کارت سبز waitlist برای هند است که بیش از 195 سال: سناتور آمریکایی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 11:20:24 am یک کارت سبز شناخته شده رسما به عنوان یک

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 11:20:24 am
coronavirus, india lockdown, abroad study, study visa, study visa applications, study visa applications pending, indian express news یک کارت سبز شناخته شده رسما به عنوان یک کارت اقامت دائم یک سند صادر شده به مهاجران به ایالات متحده به عنوان شواهدی وجود دارد که حامل صادر شده است امتیاز اقامت دائم.

جمع شدن برای یک هندی ملی برای دریافت اقامت دائم یا گرین کارت بیش از 195 سال یک سناتور جمهوری خواه گفته است اصرار خود در مجلس سنا همکاران به بیرون آمدن با یک قطعنامه قانونگذاری برای رسیدگی به این مشکل است.

یک کارت سبز شناخته شده رسما به عنوان یک کارت اقامت دائم یک سند صادر شده به مهاجران به ایالات متحده به عنوان شواهدی وجود دارد که حامل صادر شده است امتیاز اقامت دائم.

سناتور مایک لی گفت: زمان کارت سبز از سیاست چیزی برای فرزند یک مهاجر که مرده از پدر و مادر درخواست کارت سبز شد و در نهایت رد کرده است چرا که کار او بود و دیگر در دسترس نیست.

"کسی که از هند وارد انباشت امروز را به صبر 195 سال برای دریافت EB-3 کارت سبز. حتی اگر ما به فرزندان خود این برزخ وضعیت هیچ یک از آنها یک نماز از تبدیل شدن به یک شهروند ایالات متحده" لی گفت: در این سناتور طبقه.

در سال مالی 2019, هند اتباع دریافت 9,008 دسته 1 (EB1), 2,908 دسته 2 (EB2) و 5,083 دسته 3 (EB3) کارت سبز. EB1-3 دسته های مختلف از اشتغال مبتنی بر کارت سبز.

لی سناتور از ایالت یوتا صحبت شد در این قانون منتقل شد و توسط سناتور دیک دوربین است که به دنبال محافظت از کارگران مهاجر و فرزندان خود را که در کارت سبز جمع شدن.

"کارت سبز مهم در زندگی بسیاری از کسانی که در اینجا در کار موقت ویزا. جمع شدن نهاد خانواده در معرض خطر از دست دادن وضعیت مهاجرت آنها به عنوان آنها صبر کنید سال بعد از خسته سال و در نهایت آن را از طریق این کارت سبز جمع" Durbin گفت.

"ما هر دو حزب توافق را اضافه کنید بحرانی حمایت که نمی شد در این لایحه اصلی برای کارگران مهاجر و اعضای خانواده خود را فوری که در گیر جمع شدن. آنها خواهد بود قادر به تغییر شغل و سفر بدون از دست دادن وضعیت مهاجرت. و کودکان کارگران مهاجر خواهد بود محافظت از پیری را به طوری که آنها نمی خواهد در صورت اخراج," او گفت:.

لی-Durbin توافق را سه تغییرات به انصاف برای مهاجران با مهارت بالا عمل می کنند. آن را بلافاصله محافظت از مهاجران و خانواده های آنان که در گیر هستند در نتیجه اجازه می دهد آنها را به "اوایل فایل" برای گرین کارت.

این اجازه می دهد کارگران برای تغییر شغل و سفر بدون از دست دادن وضعیت مهاجرت و جلوگیری از کودکان از کارگران مهاجر از "پیری" از سبز-کارت واجد شرایط به طوری که آنها نمی خواهد در صورت اخراج در حالی که آنها در حال انتظار برای یک کارت سبز.

دوم اصلاح خواهد ایجاد یک سبز-کارت خود را کنار بگذارند برای کارگران مهاجر که قادر به "اوایل فایل" زیرا آنها در گیر این پرونده خارج از کشور.

در نهایت اصلاح خواهد شد سوء استفاده از H-1B کارگر موقت ویزا توسط شرکت های برون سپاری با منع شرکت از استخدام اضافی کارگران H-1B اگر نیروی کار شرکت بیش از 50 نفر پرسنل و بیش از 50 درصد کارگران موقت.

H-1B ویزا یک ویزای غیر مهاجرتی است که ما اجازه می دهد تا شرکت ها برای استخدام کارگران خارجی در گرايش مشاغلی که نیاز به مهارت های فنی یا تئوری. شرکت های وابسته به آن به استخدام ده ها هزار نفر از کارکنان در هر سال از کشورهایی مانند هند و چین است.

"در حالی که ما در ادامه به بحث بهترین راه برای رفع این کارت سبز انباشت اجازه دهید مطمئن شوید که هیچ کودکان از خانواده های آسیب دیده در حال آسیب و یا تبعید شدند. درست است که ساده است. من ارائه یک لایحه جدید به سادگی اظهار داشت: برای محافظت از کودکان از کارگران مهاجر عمل می کنند. این مختصر سه-صفحه لایحه اطمینان حاصل شود که کودکان در سن و سال نیست در حالی که انتظار برای یک کارت سبز" Durbin گفت.

"تصور کنید اگر شما آورده کودکان خود را به ایالات متحده مشغول به کار در یک ویزای H-1B و فرزندان خود را در حال انتظار برای شما برای گرین کارت شما برای پرداخت آنها را برای رفتن به دانشگاه چون آنها نمی واجد شرایط به عنوان شهروندان آمریکایی برای هر نوع کمک مالی فدرال. شما در حال ساخت بزرگ فداکاری برای آنها و پس از آن روز می آید زمانی که آنها رسیدن به سن 21 و می توان آنها را تبعید و خانواده خود را تقسیم می شود," او گفت:.

"چرا ما می خواهیم به اجازه دهید که اتفاق می افتد؟" Durbin پرسید.

و اشاره کرد که او ملاقات بسیاری از این افراد جوان این سناتور گفت: آن را می شکند قلب خود را به شنیدن داستان خود را که آنها ممکن است رسیدن به یک نقطه که در آن سن آنها و اخراج شوند.

"همین دلیل است که من می خواستم به ارائه این خاص تنها ارائه. هیچ دلیلی وجود دارد که این کودکان باید مجازات برای یک سیستم مهاجرت های شکسته. آن را فراتر از کنترل ما برای کمک به آنها," او اضافه شده

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن