چگونه استبداد زنده ماندن ؟ مصاحبه با لیزا Wedeen

TM: آنچه در راه شما فکر می کنید عباراتی مانند استبداد و ناسیونالیسم خواهد بود تعریف از طریق های مختلف سیاسی و

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

TM: آنچه در راه شما فکر می کنید عباراتی مانند استبداد و ناسیونالیسم خواهد بود تعریف از طریق های مختلف سیاسی و اجتماعی و تغییرات فرهنگی که سوریه دستخوش پس از سال 2011 ؟

LW: من می توانید تصور کنید که می توان آنها را repurposed در زمینه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی تغییرات شما به طفره رفتن اما من مطمئن هستم که می توان آنها را تعریف دقیقا. مفاهیم مانند اینها چند وجهی که مستلزم نیاز به انتخاب کردن برای یک درک درستی از این مفهوم به عنوان یکی دیگر از. برای ناسیونالیسم من اولویت این است که برای یک تاریخی خاص مفهوم با اشاره به اصطلاحات عاطفی ارتباط و احساس تعلق ناشناس با دیگران به خاک است. به دنبال در سوریه, این بدان معنی است که شیوه های مورد استفاده برای استخدام عاطفی فایل پیوست به ملت کرده اند که به سوریه از طریق تجارب جابه جایی انقلابی نشاط و ناامیدی اظهارات وفاداری و ترس—به نام چند عوامل. سوریه مانند مردم همه جا ناهمگن هستند بنابراین اشکال addressability بستگی دارد که خطاب (وفاداران فعالان و بزرگ قنداق کردن از جمعیت سوریه در دوسوگرا وسط) و کسی که در حال انجام پرداختن به (رژیم, تلویزیون, سریال, مدیران, تبلیغ, فعالان مخالف گرا فیلمسازان و غیره.). بنابراین آنچه که شمارش به عنوان یک سوریه بستگی دارد که قضاوت است و چه اهداف.

این کتاب نیز در مورد واگرایی بین راه عزاداری می آید به بیان نشان می دهد به طور گسترده های مختلف اقتصاد از درد و رنج. رژیم نیاز به نسخه است که فقط "ما" تجربه غم و اندوه است و تنها "آنها" تحمیل آن. قابل پیش بینی احساسات عامل در سازه های متعارف از ملودرام ملی احساسات به اوج طوری که دیگر سرکش احساسات و جایگزین فرایند عزاداری را می توان رد کرد و اذعان حتی اگر این احساسات باقی می ماند در حال حاضر. در رژیم نسخه عزاداری باید به هیچ وجه نمی توان تخريبي و یا داخلی تعارض. مخالفت فیلمسازان به نمونه هایی از زیاد Kalthum و Ossama محمد یک بار دیگر اذعان تفاوت و تعارض در کار خود را. آنها ارائه یک حس خاص, آموزش فضای سیاسی otherwiseness, incitements به انجام تخیلی کار مورد نیاز برای قضاوت سیاسی. برخی از کسانی که قضاوت خواهد بود محدود به دولت-ملت تصورات و برخی از آنها را تجدید نظر به یک پلی فونیک گسترده واقع شده و در عین حال جهانی است.

TM: چقدر به نقش طنز تغییر قبل و بعد از سوریه قیام از نظر هنر و فعالیت?

LW: من اینجا می توانید در مورد بحث استبداد در نظر چگونه است که مفهوم نیز تغییرات با تجربه در طول زمان است. فصل دوم آغاز می شود با یک فراموش شده روستایمحبوب سریال های تلویزیونی اشاره کردم به این دلیل که سری نمونه تلاش برای آشتی دادن منطق متناقض از نئولیبرالیسم و استبداد, قرار گرفتن دلبستگی به unfreedom در عقب شهروندان است. این در تضاد با دادگاه دلقک/مشترک که مسخره دولت و خواسته است که شهروندان با عزت رفتار شود به عنوان شخصیت در برخی از سوریه کمدی در دهه 1970 و 1980 انجام داد (با Durayd Lahham شخصیت Ghawwar ماندگار عنوان مثال). شخصیت های فراموش شده ایجاد کرد به هیچ وجه بیرونی به شرایط سرکوب آنها. در اینجا آن است که نویسنده و کارگردان است که حقیقت را به قدرت و نه به نمایندگی از شخصیت های روزمره مردم است. هر دو حاکم و حکومت هستند buffoons و نقد رژیم همسان با تشخیص است که جایگاه "مردم" در قلب مشکل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن