 با LCHF در حالی که محققان در دانشگاه جانز هاپکینز به تازگی منتشر شده سه ماه به دادگاه نمایش نتایج مشابه.

اما پس از 100 مراقبت های اولیه بيماران و 70 چاقی مشاوره Eisenshenk می گوید این بیماران خود را از نتایج آن است که نوسان همکاران بیشتر است.

"در کل خود A1c است که بهتر انسولين است که بهتر عملکرد کبد آنزیم های عادی, تری گلیسیرید پایین HDL است تا وزن پایین, فشار خون پایین, معده به مری است که در وضوح در برخی از موارد آپنه خواب و اگزما دیگر مسئله. گاهی اوقات خود LDL تغییرات در چنین راهی که آن را ممکن است بالا برود اما اگر من به اندازه ذرات آن تقریبا همیشه شیفت به کمتر کمتر مخاطره آمیز زیر گروه."

"هر دو در مراقبت های اولیه و تخصص من فکر می کنم چیزی صحبت می کند که بلندترین است که بیماران ما به اشتراک بگذارید . . . من دریافت این پیام ها از مراقبت های اولیه پزشکان درخواست 'گاو مقدس تفاوت در چیست؟' آن را واقعا قدرتمند است."

مرکز پزشکی به تازگی منتشر شده داستان کتی اریکسون 27 سال پرستار در Essentia سنت جوزف از شهر همسایه باکستر که از دست داده است 75 پوند از جولای سال 2019 در این برنامه با کلسترول خون و سطح انسولین رفته و او سلامت قلب نشانگر بهبود به عنوان به خوبی. "این شده است یک برنامه است که در واقع احساس می کند مانند آن را پایدار" او می گوید: "و یکی که من می تواند رو به جلو است."

Eisenschrenck می گوید مردان جوان تمایل به از دست دادن وزن سریع در keto در حالی که زنان مسن تر از دست دادن وزن, اما در یک آهسته و پیوسته پیشرفت. او احساس خوش شانس است که Essentia شده است حمایت از کار خود را.

"مدیریت رهبری شده است در هیئت مدیره" او می گوید. "دو سال پیش ما تا به حال به منطقه دریاچه های کم کربوهیدرات کنفرانس low-carb کنفرانس در مینه سوتا و در دوم یک سال گذشته 425 مردم نشان داد."

COVID و keto

زمان بندی خوب است چرا که با COVID-19 فشار تنها شدت یافته برای پیدا کردن یک جواب برای آمریکا افزایش نرخ چاقی و سندرم متابولیک. به دلایل ناشناخته این ویروس ثابت شده است به مراتب کشنده تر برای افراد مبتلا به چاقی و بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و فشار خون بالا و دیابت بزرگسالان.

"چه COVID-19 انجام شده است من فکر می کنم که به نوعی در معرض آسیب پذیر ما پایه و وضعیت متابولیک التهاب و اختلال در نظم" Eisenschenck می گوید. "یک بیماری همه گیر است که افشای یکی دیگر."

"این یک نقطه صحبت برای گفتن به مردم است که باید به شما می خواهم به دنبال تغییر در شیوه زندگی با ما در حال حاضر است زمان زیادی است . . . آنها می دانند که این چیزی است که احتمالا رفتن به دور در حالی که برای آن می تواند من را در آسیب پذیر دولت کاملا به سرعت."

"در مدرسه پزشکی اقامت من آموخته بود هرگز این چیزها," او می گوید: "درست مثل قلب و عروق نبودند آنها را آموخت و متخصصان تغذیه نیست آنها را آموخت و به طور متوسط شما بیمار البته نمی دانم یا نه. اما زمان راه ما در حال انجام کارهای بیشتر meds بیشتر سندرم متابولیک عوارض ناراضی بیماران با بزرگتر اسکناس و کاهش طول عمر — ما می توانید تلنگر است که در سر آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن