در علاوه بر این به تبلیغات چین با استفاده از تجارت به اجبار رعایت آن دیکته: آمریکا NSA

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:58:20 pm "چرا آنها آن را انجام دهد ؟ به دلی

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:58:20 pm
trump national security adviserm robert o' brien, us presidential campaign, moscow, world news, indian express "چرا آنها آن را انجام دهد ؟ به دلیل آن است که مخابرات سخت افزار یا نرم افزار سود ک هستند و پس از آن است که داده های خود را. آنها با استفاده از "درب پشتی' ساخته شده را به محصولات خود را به دست آوردن که اطلاعات" اوبراین گفت. (AP)

امنیت ملی آمریکا و مشاور رابرت اوبراین ادعا کرده است که علاوه بر تبلیغ و تاثیر عملیات چین با استفاده از تجارت به "اجبار" انطباق با آن دیکته.

تهمت رسمی دولت در آدرس خود را به یک گروه از مردم در فینیکس در آریزونا گفت که چین در تلاش برای کنترل ذهن افراد ساکن در خارج از مرزهای آن است که به خوبی در جریان است.

"علاوه بر تبلیغ و تاثیر عملیات حزب کمونیست چین با استفاده از تجارت به اجبار رعایت آن دستورات" اوبراین گفت: با توجه به کاخ سفید متن منتشر شده در روز جمعه.

زمانی که استرالیا به نام برای تحقیقات مستقل از coronavirus' ریشه و گسترش حزب کمونیست چین (CPC) تهدید به توقف خرید استرالیا محصولات کشاورزی و برای جلوگیری از دانشجویان چینی و گردشگران از سفر به استرالیا, او گفت:.

زمانی که استرالیا حاضر به همانگونه در پکن قرار داده و این تهدیدات را به زور تحمیل 80 درصد تعرفه در استرالیا جو صادرات NSA گفت.

و اشاره کرد که سازمان های بین المللی نیز بخشی از چین را طرح کرد و گفت که چین به دنبال موقعیت های رهبری در بسیاری از جهانی بدن.

چین در حال حاضر سران چهار از 15 سازمان ملل متحد نمایندگی تخصصی بیش از ایالات متحده, انگلستان, فرانسه و روسیه و دیگر اعضای عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل همراه. چین با استفاده از این رهبران به زور و نهادهای بین المللی به طوطی پکن نقاط صحبت کردن و نصب چینی تجهیزات مخابراتی در امکانات خود او ادعا.

برای مثال پس از ژائو Houlin بین المللی اتحادیه ارتباطات راه دور در زمان پست خود او شروع به شدت ترویج Huawei فروش, او گفت:.

دبیر کل Fang Liu بین المللی حمل و نقل هوایی عمران سازمان را مسدود کرده است تایوان شرکت در جلسات مجامع عمومي و تحت پوشش یک چینی هک از سازمان است. ک استفاده کرده است چین عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای جلوگیری از انتقاد از آن موارد نقض حقوق بشر در سین کیانگ و هنگ کنگ است.

اوبراین ادعا که چینی گسترش برسد به سران سازمان های بین المللی که خود را از مقامات چینی.

"تحت پکن را شست و در یک هزینه غیر قابل قبول برای زندگی انسان مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus از سازمان بهداشت جهانی (WHO) وحی استفاده می شود چینی ها صحبت امتیاز در ووهان ویروس. به عنوان اواخر به عنوان اواسط ژانویه او ادعا کرد که هیچ انسان-به-انسان انتقال بیماری و مخالف بین المللی محدودیت های مسافرتی," او گفت:, و اضافه کرد که در همان زمان Tedros ستایش چین خود مسافرت داخلی محدودیت در ووهان ساکنان.

به عبارت دیگر آنها می تواند سفر در خارج از کشور, اما آنها نمی تواند سفر و به طور بالقوه به این ویروس به پکن یا شانگهای. این تاکتیک در سازمان های بین المللی, به عنوان ما را دیده اند با coronavirus هستند و علت عمده نگرانی نه فقط برای ما بلکه برای جهان NSA گفت.

پکن, او ادعا کرده استفاده مالی آن ممکن است و دسترسی به بازار برای فشار هالیوود را به خود سانسور incentivising مدیران و تولید کنندگان برای جلوگیری از موضوعاتی که ممکن است آن گذشته در این کشور سانسور در چین است.

برای مثال ژاپنی و تایوانی پرچم بودند کاهش یافته است از تام کروز پرواز قنتد, ژاکت در آینده Top Gun عاقبت "ماوریک." MGM دیجیتالی تغییر هویت پس از تولید از تهاجم نظامی از چین به کره شمالی در "Red Dawn" بازسازی.

چین به دنبال نفوذ بر فرد آمریکایی ها و همچنین, او گفت:.

"حزب در حال جمع آوری خود را صمیمی ترین داده ها — کلمات خود را, اقدامات, خرید, نگهداری, سلامت, سوابق, رسانه های اجتماعی, پست, متون و نقشه برداری شبکه خود را از دوستان و خانواده و آشنایان" اوبراین گفت در آدرس خود.

او گفته است که چین انجام این هدف در بخشی از یارانه سخت افزار و نرم افزار و ارتباطات از راه دور و حتی ژنتیک شرکت.

به عنوان یک نتیجه, شرکت های بزرگ مانند هواوی و ZTE تضعیف رقبا در قیمت و نصب تجهیزات خود را در سراسر جهان در از دست دادن. این عوارض قرار دادن کسب و کار تولید کنندگان آمریکا از مخابرات و سخت افزار ساخته شده است آن را بسیار دشوار است برای نوکیا و اریکسون.

"چرا آنها آن را انجام دهد ؟ به دلیل آن است که مخابرات سخت افزار یا نرم افزار سود ک هستند و پس از آن است که داده های خود را. آنها با استفاده از "درب پشتی' ساخته شده را به محصولات خود را به دست آوردن که اطلاعات," او گفت:, و اضافه کرد که "ک نمی تواند خرید خود را داده آن دزد".

"چگونه حزب کمونیست چین با استفاده از این داده ها ، در همان راه آن را با استفاده از داده ها در چین مرز: به هدف تملق گفتن, گول زدن, نفوذ کنند و حتی باج خواهی افراد می گویند و انجام کارهایی که در خدمت ک منافع.

"این میکرو با هدف قرار دادن' فراتر از یک تبلیغ wildest dreams. چین بر خلاف تبلیغ نمی خواهد متوقف شود مقررات دولت. ک به سادگی می خواهد به دانستن همه چیز در مورد شما– فقط به عنوان آن را دوست دارد به می دانم که تقریبا همه چیز را در مورد هر فردی زندگی در چین" اوبراین اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب