هاوزر: بازتاب در آخرین شب

من از نوشتن این ستون قبل از رفتن به رختخواب در شب نهایی به عنوان یک مقیم فارگو-مورهد. بیست سال پیش ما در اینج

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

من از نوشتن این ستون قبل از رفتن به رختخواب در شب نهایی به عنوان یک مقیم فارگو-مورهد. بیست سال پیش ما در اینجا نقل مکان کرد حمل قریب به اتفاق بار برای به اشتراک گذاشتن عشق عیسی مسیح با همه مردم و دعوت از آنها برای پیدا کردن زندگی در مسیح و تبدیل شدن به بخشی از یک کلیسا ، در زمان ما انجام شده بار در راه های ناسالم. این هرگز یک شغل و یا سرگرمی; ما این بود زندگی را خواستار و نجات دهنده ما تماس برای ما.

بیست دقیقه پیش قبل از tucking ما 12 ساله پدر به تخت من گفت: همسر من فکر نمی کنم من تا به حال یک ستون در من. من احساسی خسته بسیار درونگرا و آماده برای ماجراجویی های بعدی. من می خواهم برای رسیدن به پایان ما چند مورد در صبح و در جاده ها است. همسر من در پاسخ با "جان فقط آن را 30 دقیقه و ببینید چه چیزی می آید. آیا آن را نمی شود خوب برای به اشتراک گذاشتن خود را شب گذشته در فارگو با خوانندگان خود را?"

امروز صبح من تا به حال یک مکالمه جالب با یک گروه از رهبران کسب و کار در شهر است. ما صحبت در مورد ساختمان درونی ما دایره و چه ویژگی های ما نگاه کنید. من به تازگی به فکر و نوشت: در مورد این موضوع. پس از اشتراک گذاری چند مورد من پرسید: "جان چه ویژگی رد صلاحیت کسی از تیم خود را؟"

چند سال پس از شروع دشت ارتفاعات من متوجه شدم که نمی تواند کار با افرادی که شور و شوق. شعار من در زندگی این است که "من ترجیح می دهند که گاهی اوقات باید برای خاموش کردن آتش از این تنها یک شروع است." من آموخته اند که پرشور مردم می تواند شروع آتش سوزی. پرشور مردم عمیقا آنها در مورد مراقبت از ماموریت آنها در مورد مراقبت و انجام کار خود را با درجه بالا و برتری آنها در مورد مراقبت از نتایج. آنها تمایل به اعتماد به نفس جسورانه و شجاعانه. می توان آنها را خیره توهین آمیز و فشار مرزهای. اما من آنها را در تیم من اگر آنها در دستور کار است.

چند ساعت پیش من در مورد فارگو پلیس معاون رئیس تاد Osmundson استعفای پس از 31 سال از, اختصاصی, سرویس قربانی. دانستن تاد یک افتخار است. او بسیار پرشور کسی که مراقبت عمیقا در مورد, مردم, همه مردم و وظیفه حفاظت از خیابان ها و مردم فارگو-مورهد. او street smarts و خوش بینی. مانند کسانی از ما که پرشور در مورد علت است که واقعا مهم وجود دارد که شور و شوق خود را منجر به یک آتش سوزی. به سادگی قرار داده و من را تاد در تیم من است. من اعتماد قلب خود را. من به رئیس تاد در تیم من نیز. من احترام زیاد برای هر دو مردان است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از من خواسته شده که بارها "آیا شما همچنان به نوشتن برای فروم ارتباطات?" جواب من مثبت است. هر زمان در سال گذشته من در نظر گرفته اند و به آن تا من دریافت یک ایمیل یا نظر شخصی از خواننده ضمن تشکر من های من چگونه ستون نهفته است آنها را. من باور دارم که در راه خدا از بهره برداری های من بر روی شانه من اجازه می دانم که برای نوشتن نگه دارید.

من دوست دارم مردم فارگو-مورهد. با تشکر از شما برای عشق و صبر با من. با تشکر از شما برای سرمایه گذاری در ایالات متحده و ارسال ما را به ادامه ماموریت ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن