Hoffman غالب برای ادامه تسلط در آتلانتا موتور جاده سریع السیر

پیروزی سوم برای استوارت-هاس راننده در آتلانتا — سایت خود اولین جام نسکار سری برنده شدن در راه برگشت در سال 200

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

پیروزی سوم برای استوارت-هاس راننده در آتلانتا — سایت خود اولین جام نسکار سری برنده شدن در راه برگشت در سال 2001. او همچنین برنده دو سال پیش در AMS.

Hoffman که در آغاز مسابقه با یک سری-بهترین — تا کنون — 1,197 دور چراغ در مسیر خود را جمع آوری دومین پیروزی این فصل است. او برای اولین بار آمد و در دارلینگتون, on May 17.

2014 قهرمان جام حذفی در زمان سرب برای بار آخر در دامان 219 از 325-lapper و از آنجا بود که هرگز به طور جدی به چالش کشیده است.

پایان دوم شد Kyle Busch از Joe Gibbs Racing. Busch, دفاع از, سری قهرمان است که هنوز هم به دنبال اولین پیروزی خود در این فصل است. او به پایان رسید 3.5 ثانیه پشت Hoffman

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سوم شد Joe Gibbs Racing مارتین Truex جونیور در سال 2017 قهرمان جام حذفی بود که به دنبال اولین پیروزی در 22 شروع می شود در آتلانتا. Truex برنده دو مرحله اول يكشنبه

چهارم شد تیم Penske را Ryan Blaney. دنی Hamlin از گیبس تیم — بود که برنده این سال دیتونا 500 — پنجم رسید.

پس از مسابقه دو خدمه تلویزیون, گیر افتاد, راننده بابا والاس که به پایان رسید 21st ظاهر می شود برای دریافت سرگیجه در حالی که صحبت کردن به اعضای خدمه خود را قبل از سقوط در سلاح های خود را. فاکس و سپس مصاحبه والاس در هوا زندگی می کنند به عنوان راننده نشسته بر روی دیوار در امتداد جاده گودال اما در طول مصاحبه او به نظر می رسد دوباره سرگیجه رکوع سر خود را پایین و بسته شدن چشمان او.

به عنوان یک عضو از خدمه اش او را برداشت یک صدا شنیده میشد گفت: "که در آن است?"

"او خوب است," روباه, گودال جاده مصاحبه جیمی کوچولو گفت: قبل از دوربین های قطع میشه.

فاکس بعد از آن نشان داد والاس نشسته بر روی دیوار هشدار و احاطه شده توسط خدمه با فاکس نسکار گوینده مایک شادی گفت: "بابا والاس خوب است که تمایل به توسط پرسنل پزشکی است."

نژاد روز یکشنبه بود 10 از فصل ششم پس از مسابقه از سر گرفته شد و پس از دو-plus-ماه وقفه ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

به دلیل همه گیر در این مسابقه اجرا شد بدون طرفداران در grandstands.

تعقیب الیوت از Hendrick Motorsports شروع مسابقه از قطب برگزار شد و منجر شود تا سوراخ سوراخ شدن برای یک مسابقه احتیاط در دامان 25. کسانی که اولین دور است که گرجستان بومی و, ورزش محبوب ترین درایور led در پنج شروع می شود در خانه خود را پیگیری.

الیوت که زادگاه است Dawsonville می شود و دوباره پس از از دست دادن منجر شود در چاله و پایان هشتم.

سری خواهد بود و برگشت در مسیر در شب چهارشنبه در Martinsville Speedway را کوتاه نماید.

قبل از پرچم سبز به شروع مسابقه به میدان آورده بود به توقف در طول نهایی warmup دامان. به عنوان اتومبیل نشسته در مقابل کشش نسکار جمهور استیو o'donnell خطاب به تیم و مخاطبان تلویزیون در رادیو.

پیام او این بود که این ورزش و این کشور "باید انجام دهید بهتر است" وقتی که می آید به نژادی و بی عدالتی است. پیام او بود و پس از لحظه ای سکوت.

کلمات مربوط به مرگ های اخیر جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در تاریخ 25 مارس در مینیاپولیس زمانی که افسر سفید پوستی درک چوین kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن