هنگ کنگ پرانتز برای مرکز شهر تظاهرات در چین مورد حمایت قوانین

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 10:10:37 am با وجود انتقاد از دولت های خارجی, مدیر

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 10:10:37 am
Hong Kong braces for downtown protests on China-backed laws با وجود انتقاد از دولت های خارجی, مدیر اجرایی, کری لام در دفاع از این قانون تامین شنبه ادعا که ساکنان محلی آن حمایت کرد. (منبع: ایسنا)

هنگ کنگ نیروبخش است برای آنچه که می تواند بزرگترین آن روز از تظاهرات در ماه با دموکراسی گروه خواستار اعتصاب عمومی در مقابل چین در آخرین حرکت برای افزایش کنترل شهر. تظاهرات برنامه ریزی شده برای روز شنبه در نزدیکی ساختمان شورای قانونگذاری در مرکز هنگ کنگ که در آن قانونگذاران برنامه ریزی برای برگزاری یک جلسه در یک لایحه که به جرم بی احترامی به سمت چین سرود ملی. آنها همچنین مبارزه با چین برنامه ای برای اعمال امنیت ملی قانون است که ترس مخالفان ضروری محدود کردن آزادی و انتقاد از حزب کمونیست.

هنگ کنگ کنفدراسیون اتحادیه های کارگری که نشان دهنده 145,000 اعضای خواستار اعتصاب عمومی. بیش از یک دوجین دبیرستان, گروه های دانشجویی نیز با صدور بیانیه مشترک اصرار همسالان خود — به تازگی بازگشت به دانشگاه بعد از ماهها از تعطیلی ناشی از coronavirus — برای حمله به.

حزب کمونیست "است پرهیاهو و هدف قرار دادن هنگ کنگ مردم را از انقلاب در سال گذشته املا پایان دادن به دموکراتیک و مردمی استقلال و آزادی بیان" آنها گفت: در این بیانیه که در Facebook صفحه از پیشرو فعال جاشوا وونگ طرفدار دموکراسی گروه Demosisto. "هنگ کنگ آموزان نمی خواهد بود قادر به صحبت آزادانه در آینده و در عوض به طور دقیق برای هر کلمه و در خطر حبس."

هنگ کنگ پلیس نیروی آماده 3,500 شورش افسران در انتظار تظاهرات محلی تلویزیون کابلی گزارش با استناد به افراد ناشناس. تلویزیون فیلم نشان داد به تازگی اضافه شده فلز و آب پر از موانع نزدیکی شهر مقننه مرکزی ادارات دولتی و افراد ارتش آزادی پادگان ساختمان.

چن Daoxiang فرمانده PLA پادگان در هنگ کنگ روز سه شنبه گفت که ارتش "محکم" را تایید کرد NPC طرح.

تصمیم "نشان می دهد ما عزم راسخ در حفظ حاکمیت این کشور و تمامیت ارضی" چن در مصاحبه با گفت: چین رسمی نظامی اخبار سایت. "پادگان خواهد شد بصورتی پایدار و محکم پیاده سازی چین تصمیم گیری ها و برنامه های جامع پیاده سازی "یک کشور و دو سیستم' اصل و تخلیه دفاع وظایف مطابق به قانون است."

'جامعه'

این دور تازه ای از اعتراضات می آید روز پس از پکن اعلام کرد این امر دور زدن هنگ کنگ مقننه برای اجرای امنیت ملی قانون منع براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و دخالت خارجی در این مستعمره سابق بریتانیا. جزئیات کلیدی در مورد این لایحه باقی می ماند مشخص نیست.

رویترز با استناد به افراد ناشناس آشنا با این موضوع گفت: این قانون تنظیم شده است برای جلوگیری از خارجی قضات در هنگ کنگ از دست زدن به امنیت ملی محاکمه. مرکزی و شهرستان دولت و سازمان های امنیتی نیز در هنگ کنگ به عنوان بخشی از این قانون که در معرض تغییر است و انتظار می رود قبل از هنگ کنگ قانونی انتخابات در ماه سپتامبر این گزارش گفت:.

با وجود انتقاد از دولت های خارجی, مدیر اجرایی, کری لام در دفاع از این قانون تامین شنبه ادعا که ساکنان محلی آن حمایت کرد. او گفت: آن نادرست بود که اندازه گیری های جدید خواهد ممنوعیت تظاهرات خیابانی و یا خواستار اخراج او و متعهد است که در هنگ کنگ آزادی حفظ می شود. او گفت: در اوایل این ماه که سرود لایحه را در اولویت این شهرستان در قوه مقننه.

"ما در یک جامعه آزاد بنابراین برای زمان حال مردم آزادی می گویند هر چه می خواهند می گویند," او گفت. "هنگ کنگ طراوت و چالاکی و ارزش های اصلی از نظر حاکمیت قانون و استقلال قوه قضائیه مختلف حقوق و آزادی لذت می برد توسط مردم ادامه خواهد داد وجود دارد."

اعلام قانون هفته گذشته لرزاند, بازار, تولید, انتقاد از دولت های خارجی و باعث بالا ما مسئولان — که باید دیده تنش با چین به طور فزاینده ای بدتر در ماه های اخیر در میان بیماری همه گیر کوروناویروس — به آشکارا mull اقدام تلافی جویانه. آن را نیز به ارمغان آورد معترضان در خیابان پنج شنبه برای یکی از بزرگترین تظاهرات در ماه های اخیر با پلیس ضد شورش با شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در مرکز خرید منطقه در صحنه یادآور سال گذشته خبر دادند.

همچنین به عنوان خوانده شده | دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اعلام قوی هنگ کنگ پاسخ این هفته

مقامات چینی می گویند هنگ کنگ تظاهرات خشونت آمیز در سال گذشته ساخته شده و قانون جدید لازم است. اما گروه های حقوق بشر اتاق بازرگانی آمریکا در هنگ کنگ و شهر را کانون می گویند تدابیر امنیتی جدید در حال مبهم از نظر قانونی سوال برانگیز است و می تواند به خطر اندازد شهرت خود را به عنوان یک مالی جهانی hub.

طرفدار دموکراسی سیاستمداران به نام قانون بی سابقه حمله به این شهر را منحصر به فرد آزادی تحت "یک کشور دو سیستم" اصل که چین وعده داده شده به حکومت هنگ کنگ زمانی که آن را بازگشت به قانون در سال 1997. طرفدار دموکراسی اردوگاه جاروب انتخابات محلی سال گذشته و انتظار می رود برای دیدن بهترین خود را تا کنون به نمایش در شورای قانونگذاری انتخابات قرار است در ماه سپتامبر.

لام را رد کرد که ادعای روز سه شنبه گفت که این شهر همواره پیروزی با وجود دور قبلی از نگرانی های بین المللی در مورد چشم انداز آن پس از تحویل. یک نظرسنجی که توسط یک طرفدار دولت فکر می کنم تانک نشان داد حدود 58 درصد از 1,810 مردم نظرسنجی "ابراز درک" از چین تصمیم به پیاده سازی امنیت ملی, قانون, با توجه به گزارش وب سایت خبری HK01.

"در 23 سال گذشته هر زمان که مردم نگران هنگ کنگ آزادی بیان, آزادی از عبارات و تظاهرات زمان و دوباره هنگ کنگ ثابت کرده است که ما با رعایت و حفظ آن ارزش ها," او گفت:. "بهترین چیز این است که برای دیدن این قانون در مقابل ما و به درک که چرا در این نقطه در زمان هنگ کنگ نیاز به این قطعه از قانون برای بزرگتر سود برای اکثریت بزرگی از هنگ کنگ به مردم است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب