H-1B مصوبات معرفی شده در کنگره برای دادن اولویت به ما تحصیل دانشجویان خارجی

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مه 23, 2020 1:12:37 pm به طور خاص این لایحه منع شرکت با بیش از 50

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مه 23, 2020 1:12:37 pm
H-1B legislations introduced in Congress to give priority to US-educated foreign youths به طور خاص این لایحه منع شرکت با بیش از 50 کارمند که حداقل نیمی از آنها H-1B یا L-1 دارندگان از استخدام اضافی کارکنان H-1B.

یک گروه دو حزبی از قانونگذاران معرفی یک قانون در هر دو مجلس کنگره آمریکا پیشنهاد اصلاحات عمده ای در, ماهر, non-immigrant visa برنامه های با اولویت دادن به ما-تحصیل در خارجی فن آوری و حرفه ای در صدور H-1B ویزای کار.

H-1B و L-1 ویزا اصلاحات عمل به عنوان معرفی در مجلس نمایندگان و سنا نیاز خواهد داشت متحده شهروندی و مهاجرت به اولویت بندی برای اولین بار سالانه تخصیص ویزای H-1B.

سیستم جدید خواهد اطمینان حاصل شود که بهترین و درخشان ترین دانش آموزان در حال تحصیل در ایالات متحده دریافت اولویت برای ویزای H-1B از جمله دارندگان مدرک تحصیلی کسانی که پرداخت دستمزد بالا و کسانی که با مهارت های ارزشمند طرفداران عمده این اصلاحات قانونی در روز جمعه گفت.

در سنای آمریکا معرفی شد و توسط سناتور چاک Grassley و Dick Durbin. در مجلس نمایندگان معرفی شد توسط کنگره لایحه Pascrell پل Gosar Ro Khanna, فرانک Pallone و لنس Gooden.

قانون reinstates کنگره قصد اصلی در H-1B و L-1 ویزا برنامه با افزایش, اجرای, اصلاح دستمزد مورد نیاز و تامین حمایت برای کارگران آمریکایی و دارندگان ویزای قانونگذاران گفت.

این قانون در میان چیزهای دیگر به صراحت ممنوع جایگزینی کارگران آمریکایی توسط H-1B یا L-1 دارندگان ویزای روشن است که شرایط کار به طور مشابه به کار کارگران آمریکایی ممکن است منفی متاثر استخدام H-1B کارگر از جمله کارگران H-1B که قرار داده شده اند و توسط کارفرمای دیگری در آمریکا کارگر پيشگيري.

این مقررات رسیدگی به انواع سوء استفاده شده است که به خوبی مستند شده است.

از همه مهمتر این قانون پیشنهاد افزایش سرکوب در برون سپاری شرکت هایی که واردات تعداد زیادی از H-1B و L-1 کارگران موقت برای مقاصد آموزشی تنها به قرار دادن کارگران بازگشت به کشورهای خود را به انجام همان کار است.

به طور خاص این لایحه منع شرکت با بیش از 50 کارمند که حداقل نیمی از آنها H-1B یا L-1 دارندگان از استخدام اضافی کارکنان H-1B.

این لایحه به وزارت کار ایالات متحده افزایش قدرت به نقد و بررسی, بررسی و ممیزی کارفرما مطابق با برنامه های مورد نیاز و همچنین به قسمت بزرگي ازانرژي جنبش جعلی و یا سوء استفاده از انجام. آن نیاز به تولید گسترده داده های آماری در مورد H-1B و L-1 برنامه از جمله دستمزد داده های کارگر آموزش و پرورش در سطح محل اشتغال و جنسيت.

علاوه بر این, H-1B و L-1 ویزا اصلاحات قانون شامل چندین اصلاحات L-1 ویزا برنامه از جمله ایجاد یک دستمزد طبقه L-1 کارگران; اقتدار را برای وزارت امنیت داخلی به بررسی حسابرسی و اجرای انطباق با L-1 برنامه های مورد نیاز; اطمینان که داخل شرکت, نقل و انتقالات رخ می دهد بین مشروع شاخه های یک شرکت را شامل نمی ?پوسته ؟ امکانات و تغییر تعریف ، تخصصی دانش ؟ به اطمینان حاصل شود که L-1 ویزا مادی و واقعا پرسنل کلیدی.

تصریح می کند که کنگره ایجاد این برنامه برای تکمیل امریکا بالا-نیروی کار ماهر و نه جایگزین آن Grassley گفت که متاسفانه برخی از شرکت ها در حال تلاش برای بهره برداری از برنامه ها توسط برش کارگران آمریکایی برای ارزان تر نیروی کار.

?ما نیاز به برنامه های اختصاصی برای قرار دادن کارگران آمریکایی برای اولین بار. زمانی که کارگران خارجی ماهر مورد نیاز برای دیدار با خواسته های بازار کار ما همچنین باید اطمینان حاصل شود که متقاضیان ویزا که honed مهارت های خود را در آمریکا کالج ها و دانشگاه ها یک اولویت بیش از واردات بیشتر کارگران خارجی. لایحه ما اقدامات لازم را برای اطمینان حاصل شود که برنامه های کار برای آمریکایی ها و کارگران ماهر خارجی به طور یکسان? او گفت:.

اصلاح H-1B و L-1 ویزا برنامه یک جزء حیاتی از اصلاح سیستم مهاجرت های شکسته. برای سال, شرکت های برون سپاری با استفاده از نقاط ضعف در قوانین به جابجایی واجد شرایط کارگران آمریکایی و تسهیل برون سپاری آمریکایی شغل Durbin گفت.

این قانون خواهد شد و این موارد نقض حقوق بشر و حفاظت از آمریکا و کارگران خارجی از بهره برداری Durbin گفت.

هندی کنگره آمریکا Ro خناس گفت که آمریکا مهاجران به این کشور آمده با برخی از نوآورانه ترین ایده های تحول آفرین این جهان تا به حال دیده می شود.

"اگر ما قصد داریم برای ادامه به ترویج فرهنگ خلاقیت ما باید اصلاحات H-1 و L-1 ویزا برنامه برای محافظت از تمام کارگران از سوء استفاده. مهاجرینی که در اینجا در ویزای H-1B باید کمکهای مهمی به دره سیلیکون رهبری در انقلاب دیجیتال. ما می خواهیم به مطمئن شوید که استعداد در حال آمدن است به ما, اما ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که آن را در حال انجام با مناسب جبران? خناس گفت.

کنگره Pallone گفت که ما باید اطمینان حاصل شود که واجد شرایط کارگران آمریکایی دسترسی به فرصت های شغلی در این کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن