هنگ کنگ جدول: یک سال از تظاهرات

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:23:50 pm معترضان طرفدار دموکراسی مارس از ویک

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:23:50 pm
Hong Kong protests, Hong Kong pro democracy protests, Hong Kong protesters, Hong Kong Taiwan, China Hong Kong protests معترضان طرفدار دموکراسی مارس از ویکتوریا پارک مرکزی در هنگ کنگ, Dec. 8, 2019. صدها هزار نفر از مردم ریخت و به هنگ کنگ عمده معابر به صورت مجاز مارس به معنای همزمان با سازمان ملل متحد حقوق بشر روز است. (لام Yik فی/نیویورک تایمز)

یک سال پیش یک دریای انسانیت "یک میلیون نفر از مردم توسط برخی تخمین می زند" جریان از طریق مرکزی هنگ کنگ در تحریک بعد از ظهر.

این شروع از آنچه که به رشد طولانی مدت و بیشتر خشونت ضد دولتی جنبش شهر دیده است و پس از آن بازگشت به چین در سال 1997.

یک سال بعد به عنوان جدید تظاهرات و خروش آمدن چین آماده است به تصویب یک امنیت ملی قانون برای سرکوب بیشتر اختلال. پس از 12 ماه از نشاط برای برخی از غضب برای دیگران و خستگی برای همه, هنگ کنگ آینده هنوز آویزان در تعادل می باشد.

9 ژوئن 2019: صدها هزار نفر از مردم نشان دادن در برابر اصلاحات پیشنهاد شده برای هنگ کنگ قوانین است که اجازه می دهد مظنونان به تحویل به چین به صورت آزمایشی. بسیاری احساس می کنید قانون را تضعیف می کند ؟ یک کشور و دو سیستم ؟ اصل زیر که هنگ کنگ به چین بازگردانده شد افشای ساکنان به یک تیره نظام حقوقی کمتر حمایت. حتی بزرگتر مارس در برابر این پیشنهاد صورت گرفت هفته بعد.

12 ژوئن: معترضان را بیش از خیابان ها در سراسر هنگ کنگ قوه مقننه شناخته شده به عنوان Legco و جلوگیری از قانونگذاران از ورود به بحث استرداد لایحه. برخی از پرتاب سنگ و فلز موانع در پلیس. ماموران با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت در آنچه که تبدیل به یک عمل مشترک در ماه های آینده.

جولای 1: معترضان سر و صدا راه خود را به قوه مقننه ساختمان در یک روز تعطیل عمومی, اسپری-رنگ شعار بر روی دیوار پاره کردن پرتره قانونی رهبران و محو کردن و هنگ کنگ شهرستان آرم در اتاق اصلی. قوه مقننه باقی مانده برای تعمیرات بسته برای چند ماه.

اوت 17: سربازان زیادی از چینی مسلحانه پلیس با خودروهای زرهی توده به برگزاری مانور در شنژن سرزمین اصلی شهر هم مرز هنگ کنگ. حضور افراد مسلح پلیس که شامل توابع جمعیت و شورش کنترل جرقه حدس و گمان که آنها را دخالت در هنگ کنگ تظاهرات.

اوت 25: پلیس هنگ کنگ اعزام یک توپ آب برای اولین بار به عنوان درگیری با معترضان تشدید می شود. آب است که اغلب رنگ و لعاب با اسپری فلفل به علت سوزش و رنگ شده با رنگ آمیزی به مناسبت لباس از کسانی که پیوستن به تظاهرات.

سپتامبر 4: با هیچ پایانی در چشم برای تظاهرات هنگ کنگ رهبر کری لام می گوید دولت به طور رسمی برداشت استرداد قانون. پس از آن هر چند این جنبش خواسته اند شامل گسترش تحقیقات مستقل به اتهام خشونت پلیس علیه معترضان آزادی بی قید و شرط دستگیرشدگان و بیشتر دموکراسی در انتخابات شهر.

نوامبر 2019: معترضان اشغال و مانع شدن چندین دانشگاه برای چند روز و نبرد پلیس در برخی از خشن ترین درگیری ها در این ماه از تظاهرات.

نوامبر 24: طرفدار دموکراسی مخالفت برنده یک جارو پیروزی در انتخابات شوراهای ولسوالی در سراسر شهرستان از 7.5 میلیون نفر است. نتایج شناور معترضان اما طرفدار پکن احزاب باقی می ماند در کنترل قوه مقننه که در آن تنها نیمی از اعضای منتخب با رای مردم.

بهار 2020: تظاهرات سهولت تا حدودی در هفته بعد از انتخابات هستند و بیشتر آهسته شیوع کروناویروس. دستگیری 15 برجسته معترضان در اواسط ماه مارس جرقه کوچک اعتراضات در مراکز خرید هستند که شکسته توسط پلیس که به استناد ویروس مربوط به محدودیت در اندازه تجمعات عمومی.

مه 28: چین ملی در ولایات تصمیم به توسعه قوانین امنیت ملی به هنگ کنگ. چینی و هنگ کنگ رهبران می گویند این تظاهرات ایجاد یک نیاز فوری برای چنین قوانین. معترضان و بسیاری از کارشناسان حقوقی ترس از فرسایش بیشتر است ؟ یک کشور و دو سیستم.? قوانین انتظار می رود به تصویب رسید در پایان از تابستان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب