شهرستان هیلسبرو کمیسیون رای به حذف شهرستان حسابرس از دفتر

HILLSBORO, N. D. — پس از کمتر از دو سال در این کار به نظر می رسد این شهرستان حسابرس در هیلسبرو است که در راه

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

HILLSBORO, N. D. — پس از کمتر از دو سال در این کار به نظر می رسد این شهرستان حسابرس در هیلسبرو است که در راه خود را درب. شهر کمیسیون رای به آتش او در دیدار روز شنبه 23 ژوئن.

آن را به یکی دیگر ستیز شهرستان جلسه کمیسیون در مرکز و پس از حدود یک ساعت بحث مت Mutzenberger گفته شد او دیگر خوش آمدید در تالار شهر.

"از آنجا که شما در حال تنظیم یک سابقه در این نقطه از" ما در حال رفتن به اجازه دهید در کلاس A و B جنحه اتفاق می افتد با ما کارکنان' گفت:" کمیسیون شاون Skager.

مسئله اصلی این بود که Mutzenberger شکست دولت قانون در سال گذشته زمانی که او به ارمغان آورد یک تفنگ دستی به تالار شهر این ادعا او را دریافت کنید. برخی از رهبران شهر ساخته شده بودند از وضعیت آگاه در آن زمان است. Mutzenberger نوشته شده و دریافت مشاوره از حرفه ای.

مرد کسی Mutzenberger متهم ساخت این تهدید نشان داد تا به این نشست است. او گفت: Mutzenberger بارها و بارها سوگند یاد کرد و گذاشت تا او در طول بحث در مورد یک رسید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"به من زنگ زد و گفت: آیا من نیاز به درایو و دریافت رسید," او گفت:.

رئیس کمیسیون تری Sando گفت Mutzenberger آموخته از اشتباه خود و انجام یک کار بزرگ برای تمیز کردن کتاب. او اساسا با اشاره به او را به عنوان کسی که نمی تواند جایگزین.

"در حال حاضر شما در حال پرسیدن که تخصص و راه پیش رو در این کاغذ بازی و ... این مجموعه می تواند ما را شش ماه تا یک سال" Sando گفت.

که نمی نشستن به خوبی با بسیاری از جمعیت است.

"ایده های خود را که او نمی تواند جایگزین در سر خود می گویم چیز بی معنی است. آن را مضحک — گورستان پر از افرادی که جایگزین شده است" گفت: یکی از شرکت کنندگان این نشست است.

که نقطه عطفی برای این کمیسیون که مورد حمایت Mutzenberger در هفته گذشته شنوایی.

"من فکر می کنم اعتماد به نفس از دست داده است. من نمی دانم که چگونه ما می تواند او را نگه دارید" گفت: کمیسر دیو Sather.

با همسر خود کنار او Mutzenberger گوش به عنوان کمیسیون رای دادند 4-1 به حذف او را از حسابرس ،

پس از جلسه Mutzenberger گفت: او نا امید است که این تصمیم بر اساس شنیدهها در یک انجمن عمومی است و به دنبال به جلو به اشتراک گذاری حقایق در ادار ظرف چند هفته آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن