در اینجا در مورد سنت پل به عنوان NHL برگشتی 'hub شهر'

که هدف زمانی می آید در پاسخ به NHL, اعلام کرد دست و پا گیر بازگشت به بازی برنامه ریزی است که در آن 24 تیم ها ر

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

که هدف زمانی می آید در پاسخ به NHL, اعلام کرد دست و پا گیر بازگشت به بازی برنامه ریزی است که در آن 24 تیم ها را سریع به جلو به postseason با هدف پایان crowing یک قهرمان جام استنلی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که روز دوشنبه اخبار دلگرم کننده برای طرفداران هاکی مشتاق به دیدن 2019-20 فصل بازی کردن این واقعیت است که وجود دارد باقی می ماند بسیاری از hoops به پرش از طریق بیش از چند هفته آینده به همین دلیل است که Bettman نیست و در عین حال حاضر به ارائه هر گونه سخت خرما.

"اگر آن را به اسلاید بیشتر, سپس آن را اسلاید" Bettman گفت. "کسی که به یک تاریخ است که حدس زدن."

اگر NHL بازده در هر نقطه در تابستان امسال آن را به انجام این کار در دو hub شهرستانها و به عنوان چهارشنبه, شهرهای دوقلو بودند در لیست کوتاه از مدعی است که همچنین شامل شیکاگو; کلمبوس, اوهایو; دالاس, Edmonton, Alberta; لاس وگاس; لس آنجلس; پیتزبورگ; تورنتو و ونکوور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما باور داریم که همه کسانی که در شهرستانها به عنوان یک به طور کلی موضوع می تواند قادر به میزبان ما" Bettman گفت. "ما نیازی به تصمیم امروز."

به زودی هر چند و چون از تدارکات درگیر در قرار دادن 24 تیم پشت در یخ فقط در دو rinks, آن به احتمال زیاد به رخ می دهد هر چه زودتر به جای بعد. در میان لیگ ملاحظات: COVID-19 شرایط تست ظرفیت مقررات دولت عمل یخ بازی در دسترس بودن و در دسترس بودن و موجودی.

شما می تواند سخت و فشرده برای پیدا کردن یک محل است که متناسب با آن معیارهای بهتر از شهرهای دوقلو. در اینجا چگونه آن را پشته:

COVID-19 شرایط

از شنبه بعد از ظهر وجود دارد تقریبا 1,731,291 تایید موارد COVID-19 سراسر ایالات متحده و بیش از 100 ، 000 و میر گزارش شده. در مقایسه مینه سوتا 22,464 مورد تأیید و 932 تایید COVID مربوط به مرگ و میر.

ایالات متحده آمریکا محل تایید می شه hub کوتاه, تنها, نوادا, کمتر تایید موارد COVID-19 از مینه سوتا — اگر چه آن را نیز تست شده مردم کمتر.

شاید بزرگترین چیزی که کار در برابر مینه سوتا است که مدل های مختلف نشان می دهد که دولت پیش بینی شده اوج آینده در ژوئیه; است که می تواند جلوگیری از NHL از ارسال 12 تیم به مینه سوتا.

تست ظرفیت

در حالی که کشورهای دیگر را تجویز تست های بیشتر به, تاریخ, مینه سوتا, تست ظرفیت برای توجیه آن به عنوان یک گزینه قابل دوام. با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت وجود داشته است حدود 216,532 اتمام آزمون از شنبه بعد از ظهر.

علاوه بر این وجود دارد که در واقع بیش از آزمایشات در سراسر مینه سوتا با مقامات بهداشتی تشویق بیشتر مردم برای دریافت تست شده است. در NHL پیشنهاد پروتکل بازیکنان خواهد بود آزمایش هر شب و یادگیری نتایج قبل از ترک اتاق های هتل صبح روز بعد.

مقررات دولت

با اکثر کشورهای در سراسر ایالات متحده به آرامی شروع به بازگشایی ایالات متحده مکان ممکن است در استفاده بیش از شهرهای کانادا هنوز تحت مقررات سختگیرانه تر. مینه سوتا را به شل محدودیت نیز هست.

از بعد از ظهر چهارشنبه رژیم صهیونیستی است. تیم Walz است تجمعات محدود به 10 یا کمتر مردم است که بدیهی است که نمی خواهد منجر به یک بازی NHL. این احتمال تغییر در هفته های آینده پس از آن دشوار است برای پیش بینی که در آن مینه سوتا می ایستد در این معیار است.

تمرین یخ بازی در دسترس بودن

وجود دارد به احتمال زیاد نیست و جایی در لیست کوتاه از 10 رقیب بیشتر در دسترس یخ از شهرهای دوقلو.

گذشته از این دولت از-هنر TRIA پیست در, St. Paul وجود دارد ده ها تن از تمرین میدان درون یک درایو کوتاه از اکسل مرکز انرژی است که می تواند در دسترس ساخته شده به تیم NHL. برخی از این گزینه ها عبارتند از: سنت توماس یخ آرنا در مندوتا هایتز, Braemar عرصه در ادینا و فوق العاده یخ بازی ملی در مرکز ورزشی در بلین که دارای چهار ورق باز ژوئن 8.

این نهاد به شهرهای دوقلو به عنوان یک مزیت بزرگ بیش از یک محل مانند گفتن لاس وگاس.

اقامت در هتل

این احتمال زیاد است که نمی تواند یک موضوع برای هر یک از مدعی است. بزرگ ترین کلان باید در دسترس هتل فضایی به خانه 12 تیم. که شامل یک میزبان از هتل ها در پرتاب یک سنگ از X از جمله لوکس, St. Paul هتل بین قاره ای Saint Paul Riverfront و هایت محل St. Paul. هتل های مختلف در مینیاپولیس و یا در نزدیکی مینیاپولیس−سنت پل فرودگاه بین المللی مناسب خواهد بود این لایحه را به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب