چگونه پناهندگان انطباق برای تحقق بخشیدن به آرمان های خود را به صورت (im)تحرک ؟

پناهندگان مقابله با محدودیت در هر منطقه از زندگی از قوانین حاکم بر اقامت خود را در یک سرزمین به کجا و چه مقدار

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399

پناهندگان مقابله با محدودیت در هر منطقه از زندگی از قوانین حاکم بر اقامت خود را در یک سرزمین به کجا و چه مقدار از آنها قادر به کار است. حقوقی و عملا محدودیت های آن را مشکل تر برای آنها را برای رسیدن به آرمان خود یا اقامت در یک محل خاص و یا در حال حرکت.

بسیاری از پناهندگان را در بر داشت راه های خلاق برای مقابله با دشمن محیط اطراف آنها را. برخی از این مکانیسم های مقابله ای ناامن هستند و یا مستلزم خطر, اما آنها اجازه می دهد افراد برای انطباق با محیط اطراف خود – به غذا خوردن خود را بهبود منابع مالی, عبور از پست های بازرسی و ایجاد همبستگی شبکه و غیره.

در این آخرین سوال ما خواسته همکاران ما به توضیح است که راهبردهای مقابله با پناهندگان و پناهجویان و نامنظم مهاجران استفاده برای تحقق بخشیدن به آرمان خود را به ماندن و یا حرکت می کند و هنگامی که و چگونه آنها شکست خورده اند.

Weam Ghabash

Weam Ghabash است سوریه یک زن مدافع حقوق بشر که کار کرده است به مدت شش سال به صورت محلی و منطقه ای سازمان های غیر دولتی حمایت از زنان آواره و مردم در لبنان و سوریه است. او در حال حاضر با این نسخهها کار با زنان در حال حاضر برای توسعه است. او یک عضو هیئت مدیره از زنان سوری لیگ, قدیمی ترین فمینیستی NGO در سوریه و از بنیانگذاران Intersectional فمینیستی جمعی (IFC).

پناهندگان سوری در لبنان در تعامل مثبت و منفی راهبردهای مقابله با استرس. این شامل normalisation از استثماری شرایط کار خوردن ارزان تر مواد غذایی تحمیل بدهی و کار کودک. پناهندگان نیز محدود روزانه خود حرکات و تصمیم به مهاجرت به یک کشور دیگر و یا حتی بازگشت به سوریه است. از آنجا که مردم در سراسر سوریه راه اندازی یک انقلاب مسالمت آمیز در مارس سال 2011 بیش از 500 ، 000 نفر کشته شده اند در این جنگ که به دنبال و بیش از 5.6 میلیون نفر به دنبال پناه در اطراف کشور با توجه به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل. بسیاری از پناهندگان سوری ما کار کرده اند با زنان در حال حاضر برای توسعه (WNfD) در لبنان دولت است که آنها را در نقطه میانی بین بازگشت به سوریه اقامت در لبنان و یا ترک به یک کشور دیگر.

پناهندگان سوری در لبنان راههای مختلف برای تغییر شکل آرمان های خود را پس از زندگی خود قطع شد. بسیاری از شرکت کنندگان در برنامه های ما در صورت عدم اطمینان در مورد آینده خود و اغلب احساس می کنید که وضعیت خود را خارج از کنترل خود. ادغام اجتماعی پدید آمده است به عنوان برجسته استراتژی های مقابله ای برای کمک به آنها در غلبه بر چالش های خود را. بیشتر منفی آنها نیز استعفا خود را به وضعیت فعلی خود را و قبول به کار در شرایط استارک بهره برداری اقتصادی که در آن آنها با ساعات کار طولانی و دستمزد بسیار پایین است. در این صورت از این ایمان و دین نیز به عنوان مکانیسم های مقابله ای برای تسکین درد و نگه داشتن خود را از نظر ذهنی قوی است.

برای جبران کاستی های اقتصادی آنها نیز شروع به خوردن ارزان تر مواد غذایی متحمل بدهی و فرستادن فرزندان خود به کار می کنند. اخیر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل مطالعه نشان داد که 88 درصد از پناهندگان سوری خانواده ها تا به حال بدهی با متوسط افزایش بدهی خانوار از 800 دلار در سال 2016 به بیش از 1000 دلار در سال 2018 است. زنان و دختران اغلب بیشترین تاثیر منفی مکانیسم های مقابله ای به عنوان آنها در صورت محدودیت در حرکت و یا خود تحمیل انزوا گریزی به دسترسی به خدمات قربانی-سرزنش خودکشی و خشونت علیه کودکان است.

پناهندگان سوری از ترس بازگشت به سوریه برای یک میزبان از دلایل و بسیاری از محدودیت حرکات خود را به مناطق کوچک در اطراف محل خود را به طوری که آنها مجبور به عبور از پست های بازرسی که ممکن است بازگرداندن آنها به سوریه است. دسترسی به مرکز حقوق بشر تا کنون مستند 29 مورد از اخراج اجباری. علاوه بر این در یک وضعیت که در آن همه ممکن است مرزها بسته شده, برخی سعی به ترک این کشور با رسیدن به قاچاقچیان حتی اگر آن را غیر قانونی و خطرناک است. دیگران حتی تصمیم به بازگشت به سوریه با وجود آن که هنوز هم ناامن است. با توجه به یک مطالعه اخیر توسط سوریه شبکه حقوق بشر حداقل 638 افرادی که بازگشته اند و پس از آن ناپدید شد و پانزده نفر از آنها زیر شکنجه کشته شدند. اکثر خانواده هایی که تصمیم به بازگشت خود را ارسال, زنان و کودکان اولین بار در حالی که مردان اقامت در لبنان است.

اکثر شرکت کنندگان در برنامه های ما دولتی است که حمایت اجتماعی دریافت می کنند نه تنها به آنها کمک می کند تا برای عادی سازی تجارب و احساسات بلکه به سبب آنها را برای رسیدن و پیدا کردن راه حل برای مشکلات خود را از طریق حمایت اجتماعی شبکه های آنها ساخته شده است در جامعه ما مراکز.

راینهارد شوایتزر & Laura Cleton

راینهارد شوایتزر یک محقق فوق دکترا در دانشگاه وین. لورا Cleton محقق دکتری در دانشگاه آنتورپ.

پناهجویان که ادعای پناهندگی رد شد در اتریش و هلند و کسانی که در معرض خطر حذف می توانید تکیه بر روی طیف وسیعی از استراتژی های مقابله ای برای تحقق بخشیدن به آرمان واقعی خود را به ماندن بگیرید. این شامل از بین بردن آنها مقالات و یا رفتن به زیر زمین: برخی از متقاضیان پناهندگی از بین بردن و یا پنهان کردن هویت خود اسناد و امتناع از همکاری در شناسایی روش اغلب قبل یا در طی درخواست پناهندگی روند. به عنوان نه 'داوطلبانه' بازگشت و نه اخراج می گیرد قبل از مهاجرین بازگشته ملیت تاسیس شده است این استراتژی حداقل اقدام به خرید آنها را به برنامه های بیشتر.

لحظه ای که در آن بسیاری از رد پناهجویان تصمیم به رفتن زیرزمینی و حذف خود را از دولت بینایی است که هنگامی که درخواست تجدید نظر خود را حقوق خسته هستند. به جای درگیر شدن با یک سیستم است که آنها می دانند که سعی خواهد کرد تا آنها را به بازگشت آنها خلاص ترک مرکز پذیرش و ناپدید می شوند. با وجود این واقعیت است که خود را از ادامه اقامت در اروپا بدون وضعیت قانونی در بسیاری از موارد خود را افزایش می دهد آسیب پذیری بسیاری ترجیح می دهند این وضعیت به چشم انداز خروج. تحقیقات همچنین نشان داده است که برخی از مهاجران همچنین استفاده از 'کمک به بازگشت داوطلبانه' برنامه های استراتژیک به طور موقت نقل مکان به کشورهای خود قبل از اقامت با قصد re-مهاجرت بعد از آن.

این راهبردهای مقابله ای در مخالفت با اهداف سیاست های AVR که به دنبال بازگشت و سامان دادن' کسانی که از این حق محروم بماند. آنچه قابل توجه در مورد AVR در این زمینه این است که آن منطق باز می شود امکانات اضافی برای مقاومت در برابر. این است که با دو مهم الزامات AVR: برای اولین بار است که بازگشت باید بر اساس یک "داوطلبانه انتخاب' که می تواند به لغو در هر لحظه و دوم که بازگشت روش خود را شامل نیست نیروی فیزیکی است. برخی از رد پناهجویان استفاده از زمان فراهم شده به آنها توسط AVR روند به جای برنامه ریزی در مورد چگونه به طولانی اقامت خود و یا چگونه به جای دیگر حرکت می کند. توسط به ظاهر در حال تغییر ذهن خود را در مورد بازگشت در آخرین لحظه آنها پس از آن می تواند نه تنها تاخیر موثر خروج اما گاهی اوقات حتی موفق به فرار از بازگشت روند است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن