داغتر آب و هوای مرطوب ممکن است توقف گسترش COVID-19: مطالعه

توسط: PTI | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 12:52:59 pm به منظور برآورد اپیدمی رشد محققان

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 12:52:59 pm
Hotter, humid weather may not halt spread of COVID-19: Study به منظور برآورد اپیدمی رشد محققان با مقايسه تعداد موارد در مارس 27 با کسانی که در مارس 20. (بازنمودی تصویر) بیان عکس Pradeep Kumar 06/05/2020

دما و طول و عرض نیست در ارتباط با گسترش COVID-19 بیماری با توجه به یک مطالعه جهانی که تعطیلی مدارس و بهداشت عمومی اقدامات مثبت اثر شامل رمان coronavirus.

مطالعه منتشر شده در Canadian Medical Association Journal نگاه 144 جغرافیای سیاسی مناطق — ایالات و ولایات در استرالیا و آمریکا و کانادا و همچنین کشورهای مختلف در سراسر جهان — و در مجموع بیش از 3,75,600 تایید COVID-19 موارد است.

محققان گفت: چین, ایتالیا, ایران و کره جنوبی حذف شدند به این دلیل که ویروس بود یا پایانی در مورد چین یا پر شیوع بیماری در زمان تجزیه و تحلیل در دیگران است.

"مطالعه ما فراهم می کند مهم شواهد جدید با استفاده از داده جهانی از COVID-19 اپیدمی است که این مداخلات بهداشت عمومی را کاهش اپیدمی رشد گفت:" پیتر Juni از دانشگاه تورنتو و سنت مایکل در بیمارستان در کانادا.

به منظور برآورد اپیدمی رشد محققان با مقايسه تعداد موارد در مارس 27 با کسانی که در مارس 20. آنها تعیین تاثیر عرض جغرافیایی درجه حرارت, رطوبت, تعطیلی مدارس و محدودیت از تجمع جرم و اجتماعی فاصله اندازه گیری شده در طول قرار گرفتن در معرض دوره از مارس 7 تا 13.

این مطالعه نشان داد کمی و یا بدون ارتباط بين طول و عرض جغرافیایی و یا متوسط با اپیدمی رشد COVID-19 و ضعف ارتباط بين درجه حرارت و کاهش انتقال است.

نتایج — که داغتر آب و هوا هیچ تاثیری در این بیماری همه گیر را پیشرفت — تعجب محققان.

"ما در حال انجام یک مطالعه مقدماتی است که پیشنهاد هر دو طول و عرض متوسط می تواند نقش بازی کند. اما زمانی که ما تکرار تحت مطالعه بسیار دقیق تر شرایط ما مخالف نتیجه" گفت: Juni.

محققان پیدا بود که بهداشت عمومی اقدامات از جمله تعطیلی مدارس و اجتماعی فاصله و محدودیت از همایش بزرگ موثر بوده است.

"نتایج ما از اشتراکات به عنوان بسیاری از کشورها و برخی از استان های کانادا و سرزمین با توجه به کاهش یا از بین بردن برخی از این مداخلات بهداشت عمومی" گفت: Juni.

"تابستان در حال رفتن به این برود" گفت: استاد Dionne Gesink یک coauthor و اپیدمیولوژی در Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی در کانادا.

"این مهم است که مردم می دانند که. از سوی دیگر بیشتر مداخلات بهداشت عمومی منطقه تا به حال در جای بزرگتر تاثیر در کاهش اپیدمی رشد. این مداخلات بهداشت عمومی واقعا مهم هستند چرا که آنها تنها چیزی که در حال حاضر به سرعت اپیدمی" Gesink گفت.

محققان اشاره کردند چندین مطالعه محدودیت ها مانند تفاوت در تست شیوه ناتوانی در برآورد واقعی نرخ COVID-19 و انطباق اجتماعی با فاصله.

هنگامی که تصمیم گیری چگونه به لغو محدودیت دولت ها و مقامات بهداشت عمومی باید با دقت وزن تاثیر این اقدامات در برابر پتانسیل های اقتصادی و بهداشت روانی مضرات و مزایای آنها گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب