اگر تهمت نیازهای جنگ را به نفع خود در ماه نوامبر که دشمن او را انتخاب می کنید ؟

یکی این است که طالبان در حال حاضر در حال افزایش حملات خود بر نیروهای دولتی و حتی در ماه نوامبر آنها را chalked

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

یکی این است که طالبان در حال حاضر در حال افزایش حملات خود بر نیروهای دولتی و حتی در ماه نوامبر آنها را chalked مقدار زیادی از برنده. بایدن بنابراین قادر خواهید بود به در حال حاضر حذف سربازان نه به عنوان یک موفقیت است اما به عنوان یک رسوا عقب نشینی است.

مشکل دیگر برای مغلوب ساختن پیشی جستن است زمان گزارش باشگاه خبرنگاران ادعا می کند که روسیه عوامل ارائه شده نعمت به افغانستان و طرف مقابل باید برای کشتن نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا. حقیقت هر چه از اتهامات آنها دشوار است برای مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل بسیاری از لینک ها با روسیه است.

بنابراین به عنوان چیز ایستاده او بعید است که به تمرکز بر انتخابات در افغانستان ترک او با ایران و کره شمالی.

فقط بیش از یک هفته پیش یک ساختار جدید در ایران نیروگاه هسته ای نطنز بود به نحوی شدت آسیب دیده است. اسرائیل و آمریکا منابع اشاره کرد که این امکانات جدید برای تولید گاز پیشرفته سانتریفیوژ برای برنامه هسته ای ایران. منابع ایرانی ادعا کرد آن, آتش, اما داده های ماهواره ای به یک نقطه انفجار است.

علاوه بر آن به دنبال یک انفجار بزرگ که روشن آسمان شب چند روز قبل در یک موشک کارخانه تولید در Parchin در نزدیکی تهران.

این ممکن است ناراضی بوده انطباقها اگر چه دولت ایران منابع در حال حاضر پذیرفته شده است که نطنز حادثه را تحت تاثیر قرار خواهد برنامه هسته ای آن. قابل توجه است كه حدس و گمان است که اگر این نبود حوادث عناصر خارجی در محل کار هستند و احتمالا از طریق حملات سایبری و خرابکاری و یا حتی یواشکی موشک های کروز. انگشت امتیاز در اسرائیل با یا بدون ما دخالت.

بنیامین نتانیاهو قطعا علاقه ای به مهندسی ایران و آمریکا تقابل. دلایل متعددی وجود دارد که, اما کمک به تهمت محبوبیت در ایالات متحده است که قطعا یکی از آنها است. اگر مغلوب ساختن پیشی جستن کلیدی خود متحد دست می دهد در ماه نوامبر بایدن ممکن است در آمده با هدف احیای بین المللی ایران که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال غرق دو سال پیش. ایران است بنابراین قطعا یک نامزد برای مهندسی انتخابات پیش از بحران است.

به عنوان به کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد رژیم به نظر می رسد در حال حاضر در مشکلات قابل توجهی با تشکر از COVID-19 بیماری همه گیر. رژیم تا به حال هیچ گزینه ای جز نزدیک مرز با چین در ماه ژانویه در حال محزون می خوانی آمادگی برای رسیدگی به یک بیماری همه گیر اما تاثیر اقتصادی شده است وخیم. تحریم های بین المللی در حال حاضر ساخته شده است این رژیم به شدت وابسته به چین برای تجارت و گردشگری درآمد از کره شمالی کار وجود دارد پس از آن جان اندازه گیری.

در این شرایط کیم چند کارت به بازی دیگر از موشک های هسته ای. بازگشت در سال 2016 تهمت متعهد است که او هرگز اجازه کره شمالی توانایی پرتاب موشک بالستیک قاره پیما قدرتمند دیگری به تهدید قاره آمریکا با یک حمله هسته ای. در عین حال در سه سال گذشته پیونگ یانگ رژیم بی سر و صدا خود ادامه برنامه های هسته ای و موشک به نقطه ای که یک ICBM آزمون خواهد بود به اندازه کافی برای تهدید می کند که فقط.

برای انجام این کار در تلاش برای بازگشایی مذاکرات با واشنگتن خواهد بود بسیار خطرناک است اما کیم فقط ممکن است که در معرض خطر. آن می تواند نتیجه معکوس هر چند, و تبدیل به یک هدیه ای برای مغلوب ساختن پیشی جستن به او اگر عمیقا بی ثبات انحراف درست در وسط از یک انتخابات است. روابط ایران و آمریکا ممکن است یک منبع دیپلماتیک نگرانی در اروپای غربی اما کره شمالی این است که این یک مسئله ای است که ما می توانید مطمئن شوید که در حال حاضر هیچ گونه نگرانی مقامات در پایتخت بسیاری از شهرستانها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن