صدها مارس از طریق مرکز شهر ساری در تجمع مسالمت آمیز

صدها نفر در راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق مرکز شهر ساری چهار شنبه, ژوئن 4, در یاد دو نفر که در هفته گذشته با ت

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

صدها نفر در راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق مرکز شهر ساری چهار شنبه, ژوئن 4, در یاد دو نفر که در هفته گذشته با توجه به خشونت است.

این رویداد برنامه ریزی شده بود به حدود سه ساعت از ظهر تا 3 بعد از ظهر و است که برگزار می شود به یاد داشته باشید جورج فلوید که هفته گذشته در مینیاپولیس پس از او دوخته بود توسط یک افسر پلیس و چنگال افسر پلیس کودی هولته که هفته گذشته در پاسخ به یک تماس برای کمک دیگر ماموران اجرای قانون.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را به حق در ظهر و دیدم شرکت کنندگان مارس از چنگال بزرگ مرکزی پارکینگ رمپ شمالی گذشته تالار شهر و سپس به پایین خیابان سوم در راه خود را به سیل ستون هرمی شکل سنگی در Greenway. آنها به بیش از دو برابر مسیر حداقل یک بار. اتومبیل honked آنها به عنوان سوار در این نزدیکی هست.

وجود دارد هیچ وجه از خشونت و یا ضرب وشتم گرفتار شده است که جوامع دیگر در پی فلوید مرگ است. نشانه های برگزار شده توسط راهپیمایان به طور کلی افتخار فلوید و خواست درک بهتر.

"می گویند نام او" شروع یک شعار.

"جورج فلوید" بود پاسخ جهانی.

آنها همچنین شعار می دادند "Black lives matter" و "نه عدالت بدون صلح است."

درجه حرارت در آغاز ماه مارس شد فقط بالاتر از 80 درجه است اما به نظر می رسید داغتر در امتداد خیابان. متعدد چنگال ماموران پلیس در راهپیمایی با گروه -- و نه در هر صورت از اجرای قانون نظارت, اما به سادگی در کنار شدند. آنها با پوشیدن روزمره لباس.

فدرال دادگاه در مرکز شهر ساری بسته اولیه به جمع معترضان در این نزدیکی هست.

پیش از این رویداد حداقل 260 نشان داد آنها خواهد حضور اما در اوایل حضور جمعیت به نظر می رسید به تورم گذشته که شماره آغازین. نشانه های اولیه که از آن پیشی گرفته 500.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب