هاوزر: چه جهت دارد چشم خود را گرفتن شما ؟

یهوشافاط پادشاه تا به حال سه "موار" بودند که teaming تا به جنگ علیه او: این Moabites از آمونيتها و Meunites. ه

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

یهوشافاط پادشاه تا به حال سه "موار" بودند که teaming تا به جنگ علیه او: این Moabites از آمونيتها و Meunites. همه ما به طور بالقوه خطرناک و دلسردکننده "موار" مواجه هستیم.

ما در حال حاضر در معرض تهدید "بهداشت-ite" به نام COVID-19. هیچ یک از ما دقیقا می دانند چگونه بدن ما واکنش نشان می دهند ما باید از تماس با این ویروس. اگر ما علائم, حداقل, خواهد, ما گسترش آن را به کسی که توسعه قابل توجهی مشکلات ؟

بسیاری از ما در مواجهه با "مالی-موار." بازار سهام بالا و پایین در تاریخی مد. چهار شدیدترین قطره در تاریخ داو جونز رخ داده در سه ماه گذشته. هفته گذشته فدرال رزرو به طور قابل توجهی ضعیف چشم انداز برای 18 ماه آینده. قیمت نفت پایین عمیقا مؤثر در ایالت داکوتای شمالی. صنايع مختلف هستند در مواجهه با مشکلات بزرگ: عالی آموزش و پرورش, سفر, مهمان نوازی و رستوران ها و دولت های محلی و ایالتی و خرده فروشی به نام چند.

مرتبط

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وجود تهدیدات دیگر شما ممکن است خیره در جمله "خانواده-موار." این هفته مشخصات بالا ارقام کلی کلارکسون و راشل Hollis هر دو اعلام کرد در پایان از ازدواج خود. می تواند استرس در این فصل بود با در نظر گرفتن تلفات در ازدواج و خانواده ،

ما رو قابل تقسیم بر تنش نژادی, سیاست, دوباره, باز, و خدمات عمومی است. قتل جورج فلوید توسط یک پلیس وظیفه تحت پوشش انجام کار خود است هولناک و بد است. مماسی درد این عمل باعث شده است عمیق و گسترده است.

ما تبدیل شده اند بیشتر و تردید در مورد آنچه که ما از شنیدن و خواندن که ما را و آنچه در دستور کار پنهان ممکن است پشت سر کسی ،

وجود دارد دیگر ترس خطرات و discouragements شما ممکن است روبرو شود. که در آن ما به نوبه خود ؟ که آیا ما اعتماد کرد ؟

یهوشافاط پادشاه ایستاده بود در مقابل مردم و گفت: در آیه 12: "ما خدا را قاضی آنها را ؟ برای ما هیچ قدرت به صورت گسترده این ارتش است که حمله به ما. ما نمی دانیم که چه باید بکنید..." می تواند شما را به بیانیه ای که? چرا خدا ؟ چرا شما نمی کاری ؟ من نمی توانم حل این مشکل است. من نمی دانم چه باید بکنید. من لازم نیست که انرژی یا منابع است. خدا من رو موقعیت من هرگز فکر نمی کردم من مواجه می شود. بله, من می تواند مربوط. من و خانواده ام مواجه اند شرایط در ماه های اخیر من هرگز حدس زده.

بعدی کلمه در کتاب مقدس است "اما". کلمه "اما" همیشه نشان می دهد یک تغییر در جهت. یا خوش بینی در حال رفتن به بالا یا پایین. یهوشافاط پادشاه می گوید: "اما چشم ما بر شما." وای من عاشق این.

بله خدا وجود دارد بسیاری در جریان است که من صفر, پاسخ, منابع و امید در قدرت به مبارزه راه من از طریق اما چشمان من هستند بر شما! هر چه چشمان خود را خیره خواهد کرد و بزرگتر است. هر چه چشم خود را در حال تثبیت در جایی است که قلب شما و اعمال و زندگی را به سمت حرکت می کند. من و خانواده ام در حال نگه داشتن چشم ما در عیسی مسیح است. او نویسنده و دان از ایمان ما و زندگی!

شاید به برکت این فصل است به چشمان من.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب